Tapahtui naistentautien poliklinikalla.
Meitä oli siinä odotustilassa varmaan 5 naista. Selasimme lehtiä yms, yht´äkkiä yksi nainen ottaa itsestään kännykällä kuvia muutaman kappaleen seisten ja istuen. Tämän jälkeen hän jatkaa kännykän räpläämistä.
Hullua. Varmaan laittoi itsestään kuvan fb:n jonottamassa gynelle.Mikähän mahtoi olla kuvateksti :D
Kommentit (8)
Idiootteja löytyy joka odotushuoneesta :)
Lapsellista, mutta niin tyypillistä naisten "kiukuttelua"...Odotan ihan mielenkiinnolla, miten facebookissa naiset jakavat kuviaan julkissapaikoissa viitaten tähän kuntosali"kohuun" Haukotus...
Jospa se oli vaikka syöpäpotilas, joka lähetti omaisilleen kännykkään valokuvaviestin, että hyvin täällä voidaan! Terveisiä mummulta kaikille lastenlapsille!
No tosiaan saat olla onnellinen, ettei se ottanut sinusta kuvaa ja laittanut facebookiin varustettuna tekstillä "ihanat näkymät mulla täällä gynen odotushuoneessa". Mut ei sitten tainnu olla Ruusila se nainen?
Oliko tuo nyt jotain niin erinomaista, että piti raportoida tänne? Ole tyytyväinen, että kuvasi vain itseään eikä sinua.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 10:23"]
Oliko tuo nyt jotain niin erinomaista, että piti raportoida tänne? Ole tyytyväinen, että kuvasi vain itseään eikä sinua.
[/quote]
Mistä sitä tietää...Hämäsi vaan kuvaamalla muka itseään.
Mulla tulee aina blogikuvistakin mieleen, että voiko niiden päässä liikkua muuta kuin "näytän tänään niin saa-ke-lin hyvältä, että ois synti olla jakamatta tätä näkyä". Itsensä jatkuva kuvaaminen ja kuvien jakaminen on omasta näkökulmastani todella hämmentävä ilmiö. Oon joskus joutunut ottamaan itsestäni kuvia ja oli jotenki typerä olo. Oon varmaan tippunu niin totaalisesti kelkasta, että vois vaan luovuttaa suoraan ja muuttaa luolaan.
N25
Eiköhän se ollut joku blogggaja, joka raportoi blogiinsa tästäkin kiinnsotavastsa elämänsä tapahtumasta...