Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi syödä 1000kcal/päivä, vai 1200 ja kuluttaa pois 200? Lopputulos sama, vaikka vain eka tapa on "epäterveellistä"?

Vierailija
01.09.2020 |

Ja MIKSI eka tapa olisi enemmän epäterveellistä kuin tuo toka? Joka tapauksessa kehoon jää 1000 kcal/päivä. Ja oletuksena että ei ole mitään muuta toimintaa päivän aikana, kuin vaan löhöilyä sohvalla.
Huom, olen lyhyt, keski-ikäinen, hidas aineenvaihdunta, ja muita aineenvaihdunnan sairauksia, ei arkiliikuntaa. Joten jos laihtua aikoo, on tosiaan nuo ne kalorit melkein.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkimmäinen parempi. Liikunnalla on paljon hyviä vaikutuksia kehossa kaloreiden kulumisen lisäksi. Mm. Aineenvaihdunnan tehostuminen, verenkiertoelimistö myös hyötyy mm verenpainetason laskun myötä.

öhöm, ongelmanai juuri onkin liian MATALA verenpaine, joten siis haittaa vaan...

miettikää vähän kun annatte näitä "yleispäteviä" ohjeitanne. Puolet suomalaisita kärsii liian matalasta verenpaineesta.

Mulla on matala verenpaine, mutta se ei ole estänyt minua harrastamasta haluamaani liikuntaa. Olen käynyt nyrkkeilemässä ja tanssitunneilla. Välillä käyn kävelyllä tai juoksemassa. Ainoa haitta tähän mennessä on tullut, jos venytellään pää alaspäin ja sieltä noustaan nopeahkosti ylös, niin vähän huippaa.

Sitä paitsi joka toisella suomalaisella on liian KORKEA verenpaine.

https://www.is.fi/terveys/art-2000005657011.html

Vierailija
22/25 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on huonoja. Terveellinen ruokavalio ja oikeat ruokien annoskoot pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka pieni nainen aloittaja on, mutta nosta kalorit 1500 ja aloita liikkuminen.

Vierailija
24/25 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on paino harjoittelua kerrakseen kun tällainen yli satakiloinen raahustaa kävelylenkille. En ole ap mutta ei kevyet ymmärrä miten raskasta on kävellä ylipainon kanssa.

Vierailija
25/25 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä on paino harjoittelua kerrakseen kun tällainen yli satakiloinen raahustaa kävelylenkille. En ole ap mutta ei kevyet ymmärrä miten raskasta on kävellä ylipainon kanssa.

Kävelykunto paranee yllättävän nopeasti, kun sitä tekee päivittäin ja kävelee reippaasti eikä laahusta.

nimim. 125kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi