Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ottaisko riskin?

Vierailija
02.10.2013 |

Jos olisitte tälläisessa tilanteessa kun mä niin ottaisitteko riskin....

Eli olen työpaikassa, jossa työskennellyt kohta 8 vuotta. Siellä on niin kauheeta olla nykyään töissä että tälläkin hetkellä olen sairaslomalla kun ei vain pysty!

Mieli tekiskin siis ottaa lopputili. mutta, uskallanko???

on kuitenkin autolaina, asuntolaina.. pari lasta jne. miehelläkin ihan perustulot että ei pysty molempien laina osuuksia makselemaan.. ja tietty jos irtisanon itseni niin tulee liitosta ym. 3kk karenssi..

APUA!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi työpaikka ja irtisanoudu sitten. Tai odota edes että teille tulee yt:t ja ota joku hyvä paketti, vaikka vuoden palkka ilman työvelvoitetta.

Vierailija
2/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri yt:neuvottelut.. pyysin että saisin lähteä. ENPÄ SAANUT! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Eli pidä työpaikkasi, mutta laita tulosi säästöön. Sano irti, jos pärjäätte ja kasassa on säästöjä karenssin ajaksi riittävästi.

Vierailija
4/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin huono työllisyystilanne, että ei kannata. Ruoho ei välttämättä ole vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
5/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on niin hirveätä, että nytkin olet sairaslomalla niinirtisanoudu ihmeessä. Et sä tuota huonompaan tilanteeseen enää VOI joutua, vaikka jäisit sitten ilman uutta paikkaa ja karenssi iskisi. Ei kumminkaan ahdistaisi niin paljon enää.

Vierailija
6/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hölmö ole. Miksi ihmeessä sanoisit itsesi irti. Sairastat niin pitkään, kun mahdollista ja sanot sitten vasta irti, kun sinulla on puskurirahasto tai mahdollisesti uusi työpaikka.

Tätä meillä tekee nyt sellaiset, joilla ei ole töitä. Heitä on kehoitettu pitämään pitämättömiä lomia, heidän projekti päättymässä ja irtisanomiset edessä, mutta he hakevat sairauslomaa ja seuraavaksi tarttuvat pulloon, kun tämä oljenkorsi on käyttetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi