Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KORONAVILKKU - syitä olla lataamatta

Vierailija
31.08.2020 |

Mä en lataa, koska mulla on oikeus olla lataamatta".

Jep. Ihan sairaan hienoa, että tässä maassa on ihan törkeä määrä oikeuksia. Hienoa, että jollain on oikeus käyttää yhteiskunnan tukiverkkoja omina riippukeinuina, jonka varaan jäädä makoilemaan. Hienoa, että koulukiusaajalla on oikeus opiskella missä haluaa. Hienoa, että lapsenraiskaajalla on oikeus omaan elämään, kun on valtion asettaman tuomion suorittanut. Hienoa, että sulla on oikeus valita turvaatko sinä itsesi ja muiden terveyden maskilla ja appilla.

Hienoa, et meillä on ihan helvetisti oikeuksia. Mutta mites ne vastuut ja velvollisuudet?

"En lataa, koska mua kuitenkin vakoillaan sen ohjelman kautta."

Ole hyvä ja heitä älypuhelimesi sekä tietokoneesi lähimpään roskikseen. Et tarvitse niitä enää.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tarpeetonta syyllistää ketään siitä, että ei lataa vapaaehtoista sovellusta. THL nimenomaan ohjeisti vapaaehtoisten maskienkin kohdalla, että kenellekään ei saa huomauttaa asiasta.

Vierailija
2/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajattelepa, että Suomessa saa liikkua julksissa tiloissa ilman älypuhelinta ja saa jopa olla omistamatta älypuhelinta. Järkyttävää, eikö vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla yksinkertainen tai täysin kouluttamaton, että lataa vapaaehtoisesti valtion vakoiluohjelmiston omalle puhelimelleen. Eipä mulla muuta.

Vierailija
4/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla yksinkertainen tai täysin kouluttamaton, että lataa vapaaehtoisesti valtion vakoiluohjelmiston omalle puhelimelleen. Eipä mulla muuta.

Lisään vielä 5G aiheuttaa lepakoiden räjähdyksiä.

Vierailija
5/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko aloittaja, että tuollaisella angstauksella ja syyllistämisellä joku innostuisi lataamaan sovellutuksen? Mikä helvetti teitä koronahysteerikkoja oikein vaivaa?

Ps. Latasin sovellutuksen uteliaisuuttani.

Vierailija
6/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaaa mitähän sellaista siitä koronasovelluksesta see selville mitä muuten ei saisi?

Jos Supo tai KGB on kiinnostunut sinun liikkeistäsi, ne pystyvät kyllä träkkäämään sitä luuria ilman ainuttakaan sovellusta.

Jos Sanna Marin haluaa tietää missä kolmekymppinen vauvapalstalle kirjoitteleva aikamiespoika liikkuu niin se saa sen selville oli sinulla koronasovellus tai ei. 

Supon tehtävä on jäljittää miljardien budjeteilla operoivia ulkomaisia vakoiluorganisaatioita, joiden henkilökunta on koulutettu pysymään pinnan alla. SIlti ne löytää niitä aina silloin tällöin. Löysihän ne jostain Irakin kaltaisesta byllynreijästäkin sen valekuolleen, vaikka Irakissa tuskin mobiiliverkko edes toimii kovin monella alueella. 

Vierailija
7/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako syyksi, ettei puhelimeen mahdu? On tärkeämpiäkin sovelluksia, enkä ala niitä poistella tuollaisen takia. Kaikki mahdollinen on jo muistikortilla, ei tarvitse sitä ehdottaa.

Vierailija
8/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google, Facebook, Chrome, Gmail, ...

Vierailija
9/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat foliohattuilijat juoksevat kuvaamassa ympäristöään ja vaativat paikantamaan itseään kiinalaista Pokemon peliä varten. Mutta THLn sovellusta ei voi ladata...

Vierailija
10/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuneiden olisi tärkeää ladata se, jotta terveet tietäisivät onko jollain korona esim. junassa tai bussissa vieressä. Minulla ei ole mitään salattavaa puhelimessa, niin että ihan sama mitä tietoja keräävät.

Vierailija
11/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google, Facebook, Chrome, Gmail, ...

Amerikkalaisia vakoiluohjelmistoja ei lasketa. Eikä venäläisiä. 😂

Vierailija
12/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai foolihattu päässä. 

Vierailija
13/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat foliohattuilijat juoksevat kuvaamassa ympäristöään ja vaativat paikantamaan itseään kiinalaista Pokemon peliä varten. Mutta THLn sovellusta ei voi ladata...

Ja jakavat näitä mielipiteitään mm. Facebookissa ;D

Vierailija
14/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin tarpeetonta syyllistää ketään siitä, että ei lataa vapaaehtoista sovellusta. THL nimenomaan ohjeisti vapaaehtoisten maskienkin kohdalla, että kenellekään ei saa huomauttaa asiasta.

Oven auki pitäminen perässä tulevalle tai kiitoksen sanominen ovat myös vapaaehtoisia. Mutta se on silti huonoa käytöstä olla tekemättä noin ja muut ihmiset voivat katsoa kieroon ja huomauttaa.

Ihmiset eivät suhtaudu suopeasti kanssaihmisiin, jotka eivät huomioi toisia.

Vierailija
15/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, tällä hetkellä valehtelematta KAIKKIA älypuhelimen käyttäjiä vakoilee Amazon/Google/Facebook jne. Mutta toki se on ok, kunhan ei valtio vaan kansan hyvinvoinnin takia saa seurattua kuinka Maija Meikäläinen käy Prismassa ja perjantai-iltaisin Alkossa. Koska kaikkien suomalaisten elämä on niin kiinnostava seurata. Nyt vähä höllennysyä siihen foliohattuun! Käytä se folio vaikka grillinyyttien tekemiseen! Hyvä ruoka, parempi mieli😘

Vierailija
16/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen päivittäin paljon julkisilla 1-5min matkoja. En ole kenenkään tuntemattoman lähellä juuri koskaan 15min - siis nyt korona-aikana kun lähinnä olen töissä tai kotona. Jos töissä jollain olis korona niin pienessä työpaikassa tulisi ilmi ilman tuota sovellusta.

En siis lataa, vie turhaa tilaa muutenkin kun puhelin on aina täynnä muutenkin.

Vierailija
17/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
18/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuo vilkku appi ladata sun kännykästä salaa sun kuvia ja muuta tietoa?

Vierailija
19/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuo vilkku appi ladata sun kännykästä salaa sun kuvia ja muuta tietoa?

Ei voi.

Vierailija
20/103 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään lataa muuta kuin mitä haluan ja tarvitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi