Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa yksin kotona :(

Vierailija
28.09.2013 |

Miten voin vielä olla niin lapsi, että pelottaa olla yksin kotona kun mies on keikkahommissa toisella paikkakunnalla. :( On niin pimeää ja synkkää.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen, mutta sen takia mulla on koira. Se auttaa hieman, kun tietää jonkun puolustavan mua henkensä kaupalla.

Vierailija
22/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin aina välillä pelottaa vaikka asun kerrostalossa Espoon vilkkaimmassa (?) kaupunginosassa. Oon vaan niin hermoheikko tyyppi kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia naisia pelottaa tuollainen. Sama lenkillä ollessa pimeään aikaan.

Vierailija
24/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lenkit pimeällä on ihan nounou. 

Vierailija
25/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei pelota kotona kerrostalossa. Mutta omakotitalossa tai rivarissa pelkäisin, että joku tulee sisään, eihän ikkunat ketään pitele jos sisälle haluaa päästä.

Vierailija
26/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tavallisesti yöllä lukita ovia, mutta kun mies on jossain yön yli, lukitsen visusti kaikki ovet. Täytyy vielä laittaa kaikki valot päälle ja tutkia kaapit ennen nukkumaan menoa, ettei missään ole mitään mörkömiehiä valmiina hyökkäämään kimppuun heti, kun valot sammuu. Hirveä pelkuri olen, ja sentään aikaihminen jo. Eteiseen jätän valot, ettei koti ole niin pilkkopimeä, ja uskokaa tai älkää, otan nallen viereeni sänkyyn :)

Vierailija
27/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhassa omakotitalossa. Ihan hanurista. :(

Mitä muut pelokkaat teette auttaaksenne itseänne?

-ap

Vierailija
28/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan asunut yksin? Kun asuin vielä eksän kanssa, pelkäsin myös olla öitä yksin. Nyt kun olen sitten eronnut ja asun ensimmäistä kertaa ihan itsekseni ilman miestä tai kämppistä (ei siis ole lapsia mulla), niin olen joutunut opettelemaan olemaan yksin. On ollut ihanaa huomata, että en enää pelkää yksinoloa. Tunnen itseni ensimmäistä kertaa koskaan oikeasti itsenäiseksi.

Vierailija
29/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin pelottaa, mitäpä sille mahtaa. Meillä iso omakotitalo, monta ovea ja sellaisella alueella, vaikkakin ihan isossa kaupungissa että iltaisin kadut on ihan autiot, heti havahtuu jos harvoin kuuluu auton ääniä. Koira meilläkin on joka ilmoittelee ihan turhaankin joka risahduksesta.

Vierailija
30/53 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ajoissa kaikki verhot kiinni ja katsot, että ovet ovat lukossa ja turvalukossa. Pidän valoja päällä, joku radio päällä koko ajan ja yleensä katson telkkaria tai touhuan kotiaskareita. Puhelin on myös koko ajan saatavilla.

Vierailija
31/53 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Ja olette kuitenkin aikuisia? Onko teillä mielenterveysongelmia vai miksi pelkäätte?

Itsenäistykää hyvät naiset!

Vierailija
32/53 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, no nähtävästi köyhyydellä ja homeloukkuoikeudenkäynneillä on yksi hyvä puoli ja se on se että tosielämä peittoaa kaikki kauhuelokuvat ja joku sisään tunkeva rosmo tai zombie on osastoa bring it on!!!! Tuliskin. Käyttelisin mielellään mitä käteen sattuu, mielellään hakkua tai pesäpallomailaa.

Vierailija
33/53 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä on hälytyslaitteita, miksei teillä ole sellaista. Meillä on ja lisäksi eräs muu turva oven suussa.

t. ulkosuomalainen

Vierailija
34/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 00:17"]

Jos on porukkaa, ei pelota mutta kyllä ystäväni kanssa ja yksinäni jossain korven keskellä vähän ehkä pelottaa. Kun on ollut niitä tapauksia että jalanjäljet näkyvät ikkunan alla yms. muuta kivaa ja kun nuorena ukkosella on joku ollut ikkunan takana silloin kun sitä ei odottanut ja on säikähtänyt... Kaipa sitä sitten traumatisoituu vähän ja antaa peloille vallan, johtuisiko nuoruuden kauhuleffoistakin... Esimerkiksi ollessani ystäväni kanssa korvessa vanhassa isossa talossa, kyllä se vähän pelottaa varsinkin kun aiemmin piti käydä ulkovessassa siellä pimeässä...hui. Miehen kanssa en pelkää missään korvessakaan. Pitäisi varmaan hankkia joku rottweiler, tähän asti tullut nukuttua pehmonallen kanssa:D Jonkin sortin fobia tämä varmasti on, vaikeaa sitä on muuttaa sillä pimeä metsä jos mikä on mielestäni pelottava, ei ole auttanut siedätyshoitokaan... Ihminen kait se pelottavin vaihtoehto on, ei eläin tai kummitus:)

[/quote]

Mitä tapauksia? :O

Vierailija
35/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut yksin jotain vuosikymmenen nyt. Yleensä ei pelota, paitsi joskus jos kuuluu auton ääntä yöllä liian läheltä, tai kuistilta outoja ääniä jotka tuntuvat mahdottomilta eläinten aiheuttamiksi.

Mutta se on kyllä hassua että ihan vieressä on toinen rakennus, jossa yöllä ei olekaan niin rento olo. Ehkäpä se on vain tottumiskysymys, toisaalta mulla ei siinä toisessa rakennuksessa alussakaan käyneet pelot mielessäkään.

Vierailija
36/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrr, en ikinä uskaltaiis asua missään haja-asutusalueella okt-talossa.

Pienenä olin silloin kahdeksankymppisellä yksin asuvalla mummollani lomalla yötä. Välillä öisin joku koputti oveen. Kerran kuulin, kun mummo meni avaamaan ja sulki oven äkkiä heti. Onneksi ovessa oli haka. Mummo ei koskaan saanut tietää, että olin hereillä ja kuulin tuon eikä asiasta puhuttu. Mummolle myös soitteli joku öisin ja sulki heti puhelimen mummon vastatessa. Myös tuona yönä aiemmin. Tästä puhuttiin ja mummo sanoi, että kylän baarissa olevat miehet humalapäissään soittavat väärään numeroon...

Noista on jäänyt kammo pimeällä kaupungin ulkopuolella olemista kohtaan. Mummolta oli lähimpään naapuriin 1,5km ja kylälle vajaa kolme.

Vierailija
37/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrr, en ikinä uskaltaiis asua missään haja-asutusalueella okt-talossa.

Pienenä olin silloin kahdeksankymppisellä yksin asuvalla mummollani lomalla yötä. Välillä öisin joku koputti oveen. Kerran kuulin, kun mummo meni avaamaan ja sulki oven äkkiä heti. Onneksi ovessa oli haka. Mummo ei koskaan saanut tietää, että olin hereillä ja kuulin tuon eikä asiasta puhuttu. Mummolle myös soitteli joku öisin ja sulki heti puhelimen mummon vastatessa. Myös tuona yönä aiemmin. Tästä puhuttiin ja mummo sanoi, että kylän baarissa olevat miehet humalapäissään soittavat väärään numeroon...

Noista on jäänyt kammo pimeällä kaupungin ulkopuolella olemista kohtaan. Mummolta oli lähimpään naapuriin 1,5km ja kylälle vajaa kolme.

Vierailija
38/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikkaan voi useimmiten itse vaikuttaa ;)

Vierailija
39/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En mä osaa kotona pelätä mitään, miksi pitäisi? Olen asunut yksin ennen miestä ja nyt asutaan omakotitalossa enkä tiedä mitä täällä pitäisi pelätä. saati että haluaisin lapsille opettaa pelkäämistä omassa kodissa. Ette kai te aikuiset naiset kummitusjuttuihin usko?

Vierailija
40/53 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisty. Ei ole normaalia, että aikuinen pelkää olla yksin. Äitini juuri tuollainen: 50-luvun kasvatuksen tuote, joka ei ole koskaan asunut yksin ja elää elämäänsä lähinnä lastensa kautta.