Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamukaljojen juonti on jo hyvässä vauhdissa

Vierailija
01.09.2020 |

Neljäs tölkki menossa ja olotila on mahtava! Tunti sitten herätessä olo oli vielä hieman ahdistunut eli kyllä kalja on vaan mahtava masennuslääke, oikein sellainen pirteys-juoma.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kauniina päivänä olisi mukava olla raittiina luonnossa ja käydä vaikka metsäkävelyllä sienestämässä, ap. Onko kiva nyhjätä nuhjuisena alkoholinhuuruissa kotona?

Kyllä, tää on ihan parasta juuri nyt. Viihdyn mainiosti kotona. Sienimetsällä hirvikärpästen ja punkkien seassa en viihtyisi. Ap

Vierailija
42/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut asutko miten lähellä kauppaa. Jos sulla on meinaan 6-pack mennyt jo ennen kymmentä aamulla, ei sulla voi mitenkään riittää kaljat iltaan asti.

28 kaljaa on vielä jääkaapissa. Kauppaan ei siis tarvitse lähteä, mutta matkaa sinne olisi puolisen kilsaa. Ap

Aiotko vetäistä koko satsin tänään? Mitä puuhasit eilen kun olit viihteellä?

En ole suunnitellut elämääni meneillään olevaa kaljaa pidemmälle. Join eilen kaljaa ja palstailin. Ap

Sulla on hieno elämä.

Olen samoilla linjoilla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö välinaukku sitä terävämpää maistu olusten välillä?

Vierailija
44/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari bisshee aamulla kuuluu ihan normaaliin elämään. Nyt sitä pipoa löysemmälle.

Vierailija
45/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö välinaukku sitä terävämpää maistu olusten välillä?

Kyllähän se tekisi gutaa, mutta terävää ei valitettavasti ole. Ap

Vierailija
46/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kukaan ole ap:n hyvinvoinnista pätkääkään huolissaan. Olkaa tyytyväisiä että saatte hetken tuntea itsenne paremmiksi ihmisiksi kiitos ap:n.

Vierailija
47/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että haet ennemmin lääkitystä tuohon ahdistukseen. Ei sekään ideaalista ole, mutta ensinnäkin ryyppääminen vie sulta kaiken serotoniinin ja aiheuttaa siis itsessään ahdistusta ja toiseksi, tiedäthän, mikä on delirium tremensis? Se sulla on edessä, kun et jonain päivänä juokaan.

On minulla 10mg Diapameja pahan päivän varalle. Huvittaa, kun porukka luulee minun olevan joku puliukko. Ap

Eli olet mies. Luulin sinua naiseksi.

Vierailija
48/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että haet ennemmin lääkitystä tuohon ahdistukseen. Ei sekään ideaalista ole, mutta ensinnäkin ryyppääminen vie sulta kaiken serotoniinin ja aiheuttaa siis itsessään ahdistusta ja toiseksi, tiedäthän, mikä on delirium tremensis? Se sulla on edessä, kun et jonain päivänä juokaan.

On minulla 10mg Diapameja pahan päivän varalle. Huvittaa, kun porukka luulee minun olevan joku puliukko. Ap

Jaa, en ymmärrä yleensäkään tuollaista ajattelutapaa, että oletetaan asioiden olevan jotenkin, vaikkei oletustaan voi mihinkään perustaakaan. Itseäni häiritsisi olla usein väärässä. Ap

Vierailija
49/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä vaiheessa, kun on pakko "tasoitella" heti aamusta pärjätäkseen ahdistuksen kanssa ja varsinkin kun krapulaa aletaan parantamaan rauhoittavilla niin raja on jo ylitetty.

Ja seuraavaksi selittelyt että "no enhän mä".

Sori vaan.

Huh, eipä ole ikävä noita päiviä.

Kyse ei ole pakosta vaan halusta. Ja vaikka sinun tekisikin mieli sanella kuinka asiat muilla ihmisillä lutviutuvat, niin älä luulekaan tietäväsi. Ap

Niinpä! Aivan mahtavaa on juoda krapulaan, vaikkei varsinaisesti mikään pakko olisi.

Vierailija
50/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en ymmärrä yleensäkään tuollaista ajattelutapaa, että oletetaan asioiden olevan jotenkin, vaikkei oletustaan voi mihinkään perustaakaan. Itseäni häiritsisi olla usein väärässä. Ap

Olipa vaarallista, nyt oletit että olen usein väärässä.

-sama

Vierailija
51/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs puoliso on mieltä apn touhusta?

Vierailija
52/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa vaarallista, nyt oletit että olen usein väärässä.

-sama

Okei, sanotaan sitten niin, että minua häiritsisi ottaa olettamalla turhia riskejä olla väärässä. Ap

Vierailija
53/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän nukkuu vielä, joten hän on täysin tiedoton minun aamubileistäni. Ei varmaan innostu herätessään kylläkään... ap

Vierailija
54/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nukkuu vielä, joten hän on täysin tiedoton minun aamubileistäni. Ei varmaan innostu herätessään kylläkään... ap

Onko lapsia?

Vierailija
55/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hirveä huomata herätessäni, että kumppanini on AV palstalla. En tiedä miten sellaisen ihmisen kanssa voi edes elää :(

Vierailija
56/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia?

Ei. Lasten kasvatus ei sovi kaltaiselleni vastuuttomasta elämästä nautiskelevalle. Ap

Vierailija
57/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia?

Ei. Lasten kasvatus ei sovi kaltaiselleni vastuuttomasta elämästä nautiskelevalle. Ap

Siinä olet kyllä tehnyt oikean ratkaisun. Miten yleensä kulutat päiväsi, kun sulla ei ole töitä eikä lapsia?

Vierailija
58/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi kärsivänsä ahdistuksesta, johon tarvitsee alkoholia ja lääkkeitä, silti kokee elävänsä mahtavaa elämää...

Vierailija
59/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita hiipimällä nousevaa aamukänniä.

Katsoa ikkunasta työmuurahaisten ahdistunutta ryntäilyä.

Kilistää sille.

Vierailija
60/110 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytyikö ap jo, vai heräsikö puoliso ja nyt on sota käynnissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme