Olen ruma nainen, mutta saattaisin olla komea mies.
Olen ihan sairaan kyllästynyt rumaan naamaani. Minulla on aika jykevä nenä ja ns raamikkaat kasvot. Aina saa kuulla kommentteja ulkonäöstä.
Olen miettinyt että jos korjaisinkin sukupuoleni mieheksi! Saattaisin olla melko komea. Millaisia ne psykiatrin testit yms ovat jos aloittaisin hoidot?
Kommentit (15)
Ei tarvi mitään korjailla. Pian sukupuoli on pelkkä ilmoitusasia. Ilmoitat vaan että olet mies, ja tadaa! Olet mies.
Ulkonäöstäkö se kaikki riippuukin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstäkö se kaikki riippuukin. 😂
Mikä kaikki?
Olen myös miettinyt että olen komeahko nainen mutta voisin olla kaunis mies.
Mielestäni voisit aloittaa testosteronihoidot. Lisäksi emättimesi on syytä ommella umpeen ja reiden ihosta voidaan kääriä sinulle penis. Jos vulvasi on uhkea, niin silikoni-implanteilla saamme sinulle oikein hyvät sonnin kivekset. Luonnollista ja ihanaa.
Ei ne anna sulle mitään testoja jos sun ainoa syy transitioon on "en halua olla ruma nainen".
Vierailija kirjoitti:
Ei ne anna sulle mitään testoja jos sun ainoa syy transitioon on "en halua olla ruma nainen".
No sillähän minä kysyinkin et mitä siellä testeissä kysellään että mitä minun kannattaa sanoa että pääsen läpi niistä? -ap
Et olisi komea. Molempien sukupuolien kauneuden/komeuden perusasia on symmetriset piirteet.
Naiset ovat ihan harhaisia, koska heidän on niin helppoa olla nättejä. Jos olet ruma nainen, niin et ikimaailmassa olisi komea mies.
No minulla on naamassa kaikki jykevää ja raamikasta. Eli ihan taatusti näyttäisin pienellä fiksaamisella koemalta miehenä. Mutta vaatii ihan vıtusti fiksaamista että olisin kaunis nainen, tai edes siedettävä tai tylsä. Mm.koko naama pitäisi leikata. - ap
Olet liian pieni mieheksi ja kukaan nainen ei katsoisi sinua. nyt sinulla on mahdollisuus parisuhteeseen miehen kanssa ja jos alapääsi toimii nyt niin ei kannata ronkkia ennenkuin on todellinen vaihtoehto olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olet liian pieni mieheksi ja kukaan nainen ei katsoisi sinua. nyt sinulla on mahdollisuus parisuhteeseen miehen kanssa ja jos alapääsi toimii nyt niin ei kannata ronkkia ennenkuin on todellinen vaihtoehto olemassa.
Olen 175 cm. On noita lyhyempiäkin miehiä nähty joilla naisia riittää. Tosin voisinhan olla h0mo koska en nyt ole muutenkaan erityisen kiinnostunut naisista. Kerran voisin kokeilla. -Ap
Sunhan kannattaisi sitten. En tiedä, millaisia ne testit ovat.