Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paiskasin paskavaipan miehen naamaan, ja tuntuu muuten hyvältä!

Vierailija
28.09.2013 |

Ollaan eroamassa kuten saatatte ehkä arvata. 10 vuotta olen sinnitellyt, joustanut, antanut anteeksi, katsellut lasten- ja kodinhoidon lomassa miehen poikamieselämää. Olen yrittänyt keskustella, pyytää apua, vedota miehen järkeen niin tuhat kertaa mutta ei. Tänään vieteri katkesi lopullisesti, kun pyysin miestä auttamaan. Nuoremmalla kakat housussa. Mies totesi, että ei kiinnosta. Otin vaipan ja mitään sanomatta paiskasin kakan miehen naamaan.

Joo, todella lapsellisesti tehty, mutta tuli todella tarpeeseen. En osaa katua.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Mullekkin tuli ihan hyvä mieli juttuasi lukiessa :) Tekis munkii mieli viskata lapseni isää paskavaipalla, en vaan tiedä missä se on :( Niin paljon on häneltä tullut mulle apua

Vierailija
22/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 23:22"]

Saitko kaksoset kerralla kun et heti ekan jälkeen tajunnut mikä on miehiään?

[/quote]

Ei, olin ihan rehellisesti tyhmä kun uskoin miestä. Lyhyt jakso siinä olikin, että mies selvästi tsemppasi (pelkäsi ilmeisesti minun lähtevän), ja minä tyhmyydessäni uskoin, että hän on muuttunut pysyvästi. Olen ihan omasta mielestänikin ollut tyhmä, mutta sitä ei nyt voi enää muuttaa, eikä se millään tavalla muuta sitä tosiasiaa, että mies on tämän perheen rikkonut omalla käytöksellään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelin selkä katkesi, go ap! :D Ihan mahtava startti sille, että alkaa pitämään puoliaan :D

Vierailija
24/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just näitä juttuja jotka voi ottaa huumorilla, sai mies konkreettisesti naamaansa sen mitä on sanallisesti naiselleen ja lastensa äidilleen vuosien saatossa antanut. Muista ap ettei aina "tartte olla aikuinen" ku ei miehesikään osaa olla. Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
25/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, vähänkö ois oikeasti hirveätä jos heitettäisiin paskavaipalla naamaan :D

Vierailija
26/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä ap että tekos oli lapsellinen, mut eiköhän miehes oo jo omalla käytöksellään menettänyt oikeutensa kunnioittavaan kohteluun sun puolelta joten GO GIRL! 

Vierailija
27/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa miten kaksinaismoralistista porukkaa täälläkin pyörii. Nyt kyllä hihkutaan, kun nainen on pahoinpidellyt miestään, mutta jos tilanne olisi toisinpäin niin oltaisiin jo huutamassa kaikkea mahdollista poliisista palokuntaan ja käskettäisiin ap:ta menemään turvataloon ja suunnilleen maasta muuttamaan...

Vierailija
28/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 03:38"]

Taas huomaa miten kaksinaismoralistista porukkaa täälläkin pyörii. Nyt kyllä hihkutaan, kun nainen on pahoinpidellyt miestään, mutta jos tilanne olisi toisinpäin niin oltaisiin jo huutamassa kaikkea mahdollista poliisista palokuntaan ja käskettäisiin ap:ta menemään turvataloon ja suunnilleen maasta muuttamaan...

[/quote]

Ajattelin kyllä ihan samaa...

Paskalla heittäminen rinnastuu mielestäni kyllä pahoinpitelyyn. Todella ala-arvoista. Teidän kannattaakin nyt todella erota ettei tilanne mene vielä väkivaltaisemmaksi. Sinun olisi pitänyt erota jo aiemmin. 

Vierailija
29/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAY TO GO AP !!! :D hyvä tyttö. ja nyt sitten muutat pois, tuollainen mies ei ansaitse sinua eikä lapsia

Vierailija
30/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi, tunkisin kasallisen omaa paskaani suuhusi. Ja tuntuisi muuten hyvältä. t: mies

Vierailija
31/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko miehesi oikeasti että "ei  kiinnosta", kun lapsella on kakat housussa? Kyllä kai siihenkin jonkun lakipykälän löytäisi jos pitää lasta kakkavaipoissa päivästä toiseen? Selvää laiminlyöntiähän sellainen olisi... Miten muuten mies on laiminlyönyt lapsia tai sinua? 

Sulla on aika paljo agressioita (syystäkin), kannattaa varmasti tuossa tilanteessa mennä puhumaan jonnekin. Tsemppiä tilanteeseesi, toivottavasti pääset pian omillesi tuollaisesta suhteesta.

Vierailija
32/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy nousi korviin kun luin avauksen ja näin mielessäni kuvan jossa miehellä paskavaippa naamallaan ja putoaa plops.

Tuosta olisi voinut kehkeytyä fyysinen kamppailu, joku mies olisi hakannut. Onneksi miehesi poistui tilanteesta. Sinuna olisin kyllä varpaillani mitä tapahtuu seuraavaksi.

Ymmärrän sinua, tekoa en hyväksy. Sinä olet saanut vuosien saatossa "paskaa" niskaan miehesi taholta ja nyt heitit sen konkreettisesti takaisin. Itsenäistymisesi alkoi. Ero on hyvä ratkaisu jos mies ei ole sitoutunut perhe-elämään.

Vierailija
33/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa meistä ei olisi joskus halunnut jollekin miehelle tuota samaa tehdä. Että propsit siitä ja kiitos meidän muidenkin puolesta.

Vierailija
34/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat on sairaita ihmisiä ja pitäisi passittaa hoitoon. Ei mulla muuta.

Vierailija
35/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että asiat on noin huonosti. Olisi kannattanut erota aiemmin. 

Vierailija
36/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista ja naurettavaahan tuo on..kunnes tajuaa että jos on totta, ei naurata enää.

Mikä normi pikkulapsiperhe on että äiti sanoo heittelevänsä paskavaippoja, isä käy melkein päälle..ei niin mukavaa pikkulapsille, hyvät saa elämän eväät. Entäs jos lapsi ottaa kakkaa ja vetelee sitä sohviin seiniin tai aikuisen tai kaverin vaatteille, naamaan, naurattaako, pääseekö silloin äidiltä ja isältä veet suusta?

Vierailija
37/38 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyytesi varmasti alkoi, mutta väkivaltainen käyttäytymisesi on todella väärin. Sitä ei tee yhtään hyväksyttävämmäksi mikään fiiliksesi tai sukupuolesi.

Vierailija
38/38 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt menee? Saiko paskavaippa tyrmättyä miehen järkiinsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi