Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patriarkaatin valta murtuu vasta sitten, kun naiset alkavat suosia parivalinnoissaan heikkoja ja alistuvia, epäkunnianhimoisia miehiä

Vierailija
31.08.2020 |

Siihen asti ihan turha syyttää miehiä sellaisista ominaisuuksista, joita omilla valinnoillanne vuosimiljoonasta toiseen suositte.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä parinvalinta sitten koskee myös suvunjatkamista niiden nössöjen epämiesten kanssa, ei vain nössömiehen ottamista toksisen alfauroksen geneettisen perimän kantajien varaisäksi.

AP

Vierailija
2/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alistuva mies joten tämä on kulta aikaa minulle. Teen kotitöitä,haluan naisia johtajiksi ja sukupuoliroolit pitää murtaa.

Haluan puolisoksi johtajan,poliisin,sotilaan tai jonkun naisen kuka työskentelee perinteisessä miesten alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhö öhö.

Kumpaa olet jäänyt paitsi, äidin syliä vai ylipäätään naisen kosketusta?

Pahoittelut puolestasi, muttei naisviha asemaasi ainakaan paranna.

Vierailija
4/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija
5/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alistuva mies joten tämä on kulta aikaa minulle. Teen kotitöitä,haluan naisia johtajiksi ja sukupuoliroolit pitää murtaa.

Haluan puolisoksi johtajan,poliisin,sotilaan tai jonkun naisen kuka työskentelee perinteisessä miesten alalla.

Ei ole. Sulla on alistetuksitulemisfantasia, mutta kun feministisetkin naiset tottelevat edelleenkin viime kädessä savannigeenejään, jotka ohjaavat heidät lisääntymään niiden vahvojen ja alistavien miesten kanssa, niin sinunlaisesi eivät päädy evoluution voittajiksi.

AP

Vierailija
6/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole naisilta paljoa kyselty pitkin historiaa, kyllä se "vahvemman oikeus" on toteutunut väkisin ottamisissa jne.

Eli älä lässytä.

Vierailija
7/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uliulimies tekee näitä peenjauhanta avauksia...

Vierailija
8/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Naisena olen tästä samaa mieltä. Ylipäätään en käsitä naisia, jotka valittavat miesten olevan epäreiluja. Nykyään on vapaa maa, sen kun ottaa itselleen tossun alla viihtyvän miehen, jonka reiluuden voi ihan itse varmistaa, joka päivä. Ei kannata ottaa itseään vahvempaa miestä, koska silloin voi vain hävitä.

Vierailija
9/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kyllä lempeä pehmomies kelpaa. Ap:n kaltaisia katkeria öyhöttöjiä en ikinä tule suosimaan parinvalinnassani, se on saletti.

Vierailija
10/10 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole naisilta paljoa kyselty pitkin historiaa, kyllä se "vahvemman oikeus" on toteutunut väkisin ottamisissa jne.

Eli älä lässytä.

No naisilla on ainakin tämän päivän länsimaissa vapaus valita seksi- ja seurustelukumppaninsa ja edelleen se vahvimpien luolamiesten ja kunnianhimoisimpien alfaurosten suosinta jatkuu low-testo-betojen kustannuksella.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän