Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ruma nainen, mutta saattaisin olla komea mies.

Vierailija
31.08.2020 |

Olen ihan sairaan kyllästynyt rumaan naamaani. Minulla on aika jykevä nenä ja ns raamikkaat kasvot. Aina saa kuulla kommentteja ulkonäöstä.
Olen miettinyt että jos korjaisinkin sukupuoleni mieheksi! Saattaisin olla melko komea. Millaisia ne psykiatrin testit yms ovat jos aloittaisin hoidot?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunhan kannattaisi sitten. En tiedä, millaisia ne testit ovat.

Vierailija
2/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi mitään korjailla. Pian sukupuoli on pelkkä ilmoitusasia. Ilmoitat vaan että olet mies, ja tadaa! Olet mies.

Vierailija
4/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstäkö se kaikki riippuukin. 😂

Vierailija
5/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstäkö se kaikki riippuukin. 😂

Mikä kaikki?

Vierailija
6/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt että olen komeahko nainen mutta voisin olla kaunis mies.

Vierailija
7/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voisit aloittaa testosteronihoidot. Lisäksi emättimesi on syytä ommella umpeen ja reiden ihosta voidaan kääriä sinulle penis. Jos vulvasi on uhkea, niin silikoni-implanteilla saamme sinulle oikein hyvät sonnin kivekset. Luonnollista ja ihanaa.

Vierailija
8/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne anna sulle mitään testoja jos sun ainoa syy transitioon on "en halua olla ruma nainen". 

Vierailija
9/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne anna sulle mitään testoja jos sun ainoa syy transitioon on "en halua olla ruma nainen". 

No sillähän minä kysyinkin et mitä siellä testeissä kysellään että mitä minun kannattaa sanoa että pääsen läpi niistä? -ap

Vierailija
10/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi komea. Molempien sukupuolien kauneuden/komeuden perusasia on symmetriset piirteet.

Vierailija
11/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihan harhaisia, koska heidän on niin helppoa olla nättejä. Jos olet ruma nainen, niin et ikimaailmassa olisi komea mies.

Vierailija
12/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on naamassa kaikki jykevää ja raamikasta. Eli ihan taatusti näyttäisin pienellä fiksaamisella koemalta miehenä. Mutta vaatii ihan vıtusti fiksaamista että olisin kaunis nainen, tai edes siedettävä tai tylsä. Mm.koko naama pitäisi leikata. - ap

Vierailija
13/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian pieni mieheksi ja kukaan nainen ei katsoisi sinua. nyt sinulla on mahdollisuus parisuhteeseen miehen kanssa ja jos alapääsi toimii nyt niin ei kannata ronkkia  ennenkuin on todellinen vaihtoehto olemassa.

Vierailija
14/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian pieni mieheksi ja kukaan nainen ei katsoisi sinua. nyt sinulla on mahdollisuus parisuhteeseen miehen kanssa ja jos alapääsi toimii nyt niin ei kannata ronkkia  ennenkuin on todellinen vaihtoehto olemassa.

Olen 175 cm. On noita lyhyempiäkin miehiä nähty joilla naisia riittää. Tosin voisinhan olla h0mo koska en nyt ole muutenkaan erityisen kiinnostunut naisista. Kerran voisin kokeilla. -Ap

Vierailija
15/15 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista!😂