Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tietää aina missä olen?

Vierailija
02.10.2013 |

Eli jos on vaikka ihan muualla, vaikka ulkomailla niin tuntuu tietävän tarkasti liikkeeni?

Onko nykyään olemassa jotain sikapieniä jäljittimiä tai onko laittanut puhelimeeni sellaisen tjtn?

Alkaa hermo mennä, kun en tosiaan pettäisi koskaan, mutta mies koko ajan siinä uskossa:(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa keylogger tracker 

Vierailija
2/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:15"]

Googlaa keylogger tracker 

[/quote]

Jos teillä on maksullinen virusohjelma sen voi asettaa olemaan huomioimatta keylogger-ohjelmaa, jos vähänkin tietää koneista mitään.

Mutta jos asennat itse koneeseen ilmaisen antivirusohjelman, esim. avast! tai avg:n, ja tarkistutat koko koneen, sen pitäisi huomata keylogger-ohjelma vaikka normaalissa käytössä oleva ei huomaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:59"]

Kännykkä voidaan jäljittää, älypuhelimessa voi olla päällä toiminto jonka avulla sen löytää. Eli katso onko sun puhelimessasi moinen ja onko se päällä. Ja jos on, ota se pois päältä mutta älä kerro miehellesi että teit niin, vaan odota reagoiko mies siihen.

Mun entinen aviomieheni vaani mua vuoden ennen kuin otin eron, oli mm. asentanut ohjelman läppärille joka tallensi jokaisen kirjoittamani sanan ja sillä tavalla sai selville myös salasanani mm. facebookiin ja sähköposteihini. Silloin mulla ei ollut vielä älypuhelinta, mutta puhelimen se ratsasi silti; lokitiedot ja tekstiviestit. 

[/quote]

Sama täällä, ex-ukko asensi koneelle tuon urkkijaohjelman ja ratsasi kännykkää kun olin suihkussa. Ihan sen kiusaksi lähettelin muka kaverilleni viestejä joissa kerroin pettäneeni tms. Kaveri oli tietysti juonessa mukana. Lähetin kaverille myös s-postia jossa kerroin sukupuolitautitestieni vastausten tulleen. Kun ukko sitten riehui että tietää mun pettäneen ja käyneen sp-testeissä, paljastin huijaukseni. Eipä voinut kieltääkään siinä tilanteessa lukeneensa tekstiviestejäni ja sähköpostia.. Sai ikäänkuin maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
4/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä van ohjelma päällä! Mutta anna aihetta erikoisiin kysymyksiin, jätät puhelimen vaikka jollekin kaverille, jota mies ei tunne, muutamaksi tunniksi miehen työmatkoilla, vaikka koko yöksikin. Katso mitä siitä seuraa. :)

Vierailija
5/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko se, että vain kodin ulkopuolella voi pettää?

Vierailija
6/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:26"]

Luuleeko se, että vain kodin ulkopuolella voi pettää?

[/quote]

Niin, ja että jos "yksin" kotona oleva puoliso vastaa tarkastussoittoon, hän todellakin on yksin kotona, eikä esimerkiksi panemassa salarakasta yhteisessä sängyssä ;)

Vierailija
7/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keyloggerin vielä löytääkin koneelta, mutta jos siellä on rootkit, niin mitään et voi. Et löydä etkä poista. Silloin toinen käyttää konettasi sudona.

Vierailija
8/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilepa ostaa itsellesi toinen puhelin, joku halpa käytetty esimerkiksi niin ei tule turhan kalliiksi. Kun miehesi on jossain, siirrä korttisi tähän puhelimeen, laita oma puhelimesi päälle ilman sitä korttia ja laita kaverisi mukaan yön ajaksi. Näin voit vastata tarkistussoittoon ja kertoa olevasi kotona. Jos mies sekoaa vastauksesta tai alkaa kotiintultuaan syyttää jostain, tiedät, että puhelimellasi on seuranta päällä.

Vierailija
9/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 22:12"]

Keyloggerin vielä löytääkin koneelta, mutta jos siellä on rootkit, niin mitään et voi. Et löydä etkä poista. Silloin toinen käyttää konettasi sudona.

[/quote]

Aha!!!!

Eli suomeksi?

Vierailija
10/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tehnyt niinkuin muistaakseni se mustasukkainen futaaja siinä brittiläiset Pelinaiset-sarjassa eli asennuttanut lähettimen vaimolleen antaman ison timanttisormuksen sisään ;-)

Vierailija
11/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 22:12"]

[/quote]

Aha!!!!

Eli suomeksi?

[/quote]

Suomeksi, että jos siinä rootkit, joku voi käyttää konetta etäyhteydellä kauempaa eikä siinä koneella olija tiedä asiasta mitään, voi poistaa etähallintaa tai muutakaan. 

Vierailija
12/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku millä tapaa se tietää liikkeesi? Niitä soittaako sulle, että jaajaa ootko menny äiteelles? 

Vierailija
13/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen mies täälläkin. Harmi vaan, että en ymmärrä mitä on rookit enkä osaa tehdä asialle mitään. Takuuvarmasti lukee tämänkin viestin, joten moikka vaan ihana.

Vierailija
14/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös facebookissa chatissa saattaa olla astus, jossa sijainti päällä. 

Vierailija
15/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne täällä. En edes lukenut vastauksia, mutta tuntuu etä mies tietää ihan KAIKEN. Olen miettinyt onko laittanut iPhoneen jäjitystoiminnon (puhelin oli alunperin hänen nimissään), onkoa sentanut koneelleni erilaisia juttuja (KeyloggerI jne. Sen nyt huomasin juuri, että tarkkailee paljonko autossa on ajettuja kilometrejä, Pistää siis trippimittarin lukemat mieleen kauppamatkan tarkkuudella.

Vierailija
16/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 22:32"]

Samanlainen mies täälläkin. Harmi vaan, että en ymmärrä mitä on rookit enkä osaa tehdä asialle mitään. Takuuvarmasti lukee tämänkin viestin, joten moikka vaan ihana.

[/quote]

Googlaa esimerkiksi "keylogger poisto" ja "rootkit poisto". 

Vierailija
17/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä voidaan jäljittää. Netistä löytyy ohjelmia, joilla pystyy seuraan kännykkää reaaliajassa kartalta.

Vierailija
18/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä voidaan jäljittää, älypuhelimessa voi olla päällä toiminto jonka avulla sen löytää. Eli katso onko sun puhelimessasi moinen ja onko se päällä. Ja jos on, ota se pois päältä mutta älä kerro miehellesi että teit niin, vaan odota reagoiko mies siihen.

Mun entinen aviomieheni vaani mua vuoden ennen kuin otin eron, oli mm. asentanut ohjelman läppärille joka tallensi jokaisen kirjoittamani sanan ja sillä tavalla sai selville myös salasanani mm. facebookiin ja sähköposteihini. Silloin mulla ei ollut vielä älypuhelinta, mutta puhelimen se ratsasi silti; lokitiedot ja tekstiviestit. 

Vierailija
19/19 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 19:59"]

[/quote]

Hei, mä pyydän sulta, pliis kerro miten saa selville jos on tollainen tietokoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan