Miten kumppanisi osoittaa sinulle rakkautensa?
Kerro myös, kuinka pitkä parisuhde teillä on takana.
Olen seurustellut 1,5 vuotta ja mieheni osoittaa rakkautensa teoillaan. Hän auttaa minua kaikessa mahdollisessa, mm. talon ylläpitotöissä, kotitöissä, ruoanlaitossa, juhlien järjestämisessä, remontoinnissa, lasteni kuskaamisessa, korjaa tavaroitani. Mieheltä saan henkistä tukea, kun kaipaan olkapäätä, hän on lähtenyt toiveestani mukaan yhteisiin harrastuksiin, tulee toimeen sukulaisteni kanssa ja pitää minua hyvänä kaikin puolin. En voisi tuntea olevani tämän enempää rakastettu. Täyden kympin mies.
Kommentit (19)
18 vuotta yhdessä.
Joka ilta saan nukahtaan miehen syliin. Rakkaus näkyy (toivottavasti puolin ja toisin) ihan arjessa toisen huomioimisena, siinä, että tekee ohimennessään pieniä juttuja joiden tietää helpottavan toisen arkea.
Rakkaus näkyy myös siinä, että mieheni ei ole ikinä sanonut musta pahasti kenellekkään, vaikka varmasti vuosien varrella on ollut syytä. (Ja mä todellakin olen syyllistynyt miehen mollaamiseen kun on oikein kenkuttanut)
Sanoo, että rakastaa, mutta on myös sanonut asioita suhteestamme jotka ovat kirpaisseet pahasti. Välillä ajattelen, että sanoo rakastavansa, koska minä sanoin hänelle ensin useamman kerran, ja hän sanoi vastaukseksi ettei voi sanoa samoin. Sitten kuitenkin sanoi, että rakastaa ja on sen jälkeen useamman kerran sanonut.
Nähdään melko harvoin ja siksi emme toistemme arkeen osallistu. Yhdessä olemme olleet kolme vuotta. Soitellaan toisillemme lähes päivittäin. Nähdään 1-2 kertaa viikossa.
Tulemalla kainalooni makaamaan ja katsoo silmiini suloisesti. 15v yhdessä
Eli mies on aloittajalle pelkkä hyppykeppi ja kotiorja. Ja mitään mies ei saa tästä itse
Ei oikein mitenkään. Jos ei lasketa mustasukkaisuutta.
Pienillä arjen teoilla ja huomaavaisuudella, auttaa ennen kuin ehdin edes pyytää, tekee jotain turhiakin pikkujuttuja mistä tietää minun ilahtuvan. Halauksilla ja kosketuksilla. Ja sanoo tietysti rakastavansa.
Samanlainen ketju löytyy nimellä Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Kyllä mä silti kaipaan romantiikkaa ja jotain ekstraa. Ei arjen aou ole romanttista, vaikka sitä arvostankin.
Ei muista vuosipäiviä. Ei tuo lahjoja. Joskus harvoin tuo kukkia jos mokannut pahasti. Ei kehu, ei juuri kiitä. Kotitöitä tekee, laittaa ruokaa, leipoo joskus, siivoaa, silittää ym. Hoitaa ulkohommat ja auton hommat. Hoitaa lapsen harrastuksen. Ei puhu eikä pussaa eikä varsinkaan ilmoita rakastavansa paitsi humalassa ja joskus sängyssä. Yhteiseloa 29,5 vuotta. Oli meilläkin elämä erilaista ennen lasta. Mutta enää en jaksa juuri välittää.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on aloittajalle pelkkä hyppykeppi ja kotiorja. Ja mitään mies ei saa tästä itse
Sinä et tiedä mitään minun mieheni saamisista, joten voit ryömiä takaisin katkeraan koloosi. Et ehkä ole kuullut koskaan sellaista, että kun saa paljon hyvää osakseen, niin pystyy myös antamaan takaisin paljon hyvää. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään minun mieheni saamisista, joten voit ryömiä takaisin katkeraan koloosi. Et ehkä ole kuullut koskaan sellaista, että kun saa paljon hyvää osakseen, niin pystyy myös antamaan takaisin paljon hyvää. ap
Luettelit ainoastaan asioita, joista SINÄ yksipuolisesti hyödyt. Sellaista suurta rakkautta siellä sitten
Eipä mitenkään. Siksi on entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettelit ainoastaan asioita, joista SINÄ yksipuolisesti hyödyt. Sellaista suurta rakkautta siellä sitten
Kerroin, miten mies osoittaa minulle rakkautensa. Tämä on hänen tapansa ja hän on itsekin sanonut, ettei osaa kertoa sanoilla rakkauttaan, mutta hän ilmaisee sen näin. Mies voisi omasta puolestaan kertoa, miten minä osoitan rakkauteni hänelle, mutta hän ei viihdy somessa, joten hänen kommenttiaan emme nyt saa tähän ketjuun. ap
6v, mies maksaa kaiken elämisen, matkat. Tuo lahjoja, vie ulos syömään, antaa rahaa omiin ostoksiin. Lähettää joka päivä jonkun kivan viestin, kuuntelee ja osaa lukea jos jokin stressaa ja jaksaa neuvoa. Jaksaa myös katsella hömppää, mutta antaa myös riittävästi omaa aikaa. Seksiä myös riittävän paljon ja siinä huomioidaan toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä rakkaus juuri on. Sitä annetaan toiselle yksipuolisesti. Toimivassa parisuhteessa kumpikin tekee sitä omalla tavallaan, mutta sinä et selvästikään ymmärrä sellaista asiaa. Kun antaa, niin myös saa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vaatinut miestä tekemään yhtäkään näistä asioista, vaan hän tekee ne ihan omasta halustaan. ap
Osoittaako kumppanisi rakkautensa sanoilla vai teoilla vai kenties lahjoilla tai elämyksillä? ap