voiei miespuolinen työkaveri toi ruusun!
Näinpä! Eli ei oikeastaan ikinä flirttailla tai mitään, ihan normi työkaverit/-pari ollaan viimeiset puol vuotta oltu. Tänään oli kuulemma vaan huvikseen ostanut ruusun piristämään päivääni! Olin tottakai tosi iloinen ja kiitin ruususta, mutta nyt jälkeenpäin aloin miettimään, että miksi näin tapahtui :D Ollaan suunnilleen saman ikäisiä, mies vähän vanhempi ja hän on ollut pari vuotta myös naimisissa! Mutta mitä te ajattelisitte tämmöisestä?
Kommentit (9)
Ottaisin sen vaan mukavana eleenä. Semmoinenkin on mahdollista varsinkin, jos ei ole ollut mitään flirttimeininkiä tms.
Todennäköisesti löysi jonkun pudottaman ruusun kadulta ja päätti antaa sinulle, koska olit ensimmäinen ja tutuin nainen, jonka hän sinä päivänä kohtasi.
Voi tätä maailmaa... Ostin ite firmani osa-aikaiselle kirjanpitäjälle/paperihässäkän selvittäjälle Guess käsilaukun ihan hetken mielijohteesta, koska tiesin että hän pitää niistä ja halusin tehdä jotain kivaa. Siitähän sitten soppa tuli, vaikka ei mitään taka-ajatuksia ollut.
Mä olen tiukkis, joten en tykkäisi, jos naimisissaoleva mies antaisi ruusun.
Voi, itse olen saanut ruusuja viimeksi ylioppilasjuhlissa. En siis paljon kyselisi vaan nauttisin huomionosoituksesta täysin siemauksin :D
mustaki oli tosi kiva saada ruusu! ja ollaan kuitenkin tietääkseni hyvissä väleissä ja tullaan hyvin toimeen. mutta nyt illalla alkaa vaa mielikuvitus laukkaa:-D
ihanaa vaa ku ihmiset tykkää tuottaa iloa muille!
en tunne työkaverini vaimoa yhtään, mutta jos olisin itse vaimona tilanteessa niin saattaisi ärsyttää, jos tietäisin.... !
kertokaa mitä mieltä te olisitte:-)