Miksei aikuisille tehdä videopelejä?
Kai aikuisetkin voisi pelata jos olisi joskus muutakin noita "pum pum olen avaruuspyssysankari ja pelastan maailman lohikäärmeiltä" -pelejä jotka on tehty lapsia varten.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä nutaku.com sivustolle. Siellä on paljon aikuisille tarkoitettuja pelejä.
siis nutaku.net :)
The Hunter - Call Of The Wild
Metsästyspeli jossa iso mies tai nainen saa (hiirellä klikkaamalla) ampua isoa riistaa (virtuaalisesti) jylhissä maisemissa. Tarjolla on myös pienempää riistaa sinisorsista ja kanadanhanhista kettujen, kojoottien, metsäkauriiden ja saksanhirvien kautta karhuihin ja kafferipuhveleihin.
Joo, minä pelaan tuota ja nautin siitä kyllä ihan mahdottomasti. Enkä häpeä... samaan aikaan kun pelaan tätä, jotkut ikätoverini tekevät paljon pahempia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan olla joku peli missä tehdään kotitöitä, hoidetaan kiljuvaa lasta, auotaan päätä puolisolle, yritetään käydä pettämässä sitä kenenkään huomaamatta ja jos jäädään kiinni niin koitetaan saada se miehen syyks
Ketjussa jo mainittu Sims on aika lailla tuollainen. Ja sitten on se joku vuonna 2011 PS3:lle ja Nintendo Wii:lle julkaistu We Dare, joka on jonkin sortin deittailupeli.
Ja sitten on olemassa sellainen Killer is Dead-niminen peli, jossa puolet pelattavuudesta on sitä että istutaan baarissa naista vastapäätä, ja yritetään tuijottaa naisen paljaita kohtia, ilman että nainen huomaa. Toinen puoli pelistä on tosin sitten sitä, että taistellaan jotain demoneita vastaan, joten ei varmaan tuo peli ihan sovi aloittajan kriteereihin "aikuisesta pelistä".
Ja minä. Tällä hetkellä mun naispuolinen on jostain syystä lihonut ihan sikana, mut aika ei riitä kuntoiluun kun pitää käydä töissä, että saa perheen elätettyä. Naapurin mies kiinnostaa liikaa ja oma ukko ei tee mitään muuta kuin keräilee kiviä ja kirjoittaa ja maalaa ja poikakin ilmeisesti homoseksuaali. Vessa rikki ja keittiö ku sikolätti. 😩