Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 70E sinusta isot rinnat?

Vierailija
29.09.2013 |

Menisistkö pienennys leikkaukseen?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 15:57"]

Menisistkö pienennys leikkaukseen?

[/quote]

70E on saman kokoinen tilavuudeltaan kuin 85B tai 80C. Aivan normaalit.

Tuo mitoitusjärjestelmä on typerä ja hyvin ongelmallinen. Olisi selkeämpää että ympärysmitta olisi toinen suure ja kuppikoko toinen. Nyt kuppikoko muuttuu ympärysmitan mukana, mutta melko vähän silti jolloin tuo ei toimi mihinkään suuntaan vaikka on silti parhaimmillaankin sekava.

[/quote]

Juuri näin, ihmiset eivät oikeasti näytä tietävän tätä.

Vierailija
22/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa isoilta, mutta on vaikea arvioida tuota 70-ympärysmittaa, että minkä kokoinen siinä se E-kuppi on, kun itse käytän kokoa 85A. Ympärysmitalla 85 ainakin E-kupit on ihan palkitun lypsylehmän utareille sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu täysin missä tuo mitoitus on tehty. Minun kokoni alusvaateliikkeessä, "ammattilaisen" mittaamana on 80H tai 80J ja siis oikeasti kokoni on 80-85C/D.. Riippuen liivien mallista... Eli jos tuo mittaus on jonkun "ammattilaisen" tekemä, niin kuppi koko on oikeasti joku 75c, niin ei ole iso, vaan täysin normaali.

Vierailija
24/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:06"]

No sehän riippuu täysin missä tuo mitoitus on tehty. Minun kokoni alusvaateliikkeessä, "ammattilaisen" mittaamana on 80H tai 80J ja siis oikeasti kokoni on 80-85C/D.. Riippuen liivien mallista... Eli jos tuo mittaus on jonkun "ammattilaisen" tekemä, niin kuppi koko on oikeasti joku 75c, niin ei ole iso, vaan täysin normaali.

[/quote]

Niin ja mielestäni tissini on kokooni nähden turhan pienet...

Vierailija
25/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 18:59"]

Kuulostaa isoilta, mutta on vaikea arvioida tuota 70-ympärysmittaa, että minkä kokoinen siinä se E-kuppi on, kun itse käytän kokoa 85A. Ympärysmitalla 85 ainakin E-kupit on ihan palkitun lypsylehmän utareille sopivat.

[/quote]

No millilitroja on 70E:sttä ja 85B:ssä tismalleen yhtä paljon. Eli yhtä kokoa isommat kuin mitä itse käytät, mutta leveyttä kainaloiden välissä 3-4 cm vähemmän ja edestä taakse kyljen paksuus myös pari senttiä vähemmän. Eli ympärysmitta pienempi, mutta ei se edestä katsottuna valtavasti ole se 3-4 cm.

85E on jo yli litran ja suuret, jos oikein muistan niin 85B on alle puoli litraa, olikohan 4,5 dl.

Vierailija
26/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, näihin ketjuihin ryntää aina heti kaikki ympärysmitoiltaan 65 senttiset :).

Missä ovat kaikki ne ylipainoiset naiset, joita kuulemma Suomi on täynnä?

Te kaikki, joiden mielestä omat E-kuppinne ovat pienet (tai normaalit), niin miten miellätte A-kuppiset naiset? (Vaikka turha tuota varmaan on kysyä, kun te kuitenkin tulette sanomaan, ettette koskaan katsele muita naisia millään tavalla...)

Vierailija
27/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:29"]

Sen lisäksi melkein kaikki rintsikat ovat nykyään topattuja, joten oikeiden rintakokojen määrittely hämärtyy.

[/quote]

Minua ällöttää ne toppaukset. Ihan kuin ajateltaisiin, että minä en A-kuppisena hyväksyisi itseäni tällaisena kuin olen. No, onneksi tämänkokoisena ei rintsikoita tarvitse ollenkaan ja silloin harvoin kun tarvitsee, voin kaivaa kaapista parikymmentä vuotta vanhat topattomat liivini.

Vierailija
28/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 16:29"]

Sen lisäksi melkein kaikki rintsikat ovat nykyään topattuja, joten oikeiden rintakokojen määrittely hämärtyy.

[/quote]

Minua ällöttää ne toppaukset. Ihan kuin ajateltaisiin, että minä en A-kuppisena hyväksyisi itseäni tällaisena kuin olen. No, onneksi tämänkokoisena ei rintsikoita tarvitse ollenkaan ja silloin harvoin kun tarvitsee, voin kaivaa kaapista parikymmentä vuotta vanhat topattomat liivini.

[/quote]

Totta turiset. Mutta älä välitä, DD-kupeissakin on toppaukset nykyään :D

Vierailija
29/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:26"]

Ai että, näihin ketjuihin ryntää aina heti kaikki ympärysmitoiltaan 65 senttiset :).

Te kaikki, joiden mielestä omat E-kuppinne ovat pienet (tai normaalit), niin miten miellätte A-kuppiset naiset? (Vaikka turha tuota varmaan on kysyä, kun te kuitenkin tulette sanomaan, ettette koskaan katsele muita naisia millään tavalla...)

[/quote]

No minulla ympärysmitta on 65. Painan 48 kiloa. Olen 27-vuotias, ja kyllä varsinkin minua nuoremmissa naisissa on vaikka kuinka paljon sellaisia, jotka ovat silmämääräisesti saman kokoisia kuin minä. Itse asiassa on paljon kapeammankin näköisiä tyttöjä, joten ihmetyttää, löytävätkö he tarpeeksi pientä ympärysmittaa.

Voisin kuvitella, että moni ylipainoinen toivoo laihtuvansa ja uskoo tulevaisuudessa käyttävänsä pienempiä kokoja. Siksi ei ehkä tunneta esimerkiksi rintaliivien ympärysmittaa "omaksi" ja mainosteta sitä pitkin vauvapalstoja. Ja kun aloittaja kerran mainitsi ympärysmitan 70, en ihmettele että se herättää suunnilleen samaa kokoa käyttävien huomion.

Minusta 65D-kuppini on aika pieni. En minä ajattele A-kuppisista naisista mitään. Usein vaatteet näyttävät minusta paremmilta pienirintaisilla naisilla. 

Vierailija
30/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo kaposella ihmisellä aikamoiset pompulat. Jos on niska- tai hartiakipuja tai muuta vaivaa, niin harkitsisin vakavasti pienennystä.

Vierailija
31/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 19:26"]

[/quote]

Se painokin voi kertyä eri paikkoihin. Ei minulla ainakaan rinnanympärys ole kasvanut, vaikka paino on noussut lähes 10 kg. Sen sijaan takapuoli on kyllä levinnyt. 

Miten miellän A-kuppiset? No, minusta heillä on pienet rinnat. Toisaalta en pidä rintojani pieniniä vaan normaaleina, ehkä keskiarvoa hieman isompina. Minusta pienetkin rinnat voivat olla kauniit ja monet  vaatteet sopivat heille paremmin. Syvään uurretut vaatteet näyttävät päälläni halvoille mutta heillä seksikkäille. Harmi, että pienirintaiset eivät kehtaa käyttää niitä, koska ei muka ole mitään näytettävää :(

Vierailija
32/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat niin erilaisia. Mun rinnat näyttävät juuri sopivilta tähän vartaloon, koko 70-75 E-F, keskikokoiset minusta. En todellakaan pienentäisi näitä, miksi ihmeessä, kun eivät edes roiku muutaman lapsen jälkeen? S-koon topit mahtuvat hyvin.

Vierailija
33/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko 70E (liiviliikkeessä mitattu) eikä todellakaan ole minusta isot rinnat, vaan ihan normaalit. Muuten käytän (myös paidoissa) kokoa S tai XS, eikä paidat IKINÄ purista rintojen kohdalta. Rinnat saa myös piiloon helposti, jos pukee löysän paidan päälle. Muutama mies on joskus todennut, että "tosi isot rinnat" ja muutama kaveri myös, mutta missään nimessä rintani eivät mielestäni ole huomiota herättävän isot eikä todellakaan niin suuret, että jotain pienennysleikkausta tässä tarvittaisiin.

