Muistithan juoda maitoa tänään?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Oatlyn maitoa join.
Ööö no Oatly ei valmista maitoa, sorry :)
Ap
Käykö maitotyttö ja maitopoika vielä kiertelemässä kouluja? Muistain kun meillä kävi ja ruokalassa oli sen viikon joka päivä maito loppu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oatlyn maitoa join.
Ööö no Oatly ei valmista maitoa, sorry :)
Ap
Valmistaa, kauramaitoa.
Maitoa voi syödä myös juuston, voi, jugurtin ym. muodossa
Mantelin maitoa haluaisin, mutta en jaksa herätä tarpeeksi aikaisin aamulla lypsämään niitä.
Maito on pahasta aikuiselle ihmiselle, lopettakaa heti sen juominen, en halua maksaa teidän sairauksienne hoitoa!
Muistakaa huolehtia kalsiumin saannista jos ette juo maitoa.
Kalsiumia, jodia, hyviä proteiineja - kyllä maito on terveellistä! Vauvatkin sen tietävät.
Kalsiumin imeytyminen maidosta on huonoa. Paljon parempaa on viili, jogurtti, juusto...
Ei kai missään muualla maailmassa ole osteoporoosia enemmän kuin maitomaa Suomessa. Toki auringosta saatavan d-vitamiinin saanti on täällä vähäistä.
Jossain Japanissa maitotuotteita syödään tosi vähän. Osteoporoosia ei ole.
En juo maitoa koskaan. Edes lapseni eivät juo maitoa.
Olen viimeksi juonut maitoa 1970-luvulla. Maitovalmisteita olen käyttänyt sen jälkeenkin, tosin en enää vuosiin.
Muistathan tarkistaa, että juomasi maito on welfare quality maitoa? Siinä eläinten hyvinvointi on otettu huomioon :)
No en todellakaan sitä bakteeripskaa juo. Enkä myöskään syö missään muodossa.
Olen allerginen maitotuotteille. Juon soijamaitoa.
Miksi kaurajuomaa verrataan maitoon? Eihän niillä ole mitään yhteistä. Ihan sama verrata maitoon, vaikka appelsiinimehua.
Valion propagandaa.