Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseleeko miehesi muita naisia sinun seurassa

Vierailija
01.10.2013 |

jos , niiin loukkaako se sinua?

Minun mies saa minut tuntemaan itseni maailman kauneimmaksi naiseksi. Ihana tunne.

Naiset vain tuppaavat katsomaan miestäni, vähän liikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsellaan yhdessä ja voidaan kommentoida, jos joku oikein kaunis nainen on näköpiirissä tai mä huomaan jonkun komean pepun miehellä. Silti mun mies kehuu myös mua ja pitää mua kauniina. Aivan sama olenko lihonut, niin mies rakastaa mua, koska mussa on jotain mistä ottaa kiinni. Jos taas saan kuntoiluinspiksen ja laihdun, niin rakastaa mun kiinteää peppua jne.

Eikä mua todellakaan voi oikeasti sanoa kauniiksi, mutta rakkaus tekee ihmeitä vielä 17 vuoden jälkeenkin. =)

Vierailija
2/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä katso. Joskus varmasti tekis mieli, huomaan jos joku oikein vetävä leidi menee ohi, niin mies suorastaan vangitsee katseensa yhteen pisteeseen ettei vaan vilkaisisi perään... =D Tiedä mistä tällainen huomaavaisuus on saanut alkunsa enkä ole tentannut, koitan aina olla etten olisi huomannut tuota, koska onhan se aika sööttiä. Vaikka katsoakin saisi, en ole ikinä tehnyt asiasta numeroa. Mutta katselkoon sitten yksinään, tuskin se silloin ottaa yhtäkkiä autistisen katseen mitättömyyteen... =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut viimeisten 17 vuoden aikana? Joskus kommentoidaan jotain ihmistä hyvällä tai huonolla mutta ei mua häiritse jos vilkaisee. Mulle riittää se että hän katsoo minua "sillä silmällä" joka päivä:D

Vierailija
4/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni ei katsele ja se on kerta kaikkiaan ihanaa! :)

Ex-mies tuijotteli toisia naisia ja kertoi heidän ruumiinrakenteestaan kaikki hyvät puolet minullekin.

Vierailija
5/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä katsoo, välillä ei huomaa vaikka yrittäisin sanoa että katsopa :D

Vierailija
6/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan yhdessä. Itse ole biseksuaali ja kolmen kimppaa tulee joskus harrasteltua. Mustasukkaisuus on meillä tuntematon käsite. =)

Vierailija
7/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:47"]

Me katsellaan yhdessä ja voidaan kommentoida, jos joku oikein kaunis nainen on näköpiirissä tai mä huomaan jonkun komean pepun miehellä. Silti mun mies kehuu myös mua ja pitää mua kauniina. Aivan sama olenko lihonut, niin mies rakastaa mua, koska mussa on jotain mistä ottaa kiinni. Jos taas saan kuntoiluinspiksen ja laihdun, niin rakastaa mun kiinteää peppua jne.

Eikä mua todellakaan voi oikeasti sanoa kauniiksi, mutta rakkaus tekee ihmeitä vielä 17 vuoden jälkeenkin. =)

[/quote]

Sama meillä!

Vierailija
8/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni kestää sen, että mieheni saattaa katsoa pidempään kaunista naista. Tulee sitä itsekkin katsottua silmiä miellyttävää kaksilahkeista, vaikka mieheni onkin täydellinen paketti niin ulkoisesti, kuin sisäisestikkin.