Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mahdollisesti murtunt sormi ja sairasloma

Vierailija
02.10.2013 |

mulla luultavasti murtui eilen pikkurilli ja pitäis tänään mennä töihin :( sormi on niin kipeä, että sillä ei voi oikeastaan tehdä mitään. Työssäni joudun nostelemaan painavia esineitä ja nyt arvonkin josko jäisin muutamaksi päiväksi pois. En oikein vaan tykkää saikuttaa ja pikkurillin takia tuntuu turhalta jäädä pois. Töitä en kuitenkaan pystyisi kovinkaan kummoisilla tehoilla tehdä ... määrääkö lääkärit moisesta sairaslomaa vai nauraako ne mut pihalle pikkurillin kanssa :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään mielipidettä tai neuvoa ( tai synninpäästöä saikulle :/)

Vierailija
2/5 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt helkutissa lääkäriin. Ei se parissa päivässä parane jos on murtunut. Sen uskon että kipeä se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet lääkäriin, täytyyhän se sormi hoitaa! Jos se on murtunut, se saattaa vaikka luutua väärin ja joudut kärsimään siitä loppuikäsi.

Vierailija
4/5 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lääkäriin. Mulla on ollut peukalo murtuneena, kipsattiin, saikkua oli muistaakseni 6-8 viikkoa. Vähemmälläkin voi varmaan selvitä, mulla ei luutuminen mennyt ihan nappiin heti.

Saikku riippuu myös työn laadusta, mutta sulla on nostelemista, jota on melkoisen vaikea tehdä murtuman kanssa. Asenne on hyvä, mutta joskus pitää osata nöyrtyä asioiden edessä joille ei itse mitään mahda. Mahdollinen murtuma on tämmöinen :)

Vierailija
5/5 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyössä olen, enkä saanut pikkurillin takia sairauslomaa. No, ihan hyvin pystyi kirjoittelemaan sormipuolenakin. Luutui vinoon, mutta se tuskin työn syy oli. Tästä ei nyt tainnut ap:lle olla apua, mutta kerroinpa kuitenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi