Kuinka usein käyt kirjastossa?
Kommentit (14)
Käyn noin kerran viikossa. Hieno käyttäjälle ilmainen yhteiskunnan palvelu.
Melkein päivittäin, oon siellä töissä ja samaa mieltä kanssasi :)
Suomen kirjastolaitos on yksi maailman parhaista.
En käy koskaan. Kun lapset oli pieniä käväisin joskus mutten tykännyt eikä lapsetkaan tykänneet. Minusta ihan turha laitos ja niistä voisi tehdä asuntoja. Helsingissä varsinkin on tarvetta asunnoille.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:18"]
En käy koskaan. Kun lapset oli pieniä käväisin joskus mutten tykännyt eikä lapsetkaan tykänneet. Minusta ihan turha laitos ja niistä voisi tehdä asuntoja. Helsingissä varsinkin on tarvetta asunnoille.
[/quote]
Ja tässä teille viikon viisas. :D :D
"Ei mun lapsetkaan tykänneet" Tsiisus, mikä älykääpiö. :D
Tiheimmillään melkein joka arkipäivä, esim. kuluneena kesänä. Normaalisti about kerran viikossa. Harmittaa vaan oman kirjaston nykyiset aukioloajat, kun sulkemisaika on usein sama kuin oma töistäpääsemisaika. Kahtena pääivänä on sitten onneksi illasta auki.
Hei, sinä kirjastossa työskentelevä! Haluan myös kirjastoon töihin. Miten saan nopeimmin ja helpoiten pätevyyden, korkeakoulututkinto minulla jo on, mutta mistä saan ne olikos se 30 op, jotka pätevöittävät kirjastoalalle. Turku on lähin yliopistokaupunki.
Kirjasto on sellainen mistä suomalaisena saa olla ylpeä. Muistan miten nuorena (ennen kuin aika vietettiin tietokoneella;) käytiin kavereiden kanssa kahmimassa aina läjä kirjoja ja ne lukaistiin hetkessä ja taas lisää...:) Kirjastoautoltakin haettiin lehtiä ja muuta mitä ei kirjastossa ollut... Ihan parasta se oli:) Nyt en ole käynyt pitkään aikaan ja ajattelinkin hommata kirjastokortin ja käydä taas hakemassa kirjoja, onhan siitä jo aikaa. Tuli jossain vaiheessa kyllästyminen (en jaksanut etsiä hyviä kirjoja tarpeeksi) mutta nyt voisi taas mennä etsimään hyvää luettavaa:)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:18"]
[/quote]
Ja tässä teille viikon viisas. :D :D
"Ei mun lapsetkaan tykänneet" Tsiisus, mikä älykääpiö. :D
[/quote]
No et sinäkään mikään älykäs varmastikaan ole. Pölyallergia ja silmälasit ainakin sulla on ja mauttomat vaatteet. Olipa yllätys että kirjastoon meni töihin ne oudoimmat tytöt jotka eivät kysyttäessääkään vastanneet mitään. Jouduin aikanaan koulussa ryhmätyöhön tuollaisen kanssa eikä sen kamalampaa kohtaloa voi kokea. Ryhmätyössä hiirulainen meni kertomaan opettajalle että teki työn itse ja sain sen takia hylätyn siitä vaikka osallistuin myös siihen ja päälle vielä jälki-istuntoa kun raivostuin syystäkin myös opettajalle. Ovat siis kaiken lisäksi kieroja ja pettureita.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:59"]
No et sinäkään mikään älykäs varmastikaan ole. Pölyallergia ja silmälasit ainakin sulla on ja mauttomat vaatteet. Olipa yllätys että kirjastoon meni töihin ne oudoimmat tytöt jotka eivät kysyttäessääkään vastanneet mitään. Jouduin aikanaan koulussa ryhmätyöhön tuollaisen kanssa eikä sen kamalampaa kohtaloa voi kokea. Ryhmätyössä hiirulainen meni kertomaan opettajalle että teki työn itse ja sain sen takia hylätyn siitä vaikka osallistuin myös siihen ja päälle vielä jälki-istuntoa kun raivostuin syystäkin myös opettajalle. Ovat siis kaiken lisäksi kieroja ja pettureita.
[/quote]
Oo, nyt on taas näitä liikkeellä, noissa Louekari-ketjuissahan näitä on vaikka millä mitalla, näitä mielensä pahoittajia. :D
Silmälasit minulla on, mutta pölyallergiaa ei. :D Vaatteiden mauttomuudesta en tiedä, yöpaita ja aamutakki tällä hetkellä. :D Kyllä minä ainakin koulussa suuni auki sain, varsinkin englannin tunnilla, kun olin jokaisella asteella luokkani paras. :D
Pitäisiköhän sinun mennä jo nukkumaan, vaikkapa lääkekaapin kautta? Unilääke varmasti auttaa unohtamaan kaikki muiden pahat teot sieltä vuosikymmenien takaa. :D
Kaikki paha maailmassa tuleekin kirjastoista! Siinäs kuulitte, ni!!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:25"]
Hei, sinä kirjastossa työskentelevä! Haluan myös kirjastoon töihin. Miten saan nopeimmin ja helpoiten pätevyyden, korkeakoulututkinto minulla jo on, mutta mistä saan ne olikos se 30 op, jotka pätevöittävät kirjastoalalle. Turku on lähin yliopistokaupunki.
[/quote]
Informaatiotutkimuksen perusopinnot. Vaihtoehtoina Oulun tai Tampereen yliopisto sekä Åbo akademi.
Kerran viikossa. Ehdottoman tärkeä ulkinen palvelu.
Kerran kuukaudessa tai kahdessa riippuen onko lainoihini tullut varauksia vai voinko tarvittaessa uusia ne.
Lainaan yleensä kerralla vähän enemmän luettavaa, ettei tarvi joka päivä olla laukkomassa kirjastolla.
Viimeksi olen tainnut käydä noin kahdeksan vuotta sitten. Eli kovin usein ei tule käytyä.