Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu lääkäriin, mikä neuvoksi

Vierailija
02.10.2013 |

Miehellä särkee kantapäät, polvet ja selkä niin, että hädin tuskin pystyy välillä liikkumaan. Aamuisin joutuu välillä konttaamaan sängystä ylös. Polvet niin kipeät, että ulvoo kivusta kevyestäkin kosketuksesta. Tätä jatkunut jo muutaman kuukauden.

Mutta lääkäriinhän sitä ei saa. Sinnikkäästi lähtee töihin joka aamu. Iltaisin vääntää väkisin rakennusprojekteja. Ja sitten raahautuu eteenpäin kuin raihnainen vanhus.

Mitä teen? Miten saan miehen lääkäriin? En kestä katsoa tuota enää. Onko mun vaan itse varattava sille lääkäriaika, mentävä itse mukaan ja pakottaa se vastaanotolle?

Myös tulevaisuus pelottaa. Jos tilanne nyt on tämä, mitä 10 vuoden päästä, ellei asiaa hoideta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy yksityiseltä lääkäriasemalta, tekeekö ne kotikäyntejä

Vierailija
22/23 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:50"]

Mitä se lääkärissä käyminen auttaisi?

[/quote]

No esimerkiksi mulla löytyi vuosien nivelkipuihin ja - tulehduksiin syynä keliakia. Anopin pistävä lonkkakipu hoitui kortisoniruiskeella (limapussin tulehdus) ja appiukko taas sai reumalääkkeet... sen sijaan isoeno poti vuoden mysteeristä vatsakipua, ja sitten kun lopulta suostui lääkäriin, niin viiden viikon päästä jo haudattiin. Mitäpä se kotona hiljaa kärsiminen auttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pääkaupunkiseudulla on yksityisiä lääkäriasemia, joista tehdään kotikäyntejä. Aloita sellaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi