Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako teitä koskaan lasten sairastelu (=hoitojärjestelyt)?

Vierailija
01.10.2013 |

Minua harmittaa. Lapset ovat aloittaneet hoidon, ja ovat vähintään puolet ajasta kipeinä. Syyskuussa lapset ehtivät olla hoitokuntoisia peräti 8 päivää... Kaikki hoitoapu on käytössä, minä joustan opinnoista, mies töistä...aina kun ajattelee, että noh, huomenna on lapsella sitten se kuumeeton päivä, huomaan illalla että taas on lämpöä, ja älytön sumpliminen siitä kuka jää kotiin. Tiedän, että päiväkotiin menneet lapset sairastavat alussa paljon, mut en oikein tajunnut, että näin paljon. Lapset ovat siis normaalisti olleet tosi terveitä.

Kaikki muut näyttävät ottavan lasten sairastelun tosi tyynesti, joten olenko ainoa, jota harmittaa (siis muutenkin kuin lapsen puolesta)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan harmittanut, jos lapset noin usein olisivat sairastaneet...

voimia!

Vierailija
2/4 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että sairastelu helpottaisi! Itsekin pelkäsin molempien lasten kohdalla jatkuvan sairastamisen alkamista, mutta mulla on käynyt tuuri, eivätkä lapset ole sairastaneet kuin muutaman kerran vuodessa. ("koputtaa puuta")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin harmittaa. Eikä työpaikallani ole ketään, jota ei harmittaisi oman lapsen sairastelut. Jopa ne työkaverit, joiden lapset ovat jo kolmekymppisiä muistelvat kauhulla pikkulapsiaikoja ja hoitojärjestelyjä.

Tämä syksy on taas ollut ihan mahdoton. Pari flunssaa ja yksi järkyttävän pitkä enterorokko jo koulunkäynnin alun jälkeen. Jokaisella lapsella eri aikaan tietenkin.

Vierailija
4/4 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole lapset ikinä noin paljon sairastaneet. Muutama poissaolopäivä vuodessa. Aika usein vielä niin, että to iltana noussut kuume/tullut mahatauti ja viikonloppuna toivuttu hoitokuntoon maanantaiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi