Teinpä kirppikseltä mahtavia löytöjä pukin konttiin!
Ja tulee omalle lapselle, ei tarvi mäkättää että tarjoan käytettyjä lahjoja muille :) Baby born ja hoitotarvikkeita, barbie ja pehmokissa ja sille hoitosetti, jota tyttö ihaili. Maksoi 26.9 euroa :)
Kommentit (8)
Aika kallista silti, kirppislöydöksi!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 11:00"]
Oho, aikamoisissa hinnoissa on muottiin valettu muovi vielä käytettynäkin! :O Onnea kuitenkin löydöistä! Itseä ei ainakaan missä nimessä haittaisi kirppikseltä hankittu lahja, jos se olisi kaunis ja kestävä. Pidän vanhoista tavaroista ja en arvota tavaraa sen mukaan, onko se ostettu itsepalvelukirppikseltä vaiko vallan antiikkiliikkeestä.
[/quote]
Joo, jokainenhan kätevänä osaa valaa itse tuollaiset muovijutut.
Erikoista :D Minä olen melko tarkka rahan käyttäjä ja aika pihi kirppiksillä mutta olin silti tosi tyytyväinen ostoksiin. Baby born+pussillinen hoitotarvikkeita (yksi asu, tuttipullo, potta, tuttipulloja jne) oli 15.5 euroa, barbie 3.5 euroa ja tuo kissajuttu 7.9 euroa. Siis sellaisessa isossa salkussa pehmokissa ja sille kasa hoitotarvikkeita. Kaikki oli kuin uusia, joten edullisena itse pidän :) Baby born on uutena jo melkein 50 euroa, barbien olen nähnyt halvimmillani muistaakseni 13 eurolla, mutta yleensä ne on lähemmäs 20 euroa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 11:02"]
Aika kallista silti, kirppislöydöksi!
[/quote]
Tiedätkö yhtään mitä oi beibbarit maksaa nykyään kaupoissa??
Minusta olisi ällöttävää saada lahjaksi toisten vanhoja kamoja. Ties missä niitä on uitettu.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 11:16"]
Minusta olisi ällöttävää saada lahjaksi toisten vanhoja kamoja. Ties missä niitä on uitettu.
[/quote]
Meidän lapset ei onneksi tajua ajatella noin :)
Mä ostan paljonkin lahjoja kirppikseltä, aarteita. Moni ei tajua esim. itse saamiensa lahjojen arvoa vaan myy eteenpäin avaamattomia pakkauksia. Olen löytänyt minihinnalla esim. Jokipiin pellavaa, monenlaista Iittalaa, Willeroy&Boschia jne. Upouutta ja halvalla. Kelpaisi itsellekin, niin kelpaa myös lahjaksi.
Oho, aikamoisissa hinnoissa on muottiin valettu muovi vielä käytettynäkin! :O Onnea kuitenkin löydöistä! Itseä ei ainakaan missä nimessä haittaisi kirppikseltä hankittu lahja, jos se olisi kaunis ja kestävä. Pidän vanhoista tavaroista ja en arvota tavaraa sen mukaan, onko se ostettu itsepalvelukirppikseltä vaiko vallan antiikkiliikkeestä.