Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkään kaapissa olleet varastonhajuiset vaatteet

Vierailija
03.10.2013 |

Otinpa syksyn kunniaksi kaapin perältä pidemmän, lämpimämmän tunikan käyttöön. Varmaan keväällä viimeksi pitänyt ja kaapiltahan se haisee. Kuinka te toimitte näiden kanssa, siis seisseiden vaatteiden takaisinkäyttöönotossa...? Tuuletatteko ennen päälle laittoa, kenties pesette? Kai se haju tästä päivän mittaan tuulettuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaapit ei haise mitenkään erityiseltä... eikä siis siellä säilytetyt vaatteetkaan ala haista puolen vuoden säilyttelyn jälkeen?

Pitäiskö sun tsekata teidän kämpän ja sen kaapin ilmanvaihto.

Vierailija
2/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletan päivän tai parin ajan. Pesen, jos tuuletus ei auta. Uusi rakennus, mutta en pidä tunkkaisista vaatteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai ne on vaan pakattu liian tiiviisti. Vaatehuone on hyvin ilmastoitu kyllä, eivätkä hengarissa pitkäänkään roikkuneet vaatteet tuoksahda, mutta olin pakannut nämä lämpimämmät vaatteet tilaa viemästä kaapin perälle viikattuna, ne haisevat vähän ummehtuneelle.

Vierailija
4/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Talvella käytetty neule olk ummehtunut.

Pese.

Vierailija
5/5 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä säilytetään toisen kauden vaatteita kellarissa eikä silti haise. Olen mytännyt puhtaaksi pestyt, kuivat vaatteet säilöön laatikoihin.

Uusikin talo voi olla homeessa. Meillä on 50- luvun rintsikka joka ei haise.

Kun otan vaatteet säilöstä niin pesen ne pikapesuna ja ihan kevyellä pesulla, näin vaatteet puhdistuu mahdollisesta pölystä, sitä on aina vaikka olisi sisätilan kaappi niin puolen vuoden säilytyksenkin jälkeen vaate on pölyssä.

En ilkenisi pitää päälläni vähän haisevaa vaatetta. Kyllä sen huomaa mm. kassajonossa seuraava.