Iltasanomat sivun siirto?! Auttakaa!
Kun luen IS ja avaan jonkun jutun, luen sen ja palaan takaisin ekalle sivulle, päädyn aina sivun ylälaitaan. Kun teen vastaavan Iltalehdessä, sivu palautuu siihen kohtaan, mistä menin lukemaan juttua, ei sinne ylälaitaan.
Teenkö jotakin väärin IS sivulla, vai miten ihmeessä saisin sen palautumaan oikeaan kohtaan? Olen kyllästynyt jatkuvaan sivun kelaamiseen alas...
Kommentit (11)
Miten teillä tuo IS sivu toimii?
Palauttaako aina sivun yläreunaan?
ap
Ihan tavallinen ominaisuus esim. joissakin nettikaupoissa tuo samaan kohtaan palaaminen. Et tee mitään väärin. Voit laittaa asiakaspalveluun palautetta aiheesta, mikäli koet tarpeelliseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:36"]
Ihan tavallinen ominaisuus esim. joissakin nettikaupoissa tuo samaan kohtaan palaaminen. Et tee mitään väärin. Voit laittaa asiakaspalveluun palautetta aiheesta, mikäli koet tarpeelliseksi.
[/quote]
Taidan laittaa palautetta. jos se tapahtuu kaikilla muillakin noin, ei vain minulla?
ap.
Avaa kiinnostavat jutut uuteen välilehteen, niin pääsivu pysyy juuri samassa paikassa mihin jäit.
Avaa kiinnostavat jutut uuteen välilehteen, niin pääsivu pysyy juuri samassa paikassa mihin jäit.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:51"]
[/quote]
Kuinkas tuo tapahtuu?
Olen ihan uuvelo... mulla on Chrome. ap
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:51"]
[/quote]
Kuinkas tuo tapahtuu?
Olen ihan uuvelo... mulla on Chrome. ap
[/quote]Joko klikkaat linkkiä oikealla hiirinäppäimellä ja valitset "Avaa linkki uudessa välilehdessä", tai klikkaat normaalisti samalla kuin painat Ctrl-napin pohjaan.
Mulla aukeaa kun klikkaan tuota rullaajaa, joka on hiiressä. Sivun ylälaitaan tulee "linkki" ja sieltä se aukeaa erillisenä. Kun sen sitten lukee ja sulkee, on takaisin siinä mistä lähti.
Mulla palasi aiemmin IS-sivuilla samaan kohtaan takaisin, mutta noin kuukausi sitten alkoi tehdä samaa kun sulla, eli palauttaa aina sivun alkuun. Mulla käytössä myös Chrome.
Nyt sama ongelma on minulla molemmissa lehdissä? Onko tuo ominaisuus vai vika Chromessa?
Olenko ainoa joka lukee IS?
ap