mikä on pisin aika, jonka
Kommentit (14)
Reilut pari viikkoa. Päivälleen en muista.
Mä en ole ollut viikkoa kauempaa syömättä, mutta olen tehnyt sitä, että olen 6 päivää syömättä ja syön yhtenä päivänä niin paljon kuin haluan ja mitä haluan ja sitten taas syömättä 6 päivää. Pari kuukautta jatkanut enimmillään tuota.
En ole koskaan tarkoituksella paastonnut. Kerran töissä tuli eräänlainen hätätilanne ja silloin olitiin työkaverin kanssa putkeen 37 tuntia paikassa jossa ei ollu ruokailumahdolisuutta, joten ei syöty, eikä myöskään muistaakseni juotu mitään tuona ainaka. Kotiin menessä olin vielä niin väsynyt, että en tainnut syödä juuri mitään ennen nukkumaan menoa. Eli pari vuorokautta syömättä.
Noin 27 tuntia, ja se oli kauheaa tuskaa.
miten ihmeessä PYSTYTTE????????????????
4 on aina laihtunut tuolla tyylillä. Vatsalaukku pienenee tehokkaasti, joten lihomaankaan ei pääse hetkessä takaisin. Tosin se ei varmaan ole mitenkään terveellistä, mutta mä en ole koskaan kestänyt ½-1 kilon laihdutuksia viikossa. Kärsivällisyys menee siihen ja monesti, kun sitten kerrankin herkuttelee, niin painoa tuleekin paljon lisää eikä se lähde nesteenä pois seuraavana päivänä ja sitten sitä 1-2 kiloa saa taas laihduttaa viikkokausia.
Siis oletteko olleet ihan koko ajan syömättä mitään? Entäs joitteko jotain? Eikö ruvennut pyörryttämään tai tullut pahaa oloa?
Minulla pisin aika syömättä on ollut n. 4 vuorokautta. En syönyt tai juonut yhtään mitään. Se loppui siihen kun yhtäkkiä pyörryin ja heräsin sairaalassa.
Kai tuo on yksilöllistä, miten kauan pystyy olemaan syömättä. Minä olen ollut pari kertaa joitakin päiviä todella vähällä ruoalla ja minulle tuli todella huono ja heikko olo.
Liioittelematta piti kontata keittiöön ja heittää vähän kasvisliemikuutiota veteen, että saisin suoloja ja pysyisin tajuissani. Aiemmin yritin samassa tilassa syödä vähän puuroa, ja se tuli heti ulos. Ehkä olen nyt oppinut, ettei radikaali laihdutustyyli sovi minulle...
Minuakin heikottaa tosi helposti. Kädet vapisee jo lounaalla, jos on aamupala syömättä.
En ymmärrä, miten kilpailijat esim. Selviytyjissä pärjäävät monta viikkoa syöden vain hieman riisiä, ja he joutuvat kuitenkin fyysisiin haasteisiinkin.