Löysin äsken prisman pihalta 50 euron setelin
Luulin ensin itse pudottaneeni sen, kun kaveri maksoi velkojaan minulle hetki ennen tuota löytöä ja olin sitten kaivellut samasta taskusta tulta, jossa minulla oli iso nippu viiskymppisiä. Koskaan ei minua ole aiemmin lady fortuna hellinyt setelilöydöillä, joten ilo on suurimmillaan. Kävinkin ostamassa viinapullon ja kaljalaatikon asiaa juhlistaakseni.
Kommentit (28)
Kyllä se oli mielikuvituksen tuotetta. Eihän kukaan enää käytä seteleitä.
Juoppo keksii aina hyvän syyn vetää kännit:
Se on minun, minulta hävisi juuri 100e kahtena 50e setelinä Prismalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Mikkelissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Juoppo keksii aina hyvän syyn vetää kännit:
Totta, mutta eihän kännäämisessä mitään pahaa ole. Tarjoan osan myös kaverille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Mikkelissä. Ap
Mannerheimi tiputti sen. Mikkelissä ei ole muuta mahdollisuutta.
Suomen mannerheim-vammaisin paikkakunta. Mikkeli valittiin sodan aikana päämajakaupungiksi, koska ei olisi ollut mitään väliä, vaikka rys sä olisi pommittanut sen tuusan pa skaksi. Mikkeliläiset eivät tajua tätä vaan luulevat sen olevan kunnia. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaihtoi omistajaa siinä vaiheessa kun sen löysin. Oli kenen hyvänsä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
Mikkelissä. Ap
Mannerheimi tiputti sen. Mikkelissä ei ole muuta mahdollisuutta.
Suomen mannerheim-vammaisin paikkakunta. Mikkeli valittiin sodan aikana päämajakaupungiksi, koska ei olisi ollut mitään väliä, vaikka rys sä olisi pommittanut sen tuusan pa skaksi. Mikkeliläiset eivät tajua tätä vaan luulevat sen olevan kunnia. :)
Mikkeli on maantieteellisesti taktisella paikalla ja se on varmaan oikeampi syy päämajakaupunkiuteen. Ap
Onneksi olkoon!
Mun miesystävä (37 v) on pudottanut 50 € setelin kerran erääseen S-ryhmän kauppaan. Oli äitinsä asioilla ja äitinsä raha...Ei löytynyt enää kaupasta, kun kassalla huomasi asian ja lähdettiin kiertämään kauppa...
Akattelin, että nyt taas tapahtunut, kun tiedän hänen olevan Prismassa. Mutta kaupunki (Mikkeli) väärä.
T. kirjoittaja nro 3
Naapurini löysi kerran 50 euron setelin. Seteli osoittautui kaupassa väärennöksi ja oli seuraavan päivän kuulusteluissa setelin alkuperästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaihtoi omistajaa siinä vaiheessa kun sen löysin. Oli kenen hyvänsä. Ap
ip-osoitteesi on paikallistettu. Laskeutukaa maahan mahallene makaamaan x-asentoon. Poliisi saapuu paikalle viiden minuutin kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon!
Mun miesystävä (37 v) on pudottanut 50 € setelin kerran erääseen S-ryhmän kauppaan. Oli äitinsä asioilla ja äitinsä raha...Ei löytynyt enää kaupasta, kun kassalla huomasi asian ja lähdettiin kiertämään kauppa...
Akattelin, että nyt taas tapahtunut, kun tiedän hänen olevan Prismassa. Mutta kaupunki (Mikkeli) väärä.
T. kirjoittaja nro 3
Juu, pitää olla tyytyväinen, että löysin enkä hävittänyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naapurini löysi kerran 50 euron setelin. Seteli osoittautui kaupassa väärennöksi ja oli seuraavan päivän kuulusteluissa setelin alkuperästä.
No tämä viiskymppinen oli onneksi käypää tavaraa. Ap
Ajatteles jos oli jonkun koko kuukauden ruokaraha :(
Vierailija kirjoitti:
Ajatteles jos oli jonkun koko kuukauden ruokaraha :(
Ilonpilaaja! Ap
Ap, multa hävis. Tunnustit täällä joten tein susta rikosilmoituksen. Tuota paikkaa kuvaa kamerat koko ajan, joten tapaus on nopeasti selvitetty.
Ostin kanssa munakoison jota tungen juuri perseeseeni. Samalla juon viinaa, tekeepä gutaa. Ja porvoossa tapahtui.
Ap
Minulta tippui kaksi 25 euron seteliä, joku on vaihtanut ne viiskymppiseen.
Kiva tarina isoisä