Anopin kanssa saunassa
Kommentit (19)
Valkeniko mitään uutta? "Ahaa! NYT käsitän, miksi mieheni..."
voi miten etova ajatus että joutuisin anoppini kanssa saunaan! Siellähän on tarkoitus rentoutua ja nauttia.
Huhhuh jos joutuisin anopin kanssa saunaan! Hyvät välit meillä on mutta olisi se jumalattoman kiusallista.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 20:57"]
2, Ei oikeastaan, pesimme toistemme selät ja siitä se lähti
[/quote]Ai mikä "se"?
Olen ollut, ja sovittiin ettei koskaan kerrota kellekään. Vaimoni sekoaisi jos saisi tietää mitä siellä tapahtui...
M31
Olen joutunut mökillä muutaman kerran, mutta en joudu enää, siitä pidän huolen. En tosin edes ajatellut, että olisin anoppiin koskenut edes tikulla! :)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 21:45"]
Olen joutunut mökillä muutaman kerran, mutta en joudu enää, siitä pidän huolen. En tosin edes ajatellut, että olisin anoppiin koskenut edes tikulla! :)
[/quote]
Miksi anopista pitää puhua noin rumasti? Ehkä sinustakin tulee vielä anoppi. Ihminen se on se anoppikin. Jos et olisi mennyt hänen poikansa kanssa naimisiin, hänkin olisi vielä mukava ihminen.
Minä nuorena tyttönä(16v) jouduin "appeni" ja "anoppini" kanssa saunomaan mökillä varsinkin. Oli se aina yhtä kiusallista ja jotenkin vastemielistä kattella kun "vanhojen" ihmisten tissit ja kassit yms roikkuivat uhkaavasti nilkkoja kohden. Ja sitten sitä itse yritttti luontevasti nuoren naisen vartaloa hieman piilotella kainostellen.. Mutta ei kiva ajatus..Nykyään ei enää vastaavaa uusien appivahempien kanssa ole joutunut kokemaan näin aikuisella iällä.
Eikö tän ketjun osallistuja olekaan kaikki miehiä?
Tässä ketjussa pitäisi ilmoittaa, onko mies vai nainen...
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:08"]
Tässä ketjussa pitäisi ilmoittaa, onko mies vai nainen...
[/quote]
Varsinkin ap:n...
Kyllähän se vähän keskikehoa jäykistää kun saunomme yhdessä vaimoni ja anopin kanssa. Varsinkin kun jutut joskus ryöstäytyvät kaksimielisiksi.
Olemme kuitenkin pysyneet jutusteluasteella pieniä"vahingossa" sattuneita hipaisuja lukuunottamatta.
Minäkin olen ollut, Vaimo sai tietää. Oli aika viileää muutaman kuukauden ajan.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 21:49"]
[/quote]
Miksi anopista pitää puhua noin rumasti? Ehkä sinustakin tulee vielä anoppi. Ihminen se on se anoppikin. Jos et olisi mennyt hänen poikansa kanssa naimisiin, hänkin olisi vielä mukava ihminen.
[/quote]
Niinpä. Poikalasten äitinä kyllä mietin, että kun he vaimoja hommaa, en tikullakaan auta heitä ja suljen miniät pois perinnöistä ja muista. Onneksi on yksi tyttö, niin saa hoitaa lapsenlapsia ja kelpaa sellaisena kuin on.
Kun näitä lukee, niin en yhtään ihmettele, että moni anoppi vikoo miniäänsä, kun miniät näyttää olevan koko ajan naama norsunvitulla ja haukkuvan miehiensä äitejä. Aivan sama, mitä tekee, niin paskaa sataa niskaan anopille.
Tyypillistä naisille, että appiukoilta ei odoteta ympärivuorokautista lapsenhoitopalveluja, rahaa ja arvolahjoja yms. mutta anopin pitäisi madella maassa ja nöyristellä miniäänsä.
Joskus on käynyt mielessä, että kuinka helpolla pääsis, jos pojat oliski homoja ja kaikki toisivat vävypoikia taloon
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Poikalasten äitinä kyllä mietin, että kun he vaimoja hommaa, en tikullakaan auta heitä ja suljen miniät pois perinnöistä ja muista. Onneksi on yksi tyttö, niin saa hoitaa lapsenlapsia ja kelpaa sellaisena kuin on.
Kun näitä lukee, niin en yhtään ihmettele, että moni anoppi vikoo miniäänsä, kun miniät näyttää olevan koko ajan naama norsunvitulla ja haukkuvan miehiensä äitejä. Aivan sama, mitä tekee, niin paskaa sataa niskaan anopille.
Tyypillistä naisille, että appiukoilta ei odoteta ympärivuorokautista lapsenhoitopalveluja, rahaa ja arvolahjoja yms. mutta anopin pitäisi madella maassa ja nöyristellä miniäänsä.
Joskus on käynyt mielessä, että kuinka helpolla pääsis, jos pojat oliski homoja ja kaikki toisivat vävypoikia taloon
[/quote]
Kiitos Luoja! Minulla on tytär. Minusta ei ikinä tule anoppia naiselle. Ollaanko me naiset noin pahoja? En tunnista ainakaan tyttäressäni sellaisia piirteitä. Hänellä ei tosin vielä ole anoppia, mutta persoonaltaaan on ihastuttava.Ei hän voi muuttua noin ilkeäksi ihmisesksi kuin täällä olevat naikkoset ovat. Itse en ole koskaan ollut miniä, koska anoppi oli jo siirtynyt ihanien anoppien taivaaseen ennen tapaamistamme mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitäs jos sulle sattuukin kivoja miniöitä? Kun sulla on valmiiksi noin negatiivinen asenne miniäkokelasta kohtaan niin mitäs jos itse tuletkin pilanneeksi välinne? Ts et anna mahdollisuutta hyviin väleihin.
Mitäpäs, jos se mitä av:lta luet, ei satukaan pätemään siihen ihmiseen jonka kanssa poikasi alkaa seurustella?
Olen minä täältä sellaisiakin ketjuja lukenut jossa on kehuttu anoppia. Pistäpä vaikka pystyyn niin huomaat että edes av:lla ihmiset (=naiset, miniät) eivät ole samasta puusta veistettyjä.
2, Ei oikeastaan, pesimme toistemme selät ja siitä se lähti