Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin miehelleni anteeksi sen, että löysin hänet hakemasta seksiseuraa deittisivustolla, vaikka olimme yhdessä

Vierailija
31.08.2020 |

Ja jos ihmettelette miten itse olin ko. deittisivustolla, niin tein sinne kuvattoman ja anonyymin profiilin, koska intuitio sanoi, että mies on siellä. Ja intuitio oli oikeassa.

Tapahtuneesta on nyt puoli vuotta ja olemme edelleen yhdessä. En minä ole asiaa unohtanut, mutta jostain syystä en halua uskoa sitä, että hän olisi aivan vakavissaan hakenut sieltä seuraa. Minusta tuntuu, että hän meni jotenkin sekaisin välisestämme seksistä ja suhtautumisestani häneen, että hän halusi katsoa mitä muut ovat hänen vartalostaan mieltä (hänellä oli sivustolla kuva itsestään pelkissä boksereissa, kasvoja ei näkynyt).
Häntä tuskin kukaan on samalla tavalla nähnyt seksuaalisesti kuin minä, joten en ihmettele jos nuppi sekosi.

Saan varmaan paljon alapeukkuja tälle, koska eihän tässä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin että mies on pettäjäluonne eikä kyse voi mitenkään olla vain oman viehätysvoiman testaamisesta netissä (naisethan sitä tekevät myös, ihan ilman että he haluaisivat yhteydenottajien kanssa mitään intiimiä kanssakäymistä).

Voiko melko kokematon mies mennä hyvästä seksistä ja naisen palvovasta kohtelusta niin sekaisin, että menee deittisivustolle vain testaamaan mitä muut hänestä tykkäävät? Miehellä on minua ennen ollut vain kaksi kumppania.

Mies kertoi siis että halusi katsoa mitä muut tykkää, eikä uskonut minun haluavan jatkaa juttuamme.

Olisitko sinä minun housuissani jatkanut suhdetta? Ehkä moni vastaa kieltävästi kun kyse on hypoteettisesta tilanteesta, mutta tositilanteessa voi moni punnita asiaa vähän eri näkökulmasta, koska ihminen on todellisuudessa monen asian summa, eikä kaikki ole niin mustavalkoista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jäätävä selittelyn määrä kertoo kaiken olennaisen oikeasta suhtautumisestasi asiaan.

Mutta joo, olisin päättänyt suhteen. Kyllä seksiseuran etsimistä voi perustella vaikka millä tekosyillä ja mussutuksella, mutta seuran hakemista se silti on.

Tulet löytämään miehen taipumukset vielä edestäsi. Mutta jos se ei sinua haittaa niin mikäs siinä.

Vierailija
2/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, luulin että oli neitsyt kyseessä mutta olihan sillä aiempaakin kokemusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etsii seuraa, usko pois. Kokemusta on. Jäi kiinni taas vaikka saimme juuri lapsen 🥺

Vierailija
4/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli seli. Miten niin viehätysvoimaa pitää parisuhteessa testata seksinhakupalstalla? Flirttailkoot vaikka kassatytölle, flirtti piristää päivää.

Kokemukseni mukaan se on juuri niin, että mies joka ei ole saanut aikaisemmin juurikaan huomioita naisilta ja kokemuksia voi olla  niitä pahimpia kun pääsee naisen makuun. Ollaan kuin lapsi karkkikaupassa ja silmät pyörivät kuin hedelmäpelissä (anteeksi ontuvat vertaukset) kun on naisia siellä ja täällä, irtoaiskohan tuoltakin ja mikä pahinta, voivat ajatella että vähän parempaa ansaitsisivat. Mutta tuo on luonnekysymys. Vain osa pimahtaa noin.

Omapa on parisuhteesi.  Jos olet tyytyväinen niin eipä muilla ole siihen sanomista.

Vierailija
5/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo jäätävä selittelyn määrä kertoo kaiken olennaisen oikeasta suhtautumisestasi asiaan.

Mutta joo, olisin päättänyt suhteen. Kyllä seksiseuran etsimistä voi perustella vaikka millä tekosyillä ja mussutuksella, mutta seuran hakemista se silti on.

Tulet löytämään miehen taipumukset vielä edestäsi. Mutta jos se ei sinua haittaa niin mikäs siinä.

Toki mietin tätä edelleen ja olen epävarma miehen todellisesta luonteesta. En silti vaan jotenkin usko hänestä sellaista, intuitioni sanoo niin, samalla tavalla kuin se sanoi hänen olevan deittisivustolla. En siis tiedä mihin minun pitäisi uskoa, omaan intuitiooni vai ulkopuolisiin ihmisiin, jotka hekin voivat vain spekuloida, sillä asian todellisen laidan tietää vain mies oman päänsä sisällä.

Siksi teinkin tänne keskustelun asiasta, koska asia vaivaa. En vaan tiedä miten asia ratkeaisi.

Ap

Vierailija
6/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki mietin tätä edelleen ja olen epävarma miehen todellisesta luonteesta. En silti vaan jotenkin usko hänestä sellaista, intuitioni sanoo niin, samalla tavalla kuin se sanoi hänen olevan deittisivustolla. En siis tiedä mihin minun pitäisi uskoa, omaan intuitiooni vai ulkopuolisiin ihmisiin, jotka hekin voivat vain spekuloida, sillä asian todellisen laidan tietää vain mies oman päänsä sisällä.

Siksi teinkin tänne keskustelun asiasta, koska asia vaivaa. En vaan tiedä miten asia ratkeaisi.

Ap

Olisko ratkaisu että kyselisit näitä mieheltä itseltään?

Vierailija
7/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seli seli seli. Miten niin viehätysvoimaa pitää parisuhteessa testata seksinhakupalstalla? Flirttailkoot vaikka kassatytölle, flirtti piristää päivää.

Kokemukseni mukaan se on juuri niin, että mies joka ei ole saanut aikaisemmin juurikaan huomioita naisilta ja kokemuksia voi olla  niitä pahimpia kun pääsee naisen makuun. Ollaan kuin lapsi karkkikaupassa ja silmät pyörivät kuin hedelmäpelissä (anteeksi ontuvat vertaukset) kun on naisia siellä ja täällä, irtoaiskohan tuoltakin ja mikä pahinta, voivat ajatella että vähän parempaa ansaitsisivat. Mutta tuo on luonnekysymys. Vain osa pimahtaa noin.

Omapa on parisuhteesi.  Jos olet tyytyväinen niin eipä muilla ole siihen sanomista.

En ole tyytyväinen. Enhän muuten olisi tänne kirjoittanut. Osa minusta uskoo miehen hyvyyteen ja vilpittömyyteen, osa taas uskoo että kaikki on vain kulissia.

Ap

Vierailija
8/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen yrittänyt, mutta hän suuttuu ja sanoo "miksi jankkaat, asiasta on puhuttu jo, en jaksa kuunnella vanhojen asioiden kaivelua, miten sä jaksat".

Ap

Vierailija
9/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs siltä olisko ok että sinä etsit seksiseuraa sillä sivustolla? Mitäs mies siitä tuumaisi? Miltä tuntuisi?

Aika moni pettäjä on näissä hommissa sitä mieltä, että kyllähän mulla on oikeus, mutta ei missään nimessä mun naisella ole.

Vierailija
10/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen yrittänyt, mutta hän suuttuu ja sanoo "miksi jankkaat, asiasta on puhuttu jo, en jaksa kuunnella vanhojen asioiden kaivelua, miten sä jaksat".

Ap

No tämäkin vielä. :D Mies ei siis arvosta sinua ja kokemustasi tippaakaan. Kuvittelee että pääsee tekosyillä kuin koira veräjästä ja vielä kiukuttelee sinulle kun asia sinua luonnollisesti vaivaa.

Melkoinen helmi, pidä tuosta kiinni.

1

Vierailija
11/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tämä eroaa siitä, että laittaa esim. instaan paljastavan kuvan?

Vierailija
12/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat uskomattoman kyvykkäitä, kun käyttävät luovuuttaan keksiäkseen mitä ihmeellisimpiä selityksiä miehen huonoon käytökseen. Selitysten suossa ei tarvitse nähdä tosiasioita ja eikä joudu kohtaamaan sitä, että kannattaa lähteä.

Tiedän siksi, että olin itse aiemmin juuri tuollainen:)

Kuitenkaan elämä ei lopu, vaikka jättää miehen haahuilemaan.

Vierailija
13/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Pitäisi alkaa arvostaa itseäni enemmän. Mutta kai sitä pelkää että tutustuu eron jälkeen johonkin oikeasti kamalaan mieheen ja nämä tämän suhteen ongelmat alkavat tuntua mitättömiltä.

Kiitos muuten kun olette vastailleet asiallisesti, vaikka aihe on tällainen.

Ap

Vierailija
14/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppäs siltä olisko ok että sinä etsit seksiseuraa sillä sivustolla? Mitäs mies siitä tuumaisi? Miltä tuntuisi?

Aika moni pettäjä on näissä hommissa sitä mieltä, että kyllähän mulla on oikeus, mutta ei missään nimessä mun naisella ole.

Itse asiassa kysyinkin ja hän käytti heti aseenaan tuota profiiliani, jonka tein intuition ajamana. Hän siis kuvitteli minun etsineen seuraa sieltä ja vain sattumalta löysin hänet sieltä.

Ap

Vierailija
15/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisesti olet häntä hakenut, kun potentiaalisia netisivujahan piisaa. Todennäköisempää, että vain provoilet.

Vierailija
16/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivisesti olet häntä hakenut, kun potentiaalisia netisivujahan piisaa. Todennäköisempää, että vain provoilet.

Siis löysin hänet samalta sivustolta, jossa me tutustuimme toisiimme.

Ap

Vierailija
17/17 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kunpa provoilisinkin. 😔

Ap