Aamukaljojen juonti on jo hyvässä vauhdissa
Neljäs tölkki menossa ja olotila on mahtava! Tunti sitten herätessä olo oli vielä hieman ahdistunut eli kyllä kalja on vaan mahtava masennuslääke, oikein sellainen pirteys-juoma.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Kertoi kärsivänsä ahdistuksesta, johon tarvitsee alkoholia ja lääkkeitä, silti kokee elävänsä mahtavaa elämää...
Niin. Eikö ymmärrys riitä? Valitsin ahdistuksen poistoon tällä kertaa kaljan. Olisin saanut ahdistuksen lähtemään urheilemallakin. Tunnen hyvin omat ahdistukseni ja kyllä, niistä huolimatta elän huippuelämää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei voita hiipimällä nousevaa aamukänniä.
Katsoa ikkunasta työmuurahaisten ahdistunutta ryntäilyä.
Kilistää sille.
Haha! Totta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyytyikö ap jo, vai heräsikö puoliso ja nyt on sota käynnissä?
Täällä ei ihan äkkiä hyydytä. Toki sota voi olla ihan realistinen palstailun keskeyttäjä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puoliso on mieltä apn touhusta?
Hän nukkuu vielä, joten hän on täysin tiedoton minun aamubileistäni. Ei varmaan innostu herätessään kylläkään... ap
Onko lapsia?
Ei. Lasten kasvatus ei sovi kaltaiselleni vastuuttomasta elämästä nautiskelevalle. Ap
Siinä olet kyllä tehnyt oikean ratkaisun. Miten yleensä kulutat päiväsi, kun sulla ei ole töitä eikä lapsia?
Olen samaa mieltä ratkaisuni oikeellisuudesta. Pahaa tekee katsoa, kun jotkut vastuuttomuudesta nautiskelevat tuttuni ovat menneet lisääntymään. On se niin väärin lasta kohtaan saada vastuuton vanhempi/vanhemmat. Päiväni kuluvat harrastellen. Minulla on paljon harrastuksia. Ap
Mitä harrastat?
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi hirveä huomata herätessäni, että kumppanini on AV palstalla. En tiedä miten sellaisen ihmisen kanssa voi edes elää :(
Miksi? Olethan itsekin täällä. Miksi sinulla on oikeus olla täällä, mutta ei puolisolla? Tämä on muuten erittäin suosittu keskustelupalsta, joten kaikenlaista porukkaa mahtuu joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta menee päivässä? Monestiko joudut hakemaan kaupasta täydennystä? Asutko lähellä kauppaa?
Voisi nimittäin minunkin tehdä mieli kylmää huurteista, mutta en jaksa lähteä sen takia kauppaan.
En ole mikään päivittäisjuoppo, niin ei ole mitään "vakiomäärää". Olin eilen viihteellä ja päätin vaan ryhtyä tinttaamaan kaljaa kitusiin, kun oli jääkaapissa runsaasti kaljaa ja eilisestä hieman mieliala matalalla. Aamukännäily on ihan parasta! Ap
En tarkoita mitenkään sun valintoja sen kummemmin hämmästellä, lapseton aikuinen ihminen tehnee mitä haluaa eikä se minua haittaa mitenkään. Mutta maanantaina olit viihteellä, nyt korjailet ahdistusta aamulla niin kyllä se vähän pulsumeiningiltä kuulostaa, vaikka kuinka kauniiksi koittaisi selittää. :) MUTTA, edelleen, ei minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi hirveä huomata herätessäni, että kumppanini on AV palstalla. En tiedä miten sellaisen ihmisen kanssa voi edes elää :(
Miksi? Olethan itsekin täällä. Miksi sinulla on oikeus olla täällä, mutta ei puolisolla? Tämä on muuten erittäin suosittu keskustelupalsta, joten kaikenlaista porukkaa mahtuu joukkoon.
Olen syrjäytynyt ja mielenterveysongelmainen. Minä olen ihan siellä missä pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta menee päivässä? Monestiko joudut hakemaan kaupasta täydennystä? Asutko lähellä kauppaa?
Voisi nimittäin minunkin tehdä mieli kylmää huurteista, mutta en jaksa lähteä sen takia kauppaan.
En ole mikään päivittäisjuoppo, niin ei ole mitään "vakiomäärää". Olin eilen viihteellä ja päätin vaan ryhtyä tinttaamaan kaljaa kitusiin, kun oli jääkaapissa runsaasti kaljaa ja eilisestä hieman mieliala matalalla. Aamukännäily on ihan parasta! Ap
En tarkoita mitenkään sun valintoja sen kummemmin hämmästellä, lapseton aikuinen ihminen tehnee mitä haluaa eikä se minua haittaa mitenkään. Mutta maanantaina olit viihteellä, nyt korjailet ahdistusta aamulla niin kyllä se vähän pulsumeiningiltä kuulostaa, vaikka kuinka kauniiksi koittaisi selittää. :) MUTTA, edelleen, ei minua haittaa.
Plus että omien sanojensa mukaan se viihteellä olo oli palstailua kera kaljan. Eli sama kuin tänään heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuhan miehesikin elämään sinun kanssa, vaikka olet AV-palstalla. Oletko siis kamala ihminen?
Täytyy myöntää että olen kateellinen. Päiväkännit on hauskoja. Harmi että olen sekä dieetillä että töissä.
Joo, päiväkännit on oikeasti hauskoja, jos tekee mieli nollata, tai vaikka vaan vähän kännätä. Paljon parempi vaihtoehto, kuin valvoa yömyöhään (baarissa tai kotonakin), senkun juo päivän ja menee ajoissa nukkumaan, niin ei ole seuraavana päivänä krapulaakaan. :) Kuulostaa kuin harrastaisin useinkin, no ei, viime kerrasta on kyllä jo useita vuosia aikaa, mutta minusta se oli mahtava oivallus aikanaan.
Sanotaan näin että jos viikolle sattuu vapaita ja saa olla rauhassa yksin kotona sen kerran, mikäs siinä jos tekee mieli riipaista pienet mukavat aamupäiväkännit. Mutta työttömänä siinä ei olisi mitään hohtoa ja voisi varmaan helposti muuttua tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs puoliso on mieltä apn touhusta?
Hän nukkuu vielä, joten hän on täysin tiedoton minun aamubileistäni. Ei varmaan innostu herätessään kylläkään... ap
Onko lapsia?
Ei. Lasten kasvatus ei sovi kaltaiselleni vastuuttomasta elämästä nautiskelevalle. Ap
Siinä olet kyllä tehnyt oikean ratkaisun. Miten yleensä kulutat päiväsi, kun sulla ei ole töitä eikä lapsia?
Olen samaa mieltä ratkaisuni oikeellisuudesta. Pahaa tekee katsoa, kun jotkut vastuuttomuudesta nautiskelevat tuttuni ovat menneet lisääntymään. On se niin väärin lasta kohtaan saada vastuuton vanhempi/vanhemmat. Päiväni kuluvat harrastellen. Minulla on paljon harrastuksia. Ap
Mitä harrastat?
Monia eri palloilulajeja, lenkkeilyä ja punttejakin kolistelen pitääkseni kehoni kunnossa. Luen myös paljon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan näin että jos viikolle sattuu vapaita ja saa olla rauhassa yksin kotona sen kerran, mikäs siinä jos tekee mieli riipaista pienet mukavat aamupäiväkännit. Mutta työttömänä siinä ei olisi mitään hohtoa ja voisi varmaan helposti muuttua tavaksi.
Miten niin ei muka ole työttömänä hohdokasta vetää aamulärvejä? Ei siitä kaljoittelusta ole pakko mitään elämäntehtävää ottaa itselleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei muka ole työttömänä hohdokasta vetää aamulärvejä? Ei siitä kaljoittelusta ole pakko mitään elämäntehtävää ottaa itselleen. Ap
Se ei minusta vaan tunnu miltään, tai ehkä jopa jotenkin säälittävältä. Puhun vaan omasta tunteesta, en sano että muiden pitää kokea asia samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei minusta vaan tunnu miltään, tai ehkä jopa jotenkin säälittävältä. Puhun vaan omasta tunteesta, en sano että muiden pitää kokea asia samoin.
No minä ainakin elän hetkessä ja tämä meneillään oleva nousuhumalahetki on mielestäni erittäinkin hohdokasta. Joskus muinoin työelämässä ollessani alkoholinkäyttö oli usein ns. nollaamista, mutta rauhallista työttömän eloa eläessäni en ole joutunut nollaamaan kertaakaan. Ap
Kyllä mäkin kesällä mökillä saatan tissutella koko päivän. Se on välillä tosi rentouttavaa ja hauskaa jos elämässä on muutakin sisältöä. Ihmiset ovat juoneet aina. Ei sitä tehtäisi jos siinä ei olisi hyviäkin puolia. Suomessa vaan asiasta vallitsee ihmeellinen kaksinaismoralismi. Jokainen tuntee jonkun juopon örvelön niin sitten yleistetään että kaikki alkoholia käyttävät ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin elän hetkessä ja tämä meneillään oleva nousuhumalahetki on mielestäni erittäinkin hohdokasta. Joskus muinoin työelämässä ollessani alkoholinkäyttö oli usein ns. nollaamista, mutta rauhallista työttömän eloa eläessäni en ole joutunut nollaamaan kertaakaan. Ap
Kuinka kauan olet ollut työtön?