Luetellaan ruokia, joita luullaan terveellisiksi ja vähäkalorisiksi mutta eivät ole
Proteiinipatukat
Tuoremehu
Mysli ja murot
Kevyt jugurtti
Karjalanpiirakat
Nopeat hiilihydraatit (peruna, valkoinen riisi, spagetti)
Kalapuikot
Riisipuuro
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushi, ikävä kyllä...
Sushipalassa on suunnilleen 34-39 kCal. Se ei ole kovin paljon, jos niitä paloja ei mätä naamaansa kahtakymmentä.
En ymmärrä miten joku jaksaa mättää niitä sushipaloja noin paljon. Joku kuusi kappaletta on jo ihan tarpeeksi.
Riippuu ihmisen kulutusmäärästä ja nälästä. Itse treenaan paljon ja teen fyysistä työtä, joten semmoset 8-10 sushipalaa menee helposti ja siihen päälle vähän niitä aasialaisia ruokia ja friteerattua kanaa. Siinä on toki paljon ruokaa kerralla jollekin mutta ei kaikille.
Nam!
Boltsit on muuten tosi energiapitoisia!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä aloitus ja ketju syömishäiriöisiä varten? Suuntaan tai toiseen siis.
Normaalin ihmisen normaalilla kulutuksella ei ole mitään tarvetta kytätä kaloreita.
Voi kuule näin 45- v pienikokoisena tulee todella tarkkailla mitä syö, ettei lihoa. Kalorin kulutukseni on vain 1400 kaloria päivässä (olen 12- v kokoinen 148 cm ja pienikokoinen). Todellakin mun tulee tarkkailla mitä syön, jos haluan edelleen pysyä lihomatta.
Vanhemmiten näin yleensä käy, että pitää tarkkailla syömisiä tai lihoo. En ole syömishäiriöinen, haluan vain välttää keskivartalolihavuuden. Kaikki ylimääräinen kun näin keski-ikäisenä tuppautuu tulemaan vyötärölle.
Rasvaton maito - juodaan kuin vettä, pahimmillaan litratolkulla. Litrassa rasvatonta maitoa on kuitenkin 330 kcal, aika paljon pelkästään juotuna.