Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paiskasin paskavaipan miehen naamaan, ja tuntuu muuten hyvältä!

Vierailija
28.09.2013 |

Ollaan eroamassa kuten saatatte ehkä arvata. 10 vuotta olen sinnitellyt, joustanut, antanut anteeksi, katsellut lasten- ja kodinhoidon lomassa miehen poikamieselämää. Olen yrittänyt keskustella, pyytää apua, vedota miehen järkeen niin tuhat kertaa mutta ei. Tänään vieteri katkesi lopullisesti, kun pyysin miestä auttamaan. Nuoremmalla kakat housussa. Mies totesi, että ei kiinnosta. Otin vaipan ja mitään sanomatta paiskasin kakan miehen naamaan.

Joo, todella lapsellisesti tehty, mutta tuli todella tarpeeseen. En osaa katua.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennen kuin joku ehtii huutelemaan provoa, niin ei ole. t. ap, kerrankin itseensä tyytyväinen.

Vierailija
2/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

go ap go ap!  Mitäs mies tuumasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies tuumasi?

Vierailija
4/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies siihen?

Vierailija
5/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ymmärrät kai, että miehesi voisi nostaa syyteen sinua kohtaan? Olet siis väkivaltainen.

Vierailija
6/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia jos 10-vuotta on mennyt huonosti?

Vierailija
7/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
8/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, että minun kannattaa juosta kovaa, ettei käy kiinni. Menin toiseen huoneeseen ja otin kännyn mukaan, koska näytti siltä, että saattaa käydäkin. Lähti sitten kaverilleen eikä ole takaisin tullut. Enkä kyllä kaipaakaan. Lapsia käy sääliksi. Emme ole mikään wt-perhe vaan ihan tavallisia tallaajia. Ainoa ongelma on se, että olen ollut liian pitkämielinen. Ja ihan turha kenenkään tulla moralisoimaan tai haukkumaan, tiedän, että tekoni oli tosi tyhmä ja lapsellinen, ja mies on sen haukkumispuolen jo hoitanut tässä vuosien varrella. ap

Vierailija
9/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:53"]

Miksi tehdä lapsia jos 10-vuotta on mennyt huonosti?

[/quote]

Niinpä. Kaikki meistä tekevät virheitä. Minun virheeni oli uskoa miestä, että asiat muuttuvat.

ap

Vierailija
10/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ehdottomasti tilata itselleni ne käräjäpaperit, joissa vaimo saa tuomion miehensä pahoinpitelemisestä vauvanpaskalla. :D (Viittaan 6:n kommenttiin.)

Vierailija
11/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:54"]

Sanoi, että minun kannattaa juosta kovaa, ettei käy kiinni. Menin toiseen huoneeseen ja otin kännyn mukaan, koska näytti siltä, että saattaa käydäkin. Lähti sitten kaverilleen eikä ole takaisin tullut. Enkä kyllä kaipaakaan. Lapsia käy sääliksi. Emme ole mikään wt-perhe vaan ihan tavallisia tallaajia. Ainoa ongelma on se, että olen ollut liian pitkämielinen. Ja ihan turha kenenkään tulla moralisoimaan tai haukkumaan, tiedän, että tekoni oli tosi tyhmä ja lapsellinen, ja mies on sen haukkumispuolen jo hoitanut tässä vuosien varrella. ap

[/quote]

tota mikä on wt perhe ?

Vierailija
12/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:54"]

[/quote]

tota mikä on wt perhe ?

[/quote]

Huoh.

Vierailija
13/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty. Mutta tosiaan miksi katsoa ja tehdä lapsia JOS mies on ollut samanlainen jo alkuvaiheessa? Hyvin tehty joka tapauksessa, ei kun asuntoa etsimään ja eropapereita rustaamaan. Eiköhän toi oo jo nähty.

Vierailija
14/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt = white trash

Vierailija
15/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 23:03"]

Hyvin tehty. Mutta tosiaan miksi katsoa ja tehdä lapsia JOS mies on ollut samanlainen jo alkuvaiheessa? Hyvin tehty joka tapauksessa, ei kun asuntoa etsimään ja eropapereita rustaamaan. Eiköhän toi oo jo nähty.

[/quote]

Niin no kuten totesin, olin niin sinisilmäinen, että uskoin miestä, enkä myöskään ennen lasten syntymää ymmärtänyt, miten paljon lisää vastuuta ja konkreettista työtä lapset tuovat mukanaan. On aika vaikea tietää millainen toinen on vanhempana ja perheellisenä silloin kun sitä perhettä ei ole. Mies valitettavasti jatkoi lasten synnyttyäkin sinkkuelämäänsä, eikä asia muuttunut lukuisista lupauksista huolimatta. Lasten takia sinnittelin pitkään, ajattelin, että en voi rikkoa heidän perhettään. Nyt ei vaan enää jaksa. On liikaa, että olen käytännössä yh, huolehdin kaikesta ja lisäksi mies jatkuvasti mitätöi minua, haukkuu hulluksi jne. jne.

Tiedän, että olisin voinut tehdä monta asiaa fiksummin ja valita fiksumman miehen. Sitä on vaan kovin vaikeaa muuttaa jälkikäteen.

ap

Vierailija
16/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:56"]

Aion ehdottomasti tilata itselleni ne käräjäpaperit, joissa vaimo saa tuomion miehensä pahoinpitelemisestä vauvanpaskalla. :D (Viittaan 6:n kommenttiin.)

[/quote]

haluan ne myös! Tuomareillakin olisi käräjäoikeudessa kerrankin hauskaa :D

Vierailija
17/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep - ja jos mies olisi heittänyt vaimoaan paskavaipalla naamaan niin olisiko se teistä hauskaa? Tai osoittaisiko se itsenäisyyttä?

Vierailija
18/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 23:14"]

Jep - ja jos mies olisi heittänyt vaimoaan paskavaipalla naamaan niin olisiko se teistä hauskaa? Tai osoittaisiko se itsenäisyyttä?

[/quote]

Jos syy olisi sama, se olisi targikoomista myös. En vain tunne yhtään perhettä, jossa mies olisi se osapuoli, joka on enemmän yrittänyt huolehtia perheonnesta. Eli en uskoisi senkään vertaa kuin tähän tarinaan.

Vierailija
19/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kaksoset kerralla kun et heti ekan jälkeen tajunnut mikä on miehiään?

Vierailija
20/38 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sinua! Itsestänikin on alkanut tuntua siltä, ettei mies oikein ole sisäistänyt tätä perhe-elämää, vaikka on puheissaan ennen lapsen syntymää toisin antanut ymmärtää. Ei osallistu tarpeeksi lapsen hoitoon. Voi olla, että joillekin miehille tulee itselleenkin yllätyksenä se, etteivät kykene koko hommaan kuten ajattelivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi