Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen kränä miehelläni kavereiden kesken

Vierailija
02.10.2013 |

Mieheni itse kertoi minulle tämän asian. Hänene räs kaverinsa oli kertonut että hänellä miehelläni siis on jotain silmäpeliä, salaisia tapaamisia jonkun työkaverinsa tyttären kanssa, ja että siksi hän viihtyy juorujen mukaan tämän isän kanssa harrastuksissa, jotta saa tilaisuuden tavata tätä tyttöä. Miehni on vähän flirtti ajoittain, mutta pettämisestä en ole koskaan häntä epäillyt. Olemme olleet aviossa 10v.
Sitten hän on selvitellyt tämä juorun alkulähdettä ja vaatinut selitystä eräältä kaverilta joka oli kuulema tästä asiasta kertonut sitten tälle toiselle kaverille joka kertoi sitten asiasta miehelleni. Kamala soppa tuollaisesta asiasta. Minä sanoin että mistä tässä on kyse kun hän jaktuvasti piti puhelinpalaveria ja riiteli, haukkui kaverin kaveria puhelimessa siaksi jne. koska tämä levittää vallheita. Sitten mieheni kertoi tämä jutun minulle.. Tunnen itsekin tämän tytön ja hänen isänsä, mutta en tiedä mitä ajatella..
Mitä sanotte?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan että kuinka suhtautuisitte? miehelläni on tapana flirttailla nuorille naisille, lisäksi hän on tosi komea mies. ,. mutta uskon että hän on aina ollut uskollinen minulle. Mutta mitä te ajattelisitte tästä asiasta? ajattelin olla notreeraamatta asiaa sen kummemmin, mutta epäilys jää aina kun tällästä kuulee..

ap

Vierailija
2/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo tyttö alaikäinen? Mielestäni EI ole normaalia olla flirtti alaikäisten kanssa, joten jos miehesi sellaista harrastaa niin kannattanee laittaa kieltoon.

Vierailija
4/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrä nyt ettei tämä herätä kenessäkään yhtään mitään ajatusta, vaikka kuinka nostelet. Omasta puolestani voin sanoa, että aivan käsittämätöntä meininkiä, hämärästi tuttua jostain teiniajasta joten en osaa kyllä eläytyä yhtään tilanteeseesi. Noku toi sano et mä tykkään siit, vaikken oikeesti ees tykkää, ja mun mielestä se on itte ihan pöpipää niin sit mää soitin sille ja sanoin sen, ja se suuttu, mut mitäs meni kantelee...... Huoh.

Vierailija
5/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on jotain 20v. Joo lapsellista hommaa toi on, totta..
ap

Vierailija
6/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ämmiä tollaset juoruavat miehet.

Vierailija
7/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tavallista suomalaisten parien elämää, ettei tuota osaa kukaan kommentoida.

Vierailija
8/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 09:39"]tyttö on jotain 20v. Joo lapsellista hommaa toi on, totta.. ap[/quote]

Jos tyttö on jo aikuinen miksi isä roikkuu harrastuksissa mukana, en nyt ihan tajua. No whatever. Jokatapauksessa kuulostaa tyypilliseltä miesten väliseltä juoruilulta eikä siitä kannata liikoja johtopäätöksiä vetää, varsinkin kun miehesi kertoi sinulle asiasta.

Vierailija
9/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö harrastaa myös joskus, mutta mieheni kertoi nähneensä tämän työn viimeksi pari kuukautta sitten.

ap

Vierailija
10/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi on komea, niin veikkaisin että kaveri vaan kateuttaa tuollasia levittelee. Kenties miehesi on aikoinaan aina veinyt kauneimmat ja kivoimmat naiset nenän edestä. Kyllä ne miehetkin osaa sellaisen kateuden ja katkeruuden säväyttämän juoruilun.

Kyllä ne silmäpeli ja flirttailuhommat on muutenkin aina sellaisia, ettei sellaisesta teereenpelistä voi olla varma ellei ole 24/7 katossa pörräämässä. Miehes kaveri tuskin käy harrastamassa matkassa? Usein tuollaiset puheet on puoliksi mielikuvituksen ja puoliksi kateuden avulla keksittyjä.

En epäilisi miestä, varsinkin jos tiedät että on "luonnostaan" flirtti (eli elehtii niin että muut tulkitsevat joskus väärin), ja itse kertoi kyseisestä riidasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi