Tuttava homssuisena yo-juhlissa
Reilu 40v tuttavani oli viikonloppuna toisen tuttavan pojan yo-juhlissa. Ennen aina niin huoliteltu nainen oli ilman meikkiä, tukka kuin itsestään kuivunut suihkun jälkeen, huonosti istuvat housut päällä ja tavallinen paitapusero. Miehensä oli fiksusti puku päällä kuten aina. Juuri tuo muutos entiseen oli suuri. Pitäisikö huolestua, oltiin joskus tosi läheisiä, nykyään nähdään harvemmin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kerran yo-juhliin mustat housut, sukat ja oranssin ihan juhlavan puseron. Ballerinat jätin ulko-ovelle. Muut akat kekkuloi mekossa ja korkkareissa. Mies katsoi pettyneenä. Olin pienen vauvan äiti.
Ootko ylpeä, kun menit toisen juhliin niin, ´ettei sillä nyt väliä. `Kun juhliin on kutsuttu, pitänee sisällään myös sopivan pukeutumisen ja on kunnioittamista.
MInustakin kannattaa kysyä, mitä kuuluu. Juuri sairaudet masennus, alkoholiongelmat yms vaikeudet voivat näyttäytyä ulkopuoliselle niin, ettei toinen välitä tai jaksa huolehtia ulkonäöstään.
Sillähän oli juhlava pusero.
Mielestäni jos on juhlava pusero, voi mennä farkuissa.
Sori out of topic, mutta tunnistaako ihmiset oikeasti jos hiukset jättää auki kuivumaan? Föönään todella harvoin, en tiennyt sen näkyvän.
Vierailija kirjoitti:
Miten kolmas tuttava asiaan suhtautui?
Aplla on siis useampi kuin yksi tuttava.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi sukulaisrouva, joka pukeutuu aina todella homssuisesti juhliin. On siis puhelias, iloinen ja nätti +50 nainen, mutta juhlissa saattaa olla yllä jakkupuku, joka on niin rytyssä tai tahrainen, että näyttää siltä että se on kaivettu pyykkikorista ja päässä joku eriskummallinen pillerihattu harsolla suoraan 80-luvulta.
Olen joskus ihmetellyt tätä juhlatyyliä ja miettinyt, onko jossain jotain vikaa.
Onko napsahtanut mt-neuvottelut päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Anneli Auerin keississä perheen elämää peratessa just sukulaiset kertoneet poliisille, että olivat nuorimman lapsen ristiäisissä kiinnittäneet huomiota rouvan homssuiseen olemukseen ja esiintymiseen jossain farkkusortseissa ja t-paidassa, ja miettineet, että onkohan kaikki ihan Ok.
neljän lapsen arki voi tehdä pikkasen homsuksi...suurin osahan esim vihreistä tuttavistani näyttää homssuiselta joka päivä- sitä tukkaa on varmaan vaikeaakin kammata ja vähän miettiä ettei ole päällä vihreää oranssia ja violettiä yhtä aikaa päällä ja päälle kaikki basaarikilistimet?
Muistathan pestä emättimesi ennen juhliin menoa? Ei auta laittautuminen jos ympärillä leijuu hiivan ja virtsan pistävä lemu.
Minä laitoin kerran juhliin sinisen mekon. Minulla on kissa.
Sillähän oli juhlava pusero.