Vierailija
34/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kokoa 70dd, mikä on ainakin jossain mallistoissa 70e:tä vastaava koko, eivätkä nämä mitkään erityisen isot ole. Kukaan ei tuijottele rintojani, ellen laita aivan ihonmyötäistä tai avarakaula-aukkoista paitaa. Voin myös käyttää S- ja 36-kokojen vaatteita, eli eivät nämä tosiaan mitkään erityisen suuret ole, vaan lähinnä isohkot/normaalit. Muuhun kroppaan nähden varmaan ovat keskimääräistä isommat, muttei mitenkään hirveästi kuitenkaan.

Vierailija
35/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on 60DD/E, ei todellakaan mitkään isot vaan mielestäni pienehköt. 

Vierailija
36/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään tuon koon ihan perus kokona. Ei mitenkään erityisen isot, mut ei tosiaan pienetkään. Nykyään yleisin/keskiverto rinnan koko taisi olla 80C jonka rinnakkais kokoja on siis 75D ja 70E eli aivan keskivertohan tuo on.

Ja en TODELLAKAAN menis mihinkään pienennytys leikkaukseen ton kokosilla rinnoilla, tuskin kunnallisella puolella edes pääsis. 

Vierailija
37/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:58"]

Ei. Mulla on 60DD/E, ei todellakaan mitkään isot vaan mielestäni pienehköt. 

[/quote]

Niin, siis tämä koko vastaa suunnilleen sellaista mielikuvaa "B-kupista", ympärysmitta vaan on niin pieni että kirjainkoko näyttää hämäävän suurelta. Pienirintaisista en ajattele mitään sen ihmeempää, korkeintaan olen vähän kateellinen, kun löytävät varmaan helpommin liivejä kuin minä tällä koolla.

Vierailija
38/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muuten on, että koskaan ei saisi sanoa a- kupin rintoja pieniksi? Ihan kun se ois joku kirosana, haukkumanimi tai muuta negatiivista. Vaikka todellisuudessa pienet rinnat on ihan yhtä kivat kun isotkin. Ei se pieni ruusukaan ole suurta huonompi mitenkään, toiset vielläpä pitävät pienistä ruusuista enemmän =)

Terkuin isorintainen.

Vierailija
39/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikoko on nykyisin 75D-E. Joten 70E on jopa keskivertoa pienemmät.

Toisaalta on vaikea sanoa mikä on iso ja pieni kun on olemassa kuppikokoa AA ja jopa K, ehkä M ja N - ja kaikkea siltä väliltä.

Tärkeintä olisi jokaisen löytää hyvät rintaliivit/vaatteet oli koko sitten 70AA, 70E tai 70K.

Sitten korjaan harhaluulon että laihoilla on pieni ympärysmitta, ja ylipainoisilla iso. Näin ei aina ole vaan selän leveys riippuu myös ruumiinrakenteesta, joten lihaksikkaalla uimaritytöllä voi hyvinkin olla selänympärys 85, kun taas hieman ylipainoinen kapeaselkäinen (kuten minä) tarvitsee koon 70.

Usein myös isommalla kupilla tarvitsee pienemmän napakamman ympäryksen.

Myös rintaliivikoot ovat muuttuneet paljon ja nykyisin on todella (kuten yllä mainittiin) joissakin liiveissä entistä isompi ympärys, mutta pienempi kuppi. Ovelaa, saadan nainen luulemaan että hän on laihtunut, mutta kuppikoko on kasvanut - ja entinen 75D-kuppinen joutuukin ostamaan nyt kokoa 70F kalliilla erikoisliikkeestä.

Vierailija
40/51 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 21:03"]

Mikä siinä muuten on, että koskaan ei saisi sanoa a- kupin rintoja pieniksi? Ihan kun se ois joku kirosana, haukkumanimi tai muuta negatiivista.

Terkuin isorintainen.

[/quote]

Miten niitä voisi edes sanoa pieniksi, jos kerran E on pieni? Nehän ovat samalla periaatteella näkymättömät/olemattomat tai jotain muuta vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä