JUURI NYT! Erika Vikman ja Saara Aalto: SUHDE?!
Onko Erikalla ja Saaralla suhde vai pelkkää yhden illan kivaa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon siitä asti ajatellut kun Erika kertoi olevansa bi, että noille tulee vielä suhde. Onhan Saara kuitenki huomattavasti Erikaa vanhempi.
Kuinka paljon vanhempi? Erika näyttää tosi vanhalta ollakseen nuori🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon siitä asti ajatellut kun Erika kertoi olevansa bi, että noille tulee vielä suhde. Onhan Saara kuitenki huomattavasti Erikaa vanhempi.
No ei nyt ehkä Dannylle vedä vertoja, mutta vanhempi kuitenkin.
No voi kamalaa! Joillakin oli taas kivat pirskeet ja täällä ollaan kateellisia kun osalla on elämä pelkkää "Vauvailua" päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto on syntynyt 2. toukokuuta 1987, Erika Vikman 20. helmikuuta 1993.
Kumpikin on tahollaan suhteessa joten en usko että heillä on ollut mitään kaveruutta kummempaa.
Voi kun tulisikin jotain sutinaa noiden välille niin olisi taas jotain jännää seurattavaa, kun Stefun ja Sofiankaan tapauksessa ei ole mitään uusia käänteitä. 🍿
Vierailija kirjoitti:
No voi kamalaa! Joillakin oli taas kivat pirskeet ja täällä ollaan kateellisia kun osalla on elämä pelkkää "Vauvailua" päivät pitkät.
Miten tuo otsikko tai mikään ketjussa liittyy kateellisuuteen?
Artikkelissa todettiin että merirakas oli paikalla pitämässä vahtia, joten ei ole tainneet päästä flirttiä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo otsikko tai mikään ketjussa liittyy kateellisuuteen?
Älä ny viitti! Ei kai kukaan sitä myönnä.
Saara ja Erika vois tehdä duettobiisin ja päästä maailmalle. Musavideossa voivat hinkata takamuksiaan toisiaan vasten nahkahousuissa Meri rakkaan katsellessa vihaisena.
Miten tuossa yhdessä kuvassa on tynnyrimaha? Pitäiskö Saaran jo unohtaa uimapuvuissa esiintyminen. Itse sokeutuu omalle peilikuvalleen, näkee siellä vieläkin sellaisen ihanne-Saaran.
Vierailija kirjoitti:
Saara ja Erika vois tehdä duettobiisin ja päästä maailmalle. Musavideossa voivat hinkata takamuksiaan toisiaan vasten nahkahousuissa Meri rakkaan katsellessa vihaisena.
Tai etumuksiaan.