Turussa hammashoito nukutuksessa kunnallisella? Kokemuksia?
Minulla on suu kamalassa kunnossa hammaslääkäripelon takia. Kun on jotain akuuttia, niin että kipu voittaa pelon voin soittaa ajan,ja sitten olen ahdistunut ja tärisen ja muutaman kerran ollut pakko keskeyttää että saan oksentaa....
Eikä nyt ainakaan tilannetta auttanut se että viimeeksi paikatessaan hammaslääkärin ote lipesi ja hän porasi kielen alle.
Yksityiset ainakin mainostavat hammashoitoa nukutuksessa, mutta minulla ei nyt välttämättä ole varaa käydä yksityisellä, jos en ota lainaa....
Saisikohan mitenkään kunnalliselta varattua ajan hammashoitoon nukutuksessa?
Kommentit (28)
On sitten pakko ruveta pilkkua viilaamaan ja ilkkua ihmiselle. joka on jo valmiiksi hädissään Häpeäisit!!!
Turuss lapsille tehty hammashoito terveyskeskuksessa nukutuksessa. Aikuisista en tiedä.
Iris kirjoitti:
On sitten pakko ruveta pilkkua viilaamaan ja ilkkua ihmiselle. joka on jo valmiiksi hädissään Häpeäisit!!!
No on se vähän noloa kaivella kolme vuotta vanha ketjukin esille
Vierailija kirjoitti:
Iris kirjoitti:
No on se vähän noloa kaivella kolme vuotta vanha ketjukin esille
Tosi ilkkuja ilkkuu vaikka 10 vuotta vanhoille ketjuille. Noloa todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hoidettiin nukutuksessa julkisella, tosin Helsingissä. Neljä viisaudenhammasta veke,
parin paikkaus ja hammaskiven poisto. Maksoi kaikkineen 120 euroa.
OIsko Turussa tätä mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Turussa Denta on erikoistunut hammaslääkäripelkoisiin ihmisiin.
Itse olen tykännyt. Kysyvät useasti hoidon aikana sattuuko ja lisäävät puudutusainetta halutessani.
Kyse oli hammashoidosta nukutuksessa.
Ei se nukutushoito ole niin kallista loppupeleissä. Ja sitä ennen käydään hammaslääkärillä tarkastuskessa, röntgen ja saat kustannusarvion. Ja huom Kela korvaa.
Ja ajallisesti se on pari tuntia ja koko hoito on ohi. Toki enemmän menee aikaa jos on hirmu paljon tehtävää.
Minä hoidatan hampaani vain ja ainoastaan nukutuksessa.