Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen nukkumaanmenoaika perjantaisin ja lauantaisin?

Vierailija
29.09.2013 |

Monelta menet nukkumaan viikonloppuna?

Itse haluaisin valvoa pidempään, mutta mies menee jo 22 jälkeen nukkumaan, jos ei ole mitään kaljottelua tai teinin odottamista kotiin. Onko mun mies outo? Samalla hän sulkee tvn ja kaikki valot, laittaisi tietsikankin kiinni ellen tässä istuisi. Sureen ääneen puhuu, että nyt nukkumaan. Ja jos en mene, hän loukkaantuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä elämänrytminne ovat vain erilaiset. Minä olen juuri tuollainen rutiini iita, että aina suht samaan aikaan nukkumaan ja hereille. Ihanaa, että miehesi sentään puhuu sinulle ja on ottavinaan sinut mukaan. ei oo niinku mun exä joka vaan sammutti kaikki valot ja sitten narisi makkarista,että tietokoneen valo häikäisee,hän ei saa nukuttua.

Vierailija
2/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on viikollakin iltavirkk. Minun pitää työn takia herätä viikolla aikaisin. Saatan olla perjantaina niin väsynyt, että olen vaikka jo kahdeksalta sängyssä lukemassa tai vastaavasti riekkua aamuun asti.

Vastaan, että aikuisella ei ole nukkumaanmenoaikaa eikä joku toinen sitä hänelle sanele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin meen nukkumaan ehkä tunnin myöhempään mitä arkena. siinä  vähän ennen puoltayötä.

Vierailija
4/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus menen nukkumaan yhdeltä ja joskus kymmeneltä jos väsyttää. Fiiliksen mukaan:)

Vierailija
5/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jotenkin niin loukkaantunut.

Mun kanssa ei voi valvoa. Tai voi jos on tosiaan ottanut kaljaa tai joudumme odottamaan teiniä kotiin. Muuten ei mun kanssa voi kotona valvoa.

Jos on kavereita kylässä tai on baarissa, sitten valvoo kyllä.

Vierailija
6/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua loukkaantumistasi ap. Minä heräsin eilen viideltä ja tänään kuudelta, olen aamuvirkku. Olisi pitänyt pakottaa mieskin hereille aamuhetkistä, lenkistä ja lehdenluvusta nauttimaan, vai? Kyllähän hänkin pystyy tarvittaessa heräämään aikaisin jos on hänen harrastuksestaan, töistä tai matkoille lähtemisestä kysymys. Minä puolestani pystyn valvomaan myöhään jos sosiaaliset tilanteet siihen pakottavat. Leffan katselu miehen kanssa ei ole riittävä syy notkua pikkutunneille ja sotkea koko seuraavan viikon unirytmi,

Vierailija
7/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi haluaisi nukkua tai lempiä sun kanssa siellä sängyssä? On hienoa, jos ihmisellä on sellainen elämänhallinta, että ymmärtää nukkua itselleen riittävästi, jos mahdollisuus on. Teillä taitaa olla vahingollisen epäsuoraa kommunikointia. Mitäs jos seuraavan kerran menisit sinne sänkyyn ja silittelisist vähän. Ja hetken vaikka rupattelisit. Jos haluat, voit sitten vaikka vielä nousta omiin touhuihisi.

Vierailija
8/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaihtelee paljon. Eilen nukahdin sohvalle klo 21.30. Pe menin nukkumaan klo 22. Jos seksiä on luvassa (tai edes jotain toiveita siitä) saatan valvoa miehen kanssa 02:een. Ongelmana tuossa pitkään valomisessa on vaan se, että lapsemme heräävät n. 6.30 enkä osaa nukkua enää heidän herättyään. Eivätkä lapset missään nimessä viihtyisi yksin yli tuntia. Mies ei koskaan (ei todellakaan ikinä, ei edes lasten ollessa vauvoja tai äitienpäivänä) herää heidän kanssaan aamulla.

En ihan tarkkaan tiedä milloin mies menee nukkumaan. Ehkä 02-04. Katselee telkkaa, on netissä. Herää n. klo 11-13. Hän myös ottaa päikkärit alkuillasta (minä en osaa ottaa päikkäreitä).

Mies haluaisi että valvoisin hänen kanssaan, mutta olen niin väsynyt ja kiukkuinen koko viikon jos viikonloppu menee alle 5 t yöunilla, että en tuohon kovin usein ryhdy. Seksin vuoksi voin valvoa, mutta eipä sitä useinkaan ole luvassa.

Vierailija
9/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan klo 23 maissa, ellei ole yhteistä iltaa valvottavana. Mies saattaa kukkua yksin jopa 04 asti tietokoneen äärellä. En itse jaksa, koska nousen lasten kanssa kuuden maissa.

Ap:lle ehdotan, että puhuu miehelleen. Kerro, että tahdot hänen kanssaan yhdessäoloa jonakin iltana viikottain. Sopikaa "treffeistä". Tällaisen suunnitelmallisen  yhdessäolon ja yhdessä harrastamisen on todettu pitävän liittoa koossa. Tärkeätä on myös ns. ihollaoloaika, eli yhteiset suihkussa käymiset, leffan katselu kainalokkain, hartioiden hierominen, halailu.

Vierailija
10/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 09:17"]

Minulla vaihtelee paljon. Eilen nukahdin sohvalle klo 21.30. Pe menin nukkumaan klo 22. Jos seksiä on luvassa (tai edes jotain toiveita siitä) saatan valvoa miehen kanssa 02:een. Ongelmana tuossa pitkään valomisessa on vaan se, että lapsemme heräävät n. 6.30 enkä osaa nukkua enää heidän herättyään. Eivätkä lapset missään nimessä viihtyisi yksin yli tuntia. Mies ei koskaan (ei todellakaan ikinä, ei edes lasten ollessa vauvoja tai äitienpäivänä) herää heidän kanssaan aamulla.

En ihan tarkkaan tiedä milloin mies menee nukkumaan. Ehkä 02-04. Katselee telkkaa, on netissä. Herää n. klo 11-13. Hän myös ottaa päikkärit alkuillasta (minä en osaa ottaa päikkäreitä).

Mies haluaisi että valvoisin hänen kanssaan, mutta olen niin väsynyt ja kiukkuinen koko viikon jos viikonloppu menee alle 5 t yöunilla, että en tuohon kovin usein ryhdy. Seksin vuoksi voin valvoa, mutta eipä sitä useinkaan ole luvassa.

[/quote]

Ihan riippuu kuink aväsyneitä ollaan, joskus menen kymmeneltä ja mies jää valvomaan ja joskus toisinpäin. Välillä kupsutellaan kolmeen neljään asti musiikkia kuunnellen. Mies etsii tubesta musiikkia ja minun pitää arvata esiintyjä, siitä on tullut miehelle pakkomiellle..löytää joku jota en tunnista..

Vierailija
11/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvästi sun mies haluaa seksiä. Koittaa saada sut houkuteltua suurieleisesti sänkyyn ja sinä vain roikut AV-palstalla. Sen takia hän sitten loukkaantuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi