Löysin äsken prisman pihalta 50 euron setelin
Luulin ensin itse pudottaneeni sen, kun kaveri maksoi velkojaan minulle hetki ennen tuota löytöä ja olin sitten kaivellut samasta taskusta tulta, jossa minulla oli iso nippu viiskymppisiä. Koskaan ei minua ole aiemmin lady fortuna hellinyt setelilöydöillä, joten ilo on suurimmillaan. Kävinkin ostamassa viinapullon ja kaljalaatikon asiaa juhlistaakseni.
Kommentit (28)
Itse löysin kerran Prisman lattialta 20e setelin. Yritin katsoa jos joku lähellä oleva olisi sen pudottanut, mutta en nähnyt ketään hyllyjen välissä. Pidin sitten itse sen.
Myöhemmin ajattelin, että ehkä seteli tippui nuorisoporukalta, joka melusi ja riehui siellä. Toivottavasti ei heiltä jäänyt energiajuomat kassalle, kun seteli löysikin tiensä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, multa hävis. Tunnustit täällä joten tein susta rikosilmoituksen. Tuota paikkaa kuvaa kamerat koko ajan, joten tapaus on nopeasti selvitetty.
Olen lähes paniikissa! Joudunkohan nyt kavereiden luo lusimaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin kerran Prisman lattialta 20e setelin. Yritin katsoa jos joku lähellä oleva olisi sen pudottanut, mutta en nähnyt ketään hyllyjen välissä. Pidin sitten itse sen.
Myöhemmin ajattelin, että ehkä seteli tippui nuorisoporukalta, joka melusi ja riehui siellä. Toivottavasti ei heiltä jäänyt energiajuomat kassalle, kun seteli löysikin tiensä muualle.
Mielestäni on energian tuhlausta miettiä kuka on pudottanut löytörahan. Pääasia, että pudotti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minun, minulta hävisi juuri 100e kahtena 50e setelinä Prismalla.
Kyllä se vaihtoi omistajaa siinä vaiheessa kun sen löysin. Oli kenen hyvänsä. Ap
ip-osoitteesi on paikallistettu. Laskeutukaa maahan mahallene makaamaan x-asentoon. Poliisi saapuu paikalle viiden minuutin kuluttua.
Ei ku selälleen. Ilman vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles jos oli jonkun koko kuukauden ruokaraha :(
Lol. Tuolla summalla ei syö lapsiperhe edes yhtä viikonloppua.
Nyt oon alasti selälläni. Pitääkö ajella karvatkin?
AP.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon alasti selälläni. Pitääkö ajella karvatkin?
AP.
Ymmärrän, että on helppoa kiusata ja pilata keskustelu esiintymällä aapeenä, mutta mikä sinua oikein hiertää tässä avauksessa noin pahasti, että alat minua kiusaamaan esiintymällä minuna? Ap
Mitä kiksejä saat esiintyessäsi minuna? Ap