Suositelkaa hyviä talvisaappaita puistoiluun/koiran ulkoilutukseen
Päätin panostaa tänä vuonna ja hankkia kunnolliset (ja nopeasti jalkaan vedettävät) ulkoilusaappaat talveksi puistoilua / koiran ulkoilutusta / roskien vientiä varten. Hinta saisi olla alle 300€ eikä mielellään ihan sitäkään. Sorelin Joan of Arcticia ja Uggeja olen miettinyt. Onko näistä kokemusta tai suosittelisitko jotain toista merkkiä/mallia?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 21:00"]
Sievin tai Jalaksen talvisaappaat. Tai sit villasukkaväljät maiharit.
[/quote]
No vähän jotain naisellisuutta kuitenkin kaipaisi. Sen verran kun sitä nyt voi talvisaappaissa olla.. Sorelit menettelee, maiharit ei.
Mulla kaksi talvea sitten hankitut Icebug Cortinat. Lisävarusteena hankin pohjiin kiinnitettävät nastat...lenkkeilen kahden koiran kanssa, eikä pääkallokelitkään siis haittaa. Kengät ovat kevyet ja lämpimät. Lesti on reilu, joten villasukatkin asettuu kivasti kenkään, jos sellaiset vielä tarttee laittaa.
Eivät nämäkään ole ehkä kaikista naisellisimmat, mutta helkkarin hyvät lenkkikengät joka tapauksessa!
Soreleja mietin itsekin. Entäs huopasaappaat? Onko ne yhtä liukkaat kuin Uggit?
Onko sorelit isoa kokoa..meilläpäin niitä ei saa kaupasta vaan pitäisi tilata..olen tosi kylmävarpainen ja sukkavaraakin saisi olla, jalan koko 37-38 kengästä riippuen, ostaisitteko 38 vai 39 sorelit nettikaupasta?
Mulla löytyy kummatkin. Sorelit on järkevät, osta koko johon mahtuu villasukka tarvittaessa, jos palelet paljon varpaista kovilla pakkasilla. Uggit on törkeän liukkaat ja kastuvat todella helposti.
Sievin tai Jalaksen talvisaappaat. Tai sit villasukkaväljät maiharit.