Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? Kysymys suuseksistä

Vierailija
30.09.2013 |

Onko normaalia ja oikein, että minä otan mieheltä suihin aina toisinaan mutta mies ei koskaan nuole minua?
En ole suuseksiä mieheltä pyytänyt koska olisi noloa ja kurjaa jos hän kieltäytyisi. Eikä hänkään ole pyytänyt minua ottamaan suihin vaan olen tehnyt sen oma-aloitteisesti ja luullut että hän nauttii siitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos muistaa ehkäisyn!

Vierailija
2/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiasioissa ei oikein ole normaalia tai epänormaalia.. Pääasia, että molemmat tykkäävät siitä mitä tekevät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun lakata ottamasta pyytämättä suihin kunnes mies pyytää suihinottoa ja / tai nuolee minua?

Vai pitäisikö minun pyytää miestä nuolemaan minua? (en kyllä erityisemmin nauti nuolemisesta mutta mietin vain onko epänormaalia että minä annan miehelle suuseksiä mutta hän ei minulle)

Vierailija
4/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa suuhuni sun moloa, mut ei hei puhuta seksistä, kun se voi olla vähän noloa.

Vierailija
5/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele karvasi pois, niin mies ymmärtää sen vihjaukseksi siitä että haluat nuolemista.

Vierailija
6/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kovin epänormaalia jos keskustelisitte keskenänne mitä kumpikin haluaa???

Vierailija
7/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tehdä testin. Pyydät kerran miestä nuolemaan. Seuraa samalla heijaria alkaako nykiä yläviistoon. Jos alkaa niin: HEI SEHÄN TYKKÄÄ SIITÄ!

Vierailija
8/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko teidän alkaa keskustelemaan mistä kumpikin haluaa ja mitä toiveita teillä on seksissä tai mitä ei ehdottomasti halua.

Hyvänen aika eihän kukaan ajatuksia osaa lukea. Sen takia homo sapienssi osaa puhua!

Vierailija
9/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 13:50"]

Pitäisikö minun lakata ottamasta pyytämättä suihin kunnes mies pyytää suihinottoa ja / tai nuolee minua?

Vai pitäisikö minun pyytää miestä nuolemaan minua? (en kyllä erityisemmin nauti nuolemisesta mutta mietin vain onko epänormaalia että minä annan miehelle suuseksiä mutta hän ei minulle)

[/quote]

Ap,mikä oikeastaan on ongelmasi? Et saa suuseksiä,jota et edes halua,joten mitä sitten? Otat mieheltäsi suihin,mutta hän ei vaadi sitä,vaan olet oma-aloitteinen,joten sekään ei ilmeisesti ole asia joka vaivaa.Miksi ihmeessä mietit onko seksielämäsi "normaalia",jos olette molemmat tyytyväisiä siihen? Ei muiden mielipiteillä pitäisi olla merkitystä juuri missään,mutta varsinkaan noissa hommissa. Jatka ap vain samaa rataa äläkä vaivaa turhaan päätäsi "normaalilla" ja "epänormaalilla" seksielämällä :)

Vierailija
10/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa sivuten olen ihmetellyt, että tuttavapiirini miehet ovat sitä mieltä, että antavat naiselle suuseksiä useammin kun mitä itse suuseksiä saavat. Naispuolisten kaverieni kanssa ollaan puhuttu ja KENENKÄÄN mies ei juurikaan suuseksiä anna, vaan se on todella harvinaista, sitä pitää erikseen pyytää ja se kestää hyvin lyhyen ajan.

Eli mikähän mahtaa olla totuus. Meillä taidetaan nykyään mennä samoissa määrissä, mutta jokaisessa aiemmassa suhteessani on suuseksi aina ollut yksipuolista ja mies on antanut suuseksiä hyvin harvoin ja hyvin vähän. Kun olen asiasta valittanut on perusteluna ollut se, etten kuulemma tarvitse suuseksiä kun laukean yhdynnässä -.-

Vierailija
11/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies loukkaantua, jos kysyn häneltä suoraan, miksei hän korkaan nuole minua?

ap

Vierailija
12/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ottaa suihin, mutta et kykene keskustelemaan avoimesti seksistä. Omituista. Eikö kuitenkin kannattasi avata suu muuhunkin kuin suihin ottoon ja kertoa mitä seksistä haluat ja mitä et. Lisöksi voisin olla niin rohkea, että kysyisit mieheltäsi mitä HÄN seksiltä haluaa.

Vierailija
13/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies "vinkuu" että saisi nuolla minua. Tekee siis usein itse aloitteen siihen suuntaan ja lähes kerjää sitä. Itse ei ole koskaan pyytänyt että minä ottaisin häneltä poskeen. Olen joutunut opettelemaan sen taidon että osaisin rentoutua ja nauttia siitä ottavana osapuolena.

Ja karvoilla ei ole kyllä ollut siinä mitään osaa eikä arpaa, molemmat on käyneet yhtä hyvin.

Vierailija
14/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:07"]

Voiko mies loukkaantua, jos kysyn häneltä suoraan, miksei hän korkaan nuole minua?

ap

[/quote]

No ehkäpä, jos kysyt juuri noilla sanoilla. Eihän se äijä mikään ajatustenlukija ole, ei ole tiennyt että haluaisit. Kysy mieluummin voisitko nuolla minua.

Vierailija
15/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua puhua, karvojen kasvatus tai sheivaaminen on hyvä tapa vihjata haluaako vai eikö halua suuseksiä. Niin miehellä kuin naisellakin...

Vierailija
16/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa todella nuorelta (alaikäinen?). Jos ei ole sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa ja parisuhdekin on tuolla tasolla, ettei seksistä kyetä keskustelemaan suoraan niin ehkä kannattaisi vähän keskittyä siihen oman itsen tutkiskeluun ja tutustua itseensä; kuka minä olen ja mitä minä haluan? Ja ehkä kannattaa miettiä onko vielä valmis aikuiseen parisuhteeseen.

Vierailija
17/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko jotkut juttelee kavereidensa kanssa suuseksistä?! Ei tulisi mieleenkän. En keksisi juurikaan mitään nolompaa keskustelunaihetta kavereiden kanssa kun yksityiskohdat seksissä. Ne ei kavereille tosiaan kuulu pätkääkään!

Vierailija
18/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:17"]

Siis oikeastiko jotkut juttelee kavereidensa kanssa suuseksistä?! Ei tulisi mieleenkän. En keksisi juurikaan mitään nolompaa keskustelunaihetta kavereiden kanssa kun yksityiskohdat seksissä. Ne ei kavereille tosiaan kuulu pätkääkään!

[/quote]

Yleisellä tasolla seksistä jutteleminen toisten ihmisten kanssa on aivan normaalia. Myös mielestäni on normaalia mainita niinkin yksinkertaiseen kysymykseen kuin kumpi sinun suhteissasi on useemmin ollut antava osapuoli? Se on kuitenkin aika pinnallista juttelemista ja mun tuttavapiirissä ainakin täysin normaalia.

On vähän eriasia lähteä selittämään, että "Voi eilen kun sen kanssa pantiin niin se laittoikin sormen peppuuni!" Eli kyllä yksityiskohdat seksistä on kieltämättä noloja. Ne on kahdenkeskeisiä asioita joita ei kuulu mielestäni jakaa. 

MUTTA on täysin eriasia jos puhuu esimerkiksi suuseksistä yleisemmin.

Vierailija
19/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tavallista, näin mennään meidän parisuhteessa - ainakin siltä osin koska itse en pidä suuseksin saamisesta

Vierailija
20/20 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:13"]

Jos ei halua puhua, karvojen kasvatus tai sheivaaminen on hyvä tapa vihjata haluaako vai eikö halua suuseksiä. Niin miehellä kuin naisellakin...

[/quote]Kiitos vinkistä, kokeilen vielä tätä mut jos ei toimi niin sit en tiedä mitä teen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän