Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaruokinta on parasta lapsen aivojen kehitykselle

Vierailija
02.10.2013 |

Uusin tutkimus vahvistaa yksiselitteisesti sen mitä useat tutkimukset ovat jo osittaneet: Rintaruokinta on parasta lapsen aivojen kehitykselle

http://www.futurity.org/scans-show-early-brain-growth-in-breastfed-babies/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen aivot eivät mahdu päähän, jos imettää yli 2-vuotiasta.

Vierailija
2/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tämä on ollut minulla tiedossa jo parikymmentä vuotta. Etenkin keskoslasten keskushermojen kehitykselle olisi tärkeää saada ihmisen maitoa. Mutta mutta....se keskushermosto on kyllä jo kehittynyt siihen kun vauva täyttää puolivuotta. Eli jos lopettaa imetyksen muutaman kuukauden jälkeen tai jos maitoloppuu tms niin ei tarvitse yhtään kärsiä huonoa omaatuntoa TAI haukkua äitejä jotka ruokkii pullosta. Olis hyvä jos kaikki äidit pystyisivät imettämään edes sen kolme kuukautta. Jokainen tekee parhaansa ja sitten on tietenkin niitä jotka syystä tai toisesta ei pysty tai halua imettää niin hekin ovat ihmisiä siinä kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohessa siis yle uutisten kirjoittamia artikkeleita rintaruokinnan parhaista anneista, vaikka kaikkea ei vielä ole sanottu

rintaruokinta on ehdotonta

Vierailija
5/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ihme että minä olen tyhmä kuin vasemman jalan saapas. En ole kuulemma koskaan saanut rintaa, ainoastaan pullosta.

Vierailija
6/6 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Tais lähteä hieman lapasesta linkittely. Antaa hieman fanaattisen vaikutelman, varsinkin kun kaikki linkit on sellaisia jotka on tosi helppo löytää muidenkin asiasta kiinnostuneiden (lähteenä yle ja Unicef).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi