YLEn Puoli7 juontaja vaihtuu marraskuussa. Susanna Laine jää pois. Arvauksia, kuka tulee tilalle?
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Sannikka tai sitten Ukkola
Sannikka ei varmaan lähde tuollaiseen hömppäohjelmaan ja Ukkola taisi saada yleltä jo potkut.
Kalle palander tai teemu selänne olis loistavia! Kumpikin ovat hyvällä tavalla sovinisteja ja yleläisillä (sekä mammoilla) olis taas tuhat ja yksi uutta syytä järkyttyä
Harmi, oli mun lemppari. Hän on myös vain kaunistunut vanhetessaan, ilo katsoa ihmistä joka ei pilaa naamaansa leikkauksilla.
Voisiko uusi juontaja olla Nelosen Hauskoista kotivideoista ikävällä tavalla syrjäytetty Sampo Marjomaa? Hänetkin tunnetaan positiivisuudesta, eli sopisi ohjelman profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Susanna itse edes halunnut lähteä kun oli niin itkuisen oloinen? Veikkaan että Ella Kanninen tulee takaisin. Ehkä katsojat ovat toivoneet sitä takaisin!
Minustakin oli kaikesta naurusta huolimatta apean ja valvoneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Polttaakohan Susanna tupakkaa? Kasvonpiirteet on todella kauniit (yksi Suomen kauneimmista misseistä), mutta iholtaan on ikäisekseen aika vanhan näköinen. On kuitenkin vasta -81 syntynyt. Olisin luullut juonteiden perusteella, että olisi yli nelikymppinen. On joka tapauksessa kaunis!
Kiinnitin myös huomiota hänen kasvoihin, näytti niin kuin olisi laihtunut entisestään.
Toivottavasti joku muu kuin Ella Kanninen.
Saara Aalto kera sidekick Merin?
Vierailija kirjoitti:
Harmi, oli mun lemppari. Hän on myös vain kaunistunut vanhetessaan, ilo katsoa ihmistä joka ei pilaa naamaansa leikkauksilla.
Minäkin olen tykännyt, Susanna on kaunis ja sanavalmis nainen.
Jospa miettii vaikka perheen perustamista, biologinen kello tikittää jo vinhaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku muu kuin Ella Kanninen.
Eikö Kanninen kuitenkin asu Italiassa?
Jaana Pelkonen