YLEn Puoli7 juontaja vaihtuu marraskuussa. Susanna Laine jää pois. Arvauksia, kuka tulee tilalle?
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian leidiä en toivo minäkään. Hän lausui yhdessä vaiheessa tosi oudosti suomea ja oli liiankin pirtsakka. Susanna oli jotenkin luonnollisempi vaikka toimenkuvaan hymyily kuuluukin.
Tosiaan. Ellan puhetapa on kummallista "lässytystä". Ei yhtään aidon oloista. En toivo häntä, eikä moni muukaan toivo mitä olen kuunnellut. Jää kyllä ohjelmaa paljon katsomatta jos hän tulee.
Noniin. Pahin pelko toteutui. Ella K tulee Susannan tilalle. Hyvästi ohjelma:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italian leidiä en toivo minäkään. Hän lausui yhdessä vaiheessa tosi oudosti suomea ja oli liiankin pirtsakka. Susanna oli jotenkin luonnollisempi vaikka toimenkuvaan hymyily kuuluukin.
Tosiaan. Ellan puhetapa on kummallista "lässytystä". Ei yhtään aidon oloista. En toivo häntä, eikä moni muukaan toivo mitä olen kuunnellut. Jää kyllä ohjelmaa paljon katsomatta jos hän tulee.
Noniin. Pahin pelko toteutui. Ella K tulee Susannan tilalle. Hyvästi ohjelma:(
Voi ei...ei tosiaan voi kuunnella Ellan lässytystä.
Heti ensimmäisessä vastauksessa löytyi oikea arvaus. Ja sehän oli minun. 🤘😆
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäisessä vastauksessa löytyi oikea arvaus. Ja sehän oli minun. 🤘😆
Ja Pimiän, Pääskysaaren ja Hautalan heitin tuohon vain, kun ne on monessa ohjelmassa jo nyt. Sitä paitsi ne on muilla kanavilla, monikanavaesiintyjiä on aika harvassa niin, että olisivat vakionaamoina.
Susannan saappaita on vaikea täyttää, joten Ellan paluulle iso peukku.
Susani Mahadura tuo ohjelmaan sitä jotain mitä itse olen kaivannut. Fiksu, lämmin, ihana ja vieläpä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Susani Mahadura tuo ohjelmaan sitä jotain mitä itse olen kaivannut. Fiksu, lämmin, ihana ja vieläpä kaunis.
Hyvä, kun voi katsoa perjantain ohjelman👍
Vierailija kirjoitti:
Eipä Susanna koskaan Kannisen saappaita onnistunut täyttämään. Onneksi suostui palaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Susanna koskaan Kannisen saappaita onnistunut täyttämään. Onneksi suostui palaamaan!
Yllättävää kyllä, että kykeni hyvinkin.
Per-
vo neg-
ru. Ei vaihtoehtoja.