Aamukaljojen juonti on jo hyvässä vauhdissa
Neljäs tölkki menossa ja olotila on mahtava! Tunti sitten herätessä olo oli vielä hieman ahdistunut eli kyllä kalja on vaan mahtava masennuslääke, oikein sellainen pirteys-juoma.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Kunnes kalja loppuu ja lasku alkaa...mut nauti viela, kun voit :D
Sitä pitääkin olla sen verran että riittää tasaisesti koko päiväksi.
Ja seuraavaksi...? Joskus se alakulo on edessa anyway...
Vierailija kirjoitti:
Neljäs tölkki ysiltä aamulla.
Nyt avaan just kuudennen. Nam! Ap
Monta menee päivässä? Monestiko joudut hakemaan kaupasta täydennystä? Asutko lähellä kauppaa?
Voisi nimittäin minunkin tehdä mieli kylmää huurteista, mutta en jaksa lähteä sen takia kauppaan.
Sanon nyt vielä että Pirkka-kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Monta menee päivässä? Monestiko joudut hakemaan kaupasta täydennystä? Asutko lähellä kauppaa?
Voisi nimittäin minunkin tehdä mieli kylmää huurteista, mutta en jaksa lähteä sen takia kauppaan.
En ole mikään päivittäisjuoppo, niin ei ole mitään "vakiomäärää". Olin eilen viihteellä ja päätin vaan ryhtyä tinttaamaan kaljaa kitusiin, kun oli jääkaapissa runsaasti kaljaa ja eilisestä hieman mieliala matalalla. Aamukännäily on ihan parasta! Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt vielä että Pirkka-kaljaa.
Koffia. Ap
Onko sulla kivaa?
Itsellä vapaa. Nukuin hyvin ja nautin aamukahvin rauhassa. Ilma on nätti ja sopivan viileä, vedän pienet lihastreenit ja suuntaan lenkille, myöhemmin järjestelen kotia uusiks. Aika hyvä fiilis selvinpäin. Viinakaappi on täys ja vapaatakin ois, mut ei vaan huvita.
Vois puristaa mehuja tänään.
Suosittelen, että haet ennemmin lääkitystä tuohon ahdistukseen. Ei sekään ideaalista ole, mutta ensinnäkin ryyppääminen vie sulta kaiken serotoniinin ja aiheuttaa siis itsessään ahdistusta ja toiseksi, tiedäthän, mikä on delirium tremensis? Se sulla on edessä, kun et jonain päivänä juokaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kivaa?
Itsellä vapaa. Nukuin hyvin ja nautin aamukahvin rauhassa. Ilma on nätti ja sopivan viileä, vedän pienet lihastreenit ja suuntaan lenkille, myöhemmin järjestelen kotia uusiks. Aika hyvä fiilis selvinpäin. Viinakaappi on täys ja vapaatakin ois, mut ei vaan huvita.
Vois puristaa mehuja tänään.
On todellakin! Mukavaa tällainen rento aamukännihällävälimeininki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että haet ennemmin lääkitystä tuohon ahdistukseen. Ei sekään ideaalista ole, mutta ensinnäkin ryyppääminen vie sulta kaiken serotoniinin ja aiheuttaa siis itsessään ahdistusta ja toiseksi, tiedäthän, mikä on delirium tremensis? Se sulla on edessä, kun et jonain päivänä juokaan.
On minulla 10mg Diapameja pahan päivän varalle. Huvittaa, kun porukka luulee minun olevan joku puliukko. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla 10mg Diapameja pahan päivän varalle. Huvittaa, kun porukka luulee minun olevan joku puliukko. Ap
En nyt tarkoittanut diapameja, vaan lääkitystä masennukseen/ahdistukseen.
Huvittaako? Miksi? Millaisena sitten näet itsesi? Luuletko, ettei päivittäinen juominen johda mihinkään?
Et vastannut asutko miten lähellä kauppaa. Jos sulla on meinaan 6-pack mennyt jo ennen kymmentä aamulla, ei sulla voi mitenkään riittää kaljat iltaan asti.
Kunnes kalja loppuu ja lasku alkaa...mut nauti viela, kun voit :D