Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsin tänään lounastauolla yllättäen mieheeni,

Vierailija
01.10.2013 |

hän oli syömässä naispuolisen kollegan kanssa eikä huomannut minua. Itse olin työkavereiden kanssa vähän kauempana istumassa. Mies nauroi kuin viimeistä päivää naisen jutuille ja muutenkin näyttivät viihtyvän hyvin yhdessä. Lähtiessä hän avasi naiselle oven ja kosketti suojelevasti naisen selkää.

Kysynkin nyt, että miten minun pitäisi suhtautua? Mitä sinä ajattelisit, jos olisit minä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta muakin kiinnostaisi tietää, mitä tarkoittaa tuo ap:n mainitsema ele, jos mies koskettaa naisen selkää? Mitä se merkitsee?

Vierailija
2/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 18:16"]

En ole ap, mutta muakin kiinnostaisi tietää, mitä tarkoittaa tuo ap:n mainitsema ele, jos mies koskettaa naisen selkää? Mitä se merkitsee?

[/quote]

Ei yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vetäisi tuollaisesta vielä yhtään mitään johtopäätöksiä. Kyllä minunkin työkaverini avaavat oven, ja saattavat koskettaa selkääni. Käykö miehesi yleensäkin lounaalla ulkona vai työpaikan ruokalassa? Kysäise ihan puolihuolimattomasti, että mitäpä söit lounaaksi tänään? ;)

Vierailija
4/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän koskettelu viittaa minun mielestäni työkaveruutta huomattavasti läheisempään tuttavuuteen..Kyllä minunkin miespuolinen työkaveri ovet avaa, mutta ei mitään ylimääräistä koskettelua tietenkään ole.

Vierailija
5/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Itsekin käyn joskus miespuolisten kollegoiden kanssa syömässä tai heitetään jotain läppää työpaikalla. Täysin rehellistä toimintaa ja voin kertoa, että minulla on maailman parhaimmat työkaverit, joiden ansiosta on ilo mennä töihin. Ei kyllä kukaan ole koskaan selkään kosketellut, mutta esimerkiksi olkapäille on ja se on minusta ihan normaali ele joissain tapauksissa sukupuolesta riippumatta.

En tiedä mikä miehesi tarina on, kysy häneltä. Ja kuullostaa kyllä vähän provolta, koska jos alkaisi tuollaiset asiat mietityttämään, niin toki olisin mennyt ihan paikan päälle ja näyttänyt itseni.

Vierailija
6/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa miehellesi, että olit työkavereittesi kanssa syömässä xx paikassa tänään. Katso tuleeko mitään normaalia kommenttia, jotakin "mäkin olin siellä!" tms. vai tuleeko jotakin mutinaa, pälyilyä jne. Ja ymmärrän kyllä tuon eleen oikein hyvin, ihme jos muut eivät ymmärrä. Kerropa ap mitä tuli vastaukseksi. Tällaisissa jutuisa alkaa miettimään kaikenlaista, osa voi olla turhaa, mutta ei välttämättä kaikki, osaan voi olla ihan aihettakin.

Vierailija
7/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin johdattelisin viattomasti keskustelun päivän lounastaukoon ja kysyisin siinä, missä mies kävi lounaalla tänään, reaktio kertoo paljon. Jos kertoo vilpittömästi missä oli ja kenen kanssa, mitään epäilyttävää tuskin on meneillään. Seuraisin, hermostuuko mies tai alkaako selittelemään ylimääräisiä.

Selän koskettaminen on kieltämättä mielestäni läheinen ele, en osaa kuvitella miespuolisen työkaverini koskettavan selkääni suojelevasti, oven toki aukaisisi. Toisaalta voin kuvitella työkaverin taputtavan esimerkiksi rohkaisevasti olkapäälle ohimennen, jos kertoisin vaikka jännittäväni tulevaa palaveria. Tässäkin pohtisin millainen "koskettaja" mies on, kosketteleeko yleensä läheisiä ihmisiä, halaako esimerkiksi spontaanisti yms.

Vierailija
8/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 18:35"]

Minäkin johdattelisin viattomasti keskustelun päivän lounastaukoon ja kysyisin siinä, missä mies kävi lounaalla tänään, reaktio kertoo paljon. Jos kertoo vilpittömästi missä oli ja kenen kanssa, mitään epäilyttävää tuskin on meneillään. Seuraisin, hermostuuko mies tai alkaako selittelemään ylimääräisiä.

Selän koskettaminen on kieltämättä mielestäni läheinen ele, en osaa kuvitella miespuolisen työkaverini koskettavan selkääni suojelevasti, oven toki aukaisisi. Toisaalta voin kuvitella työkaverin taputtavan esimerkiksi rohkaisevasti olkapäälle ohimennen, jos kertoisin vaikka jännittäväni tulevaa palaveria. Tässäkin pohtisin millainen "koskettaja" mies on, kosketteleeko yleensä läheisiä ihmisiä, halaako esimerkiksi spontaanisti yms.

[/quote]

Miksi tämmöistä puolison testailua? eikö sitä voi vaan reilusti kertoa että hei näin sinut tänään lounaalla kun olin syömässä. 

Vierailija
9/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 18:14"]

hän oli syömässä naispuolisen kollegan kanssa eikä huomannut minua. Itse olin työkavereiden kanssa vähän kauempana istumassa. Mies nauroi kuin viimeistä päivää naisen jutuille ja muutenkin näyttivät viihtyvän hyvin yhdessä. Lähtiessä hän avasi naiselle oven ja kosketti suojelevasti naisen selkää.

Kysynkin nyt, että miten minun pitäisi suhtautua? Mitä sinä ajattelisit, jos olisit minä?

[/quote]

Muistiko syödä vai menikö koko aika puolison kyttäämiseen ? :D

Vierailija
10/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies nauraa puhelimessakin kaikkien kanssa ihan erilailla kuin kotona arjessa. Se on sellaista työnaurua ja voimakkaampaa kuin kotona, on muka niin hauskaa :"))

Vieressä kun kuuntelen noita puheluja, ihmettelen sitä aina.

Minäkin koskettelen ihmisiä, ei se ole ollenkaan seksuaalista.

Vierailija
11/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy taas tuottaa pettymys teidän salaliitto- ja pettämisteorioille, sillä

selän, olkapään, tai käsivarren kosketus miehen avatessa oven on pelkkä sanaton kohtelias viestiele, joka korvaa tavallaan lauseen. "Ole hyvä, sinä ensin". 

Se ei mielestäni tarkoita tuossa tilanteessa yhtään mitään muuta. Ompahan vain todiste siitä, että sun mies on herrasmies.

Vierailija
12/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan selvä tapaus! JSSAP

Vierailija
13/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritä joku ansa! Yläpuolella tullut pari hyvää esimerkkiä ;) Ei se selän koskettaminen ovea avattaessa ole mielestäni mitenkään erikoista. Kyllä mun kaikki miespuoliset kaverit, valmentaja, isä ja jopa sukulaiset tekee sitä. Se voi olla sanaton ele joka tarkoittaa esim: 'meneppäs nyt siitä' :D vähän silleen leikkimielisesti. Ei minusta mitenkään tavatonta. Ei kannata liikaa huolestua, mutta testaa nyt ihmeessä miestäsi. Eihän sitä koskaan tiedä...

Vierailija
14/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on harrastanut kiihkeää seksiä tuon naisen kanssa. Oletko huomannut sängyssä mitään? Niinpä.

Vierailija
15/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikset mennyt moikkaamaan miestäsi? Niin minä ainakin olisin tehnyt ja olenkin. Samalla mieheni on esitellyt minut porukalle vaimonaan ja työkaverit minulle. Olemme kätelleet puolin ja toisin ja sitten olen varmistanut, mihin aikaan syödään illalla kotona tms. kotoisaa. Sitten olen mennyt syömään oman porukkani kanssa. 

Eipä ole tarvinnut vatvoa tapahtuneita AV:lla tuon jälkeen. 

Vierailija
16/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan onkin vain kohtelias ele. Mun eksä oli superkohtelias ja mitä kaikkea aina kaikille naisille. Kotona kun ei ollut muita silmiä paikalla oli idiotti jolle ei kelvannut mikään. Mua raivostutti hänen kohteliasiuutensa muille naisille yksinkertaisesti siitä syystä että se oli ulkokultaista paskaa ja mä jäin paitsi kaikkea ihanaa ja huomaavaista. Paitsi tietysti tilaisuuksissa missä piti esittää joillekin erityisille ihmisille jotakin. Ehkä tästä syytä mä en voi sietää mitään mukakohteliasta taputtelua. Jos joku mua taputtelee niin se kyllä myös tarkoittaa jotain.

Vierailija
17/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 18:18"]

Selän koskettelu viittaa minun mielestäni työkaveruutta huomattavasti läheisempään tuttavuuteen..Kyllä minunkin miespuolinen työkaveri ovet avaa, mutta ei mitään ylimääräistä koskettelua tietenkään ole.

[/quote]

Munkin moni miespuolinen kollega avaa oven ja usein koskettavat selkää samalla.

Ei siinä ole mitään seksuaalista, se on sellainen toverillinen, vähän kuin "olemme jo niin tuttuja, että voin koskea sinua ilman, että sitä tarvitsee edes ajatella ja menehän nyt jo siitä". 

Vierailija
18/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 21:32"]

[/quote]

Munkin moni miespuolinen kollega avaa oven ja usein koskettavat selkää samalla.

Ei siinä ole mitään seksuaalista, se on sellainen toverillinen, vähän kuin "olemme jo niin tuttuja, että voin koskea sinua ilman, että sitä tarvitsee edes ajatella ja menehän nyt jo siitä". 

[/quote]

Mä en ihan usko tähän... Katsokaapas millaisia naisia ne mukavat miespuoliset koskettelee. Harvempi taputtelee selkään ylipainoista, ei-niin viehättävää kuuskymppistä, mutta todella mielellään kyllä sitä kaksvitosta sirpsakkaa neitoa kyllä.

Vierailija
19/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]voi sitä kaverikin selkää suojata iskulta

Vierailija
20/55 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun exäni olisi tehnyt noin, olisin varma, että sillä on naisen kanssa jotain. Kuten aina olikin, vaikka en silloin sitä halunnut uskoa. Siksi en myöskään kysellyt mitään, vaikka näin hänet joskus jossain oudossa paikassa jonkun vieraan naisen kanssa vaikka vaan juttelemassa. Voi veljet, että alkaa taas ottaa päästä, kun ajattelen noita aikoja, kuinka kiusasin itseäni sellaisen ihmisen kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme