Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa jäi auton alle Vantaalla

Vierailija
30.09.2013 |

eilen illalla. Edessä oleva auto ajoi kissan yli, kissa jäi kitumaan, oli todella kauhean näköistä pysäytettiin auto miehen kanssa mutta ei osattu tehdä paniikissa mitään, onneksi takana oleva auto pysähtyi ja vanhempi mies teki jotain kissalle.  Kissa oli maatiaiskissan näköinen jolla oli valkea vatsa ja ehkä jotain rusehtavia laikkuja. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Vantaata?

Vierailija
2/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin tunne vantaata, mutta aika lähellä jumboa luulisin, muttei siis mitenkään ihan vieressä, mutta siellä päin.. Voin tarkistaa vielä mieheltäni paikan kun hän tulee kotiin. Oli tavallaan jokin alikulkusiltä, päällä meni myös tie, siinä sillan alla siis tämä tapahtui, mielestäni tämä vanhempi mies jätti kissan siihen tienreunaan kuolleena :(

Vierailija
4/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekkin niin shokissa etten tajunnut edes kuvaa mennä ottamaan jonka olisi voinut jakaa netissä.

Vierailija
5/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammistossa tämä tapahtui.

Vierailija
6/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 12:02"]

Olin itsekkin niin shokissa etten tajunnut edes kuvaa mennä ottamaan jonka olisi voinut jakaa netissä.

[/quote]

Niin no itse tuskin haluaisin törmätä kuvaan auton lyttäämästä kissastani.

Vierailija
7/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 12:02"]

[/quote] Niin no itse tuskin haluaisin törmätä kuvaan auton lyttäämästä kissastani. [/quote]

Kissa ei ollut mitenkään pahasti lytistynyt. Ihan yhtenä kappaleena ja sätki aika kovin ennen kuolemaansa. Mietin siinä että olisiko sen voinut pelastaa, mutta ei ilmeisesti, ei se kuitenkaan päässyt kävelemään törmäyksen jälkeen. :( Ja kuva sen takia, että joku kenen kissa mahdollisesti se oli tietäisi mitä on tapahtunut. 

Vierailija
8/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 12:14"] [quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 12:02"]

[/quote] Niin no itse tuskin haluaisin törmätä kuvaan auton lyttäämästä kissastani. [/quote]

Kissa ei ollut mitenkään pahasti lytistynyt. Ihan yhtenä kappaleena ja sätki aika kovin ennen kuolemaansa. Mietin siinä että olisiko sen voinut pelastaa, mutta ei ilmeisesti, ei se kuitenkaan päässyt kävelemään törmäyksen jälkeen. :( Ja kuva sen takia, että joku kenen kissa mahdollisesti se oli tietäisi mitä on tapahtunut. 

Vierailija
9/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 11:52"]

onneksi takana oleva auto pysähtyi ja vanhempi mies teki jotain kissalle

[/quote]

Teki JOTAIN? Siis lopettiko se sen jollain tavalla vai pelasti sen hengen jollain tavalla? Huikean epämääräistä.

Vierailija
10/10 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että lopetti kissan, päästi kärsimyksistään.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän