Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kilahtelu normaaleista kysymyksistä ja juttelusta, mistä voi johtua

Vierailija
31.08.2020 |

Olemme seurustelleet neljä vuotta ja tällainen omituinen kilahtelu on alkanut nyt puolen vuoden aikana. Tässä nyt muutama esimerkki.

Kysyin häneltä "Mitä sulla on tuolla mikrossa kun tuoksuu niin hyvälle"
Mies: No lihakeittoa perkele, eikö täällä enää syödä saisi, mä söin j*malauta töissä vaan yhden ruisleivän, silläkö mun pitäisi jaksaa"

Automatkalla pohdin ääneen että kannattaisiko meidän käydä ensin tuossa paikassa X, kun siellä toisella kaupalla ei ole automaattia ja jouduttaisiin sitten ajamaan edestakaisin. Mies parkkeerasi auton apteekin pihaan, nousi autosta ja avasi oveni. Huusi että tule sinä sitten ajamaan kun osaat ja tiedät kaiken paremmin. No ei siinä mitään, minä ajoin loppumatkan mutta hermostui noin vaan siksi että yritin saada matkan sujumaan helpommin.

Hän sai tädiltään lahjaksi hieman erikoisen koriste-esineen ja kysyi mielipidettäni siitä. Oli jo valmiiksi huono päivä joten ajattelin välttyä paskamyrskyltä ja sanoin "se on ihan kiva" Mies alkoi raivota että eikä ole vaan ihan hirveä, oikeastiko ajattelen hänen makunsa olevan niin kamala.

Yhteistä reissua varatessa katselin samalla hotellien hintavertailua. Valitsin sopivalla kohtaa sijaitsevan, edullisen hotellin sillä meidän oli tarkoitus vaan nukkua siellä yhden yön yli. Tämäkin oli tietysti väärin ja mies alkoi pitää matrryyripuhetta kuinka hän on minulle vaan joku korvike parempaa odottaessa ja sille paremmalle miehelle varaisin varmaan sviitin.

Mistä ihmeestä tällainen voi johtua? Tiedän että kukaan ei voi sitä varmaksi tietää, mutta kaikki ehdotukset otan mielelläni vastaan.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt vieraissa?

Tolleen käyttäytyvä äijä on 98% varmuudella käynyt vieraissa.

Vierailija
22/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös kärttyillyt viimeiset 6kk ja ilmoitti just 2vkoa sitten että haluaa erota. Nyt sitten aletaan molemmille kämppiä katsomaan 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totaalisesti kyllästynyt sinuun ja haluaisi erota. Kaveri kertoi aikoinaan ennen eroa käyttäytyneensä juuri noin. Miehessä oli kaikki asiat alkaneet ärsyttää niin, että nuppi oli seota. 

24/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se suunnittelee eroa.

Tämä.

Silloin kun tunteet loppuvat, toisessa ärsyttää ihan kaikki.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
25/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kyllästyny siihen että neuvot joka asiassa ja kohtelet kun lasta.

Miten pitää ajaa minnekki ja mikä pitää tehdä mitenkin jne.

Erota se haluaa ja ymmärrän kyllä miksi

Vierailija
26/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä nössöjä miehiä vaivaa, murskataan toisen itsetunto, hyvä mieli ja luottamus ennekuin nainen pitkään jatkuneen tivaamiseen jälkeen kysyy et haluaako erota, ja mies kärttysesti et kyllä

Loisto työtä teette nössömiehet ensin äksyilette ja äkäilette monta viikkoa, jopa kuukausi naiselle ja murskaatte hänen itsetuntonsa ihan täysin ja sit vasta lopussa paljasttatte, joo tahtoo erota

Jos ei oo miestä sanomaan et haluaa erota älkää ollenkaan edes rupea äksyilemään tai sitten älkää enää ikinä hankkiko parisuhdetta!!!!

Vierailija
27/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nyt kaksi exää alkaneet käyttäytyä noin, kun on ollut toinen kierroksessa. Kaikesta etsitään ärsytyksen aihetta.

Munattomia pskoja, eikö ois kaikille helpompi sanoa suoraan mikä on?

Pääsis mieskin kärsimyksistään pskan akan luota helpolla toisen naisen luo.

Vierailija
28/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea masennus, pelivelat, päihteet, rikokseen syylistyminen. Tai uskottomuus.

Olkoon mitä hyvänsä, tuollaista käytöstä ei tarvitse sietää.

Vierailija
29/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin nyt kaksi exää alkaneet käyttäytyä noin, kun on ollut toinen kierroksessa. Kaikesta etsitään ärsytyksen aihetta.

Munattomia pskoja, eikö ois kaikille helpompi sanoa suoraan mikä on?

Pääsis mieskin kärsimyksistään pskan akan luota helpolla toisen naisen luo.

Nimenomaan,meille koittais onnenpäivät taas,kun sais vahingon kiertämään.

EI se siellä tapojaan muuta,kiertopalkinto mikä kiertopalkinto.

Jos joskus löytäis "sen oikean"

Vierailija
30/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt auta, että kysyy mikä sulla on tuollaisessa pisteessä olevalta ihmiseltä. Voit koittaa minä puheena. 

Vierailija
31/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy?

Onkohan ihan mahdoton ajatus jutella toisen kanssa? Jos kerran nussitkin miehen kanssa, niin vrmasti olisi ihan hyvä jutella ettei tule mitään outoja oireita, jonka jälkeen on pakko jutella.

Juttelu on usein paras keino päästä asioissa eteenpäin, jos ei halua mennä taaksepäin. Haluamisesta se on kiinni.

Vierailija
32/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä miestä vaivaa, mutta suosittelen harkitsemaan kauanko itse jaksat. Minullakin päättyi eroon tuollainen suhde. Sen sijaan että olisin vetänyt miehelle tiukat rajat, yritin vaan miellyttää enemmän. Suojella miestä pettymyksiltä. Jälkeenpäin kaduttaa. siinä kadottaa vähitellen itsensä ja itsetuntonsa. Jos keskustelu ei onnistu, se kertoo riittävästi suhteen tasosta.

Vierailija
33/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla adhd, tourette, asperger, mitä vaan neurologista häikkää, mitä ei vielä aikoinaan (eikä välttämättä tänä päivänäkään) diagnodoitu.

Vierailija
34/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy?

Onkohan ihan mahdoton ajatus jutella toisen kanssa? Jos kerran nussitkin miehen kanssa, niin vrmasti olisi ihan hyvä jutella ettei tule mitään outoja oireita, jonka jälkeen on pakko jutella.

Juttelu on usein paras keino päästä asioissa eteenpäin, jos ei halua mennä taaksepäin. Haluamisesta se on kiinni.

Voin jo arvata miehen reaktion.

"Ai mistä sä nyt TAAS haluat puhua? Oonko mä taas tehnyt jotain väärää??? KUULE PITÄISKÖ SUN ETTIÄ TOINEN MIES JOS OON NIIN PSKA????!!!???"

..ja mies lähtee ovet paukkuen.

😂

YLE vois tehdä sketsisarjan näistä.

Vierailija
35/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoo miehelle: "itse en ole saanut sinun takiasi syödäkseni kun sinä saamaton ja munaton vätys et käynyt hakemassa minulle pizzaa niinkuin käskin. Mitä ihanaa sinulla on tuolla mikrossa kun tuoksuu niin hyvälle?"

Johon mies sanoo......

Vierailija
36/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy?

Juttelusta ei tule mitään, koska ottaa kaiken henkilökohtauksena hyökkäyksenä häntä vastaan. "Ai nytkö mun luonnekin on jo vääränlainen, eikö sulla koskaan ole huonoja päiviä"

Niitä huonoja vaan kun on hänellä nykyään enemmän kuin hyviä.

Ap

Omapa on sitten ongelmasi. Jos kerran vasta seurustelette, niin eikö sinun ole helppoa sanoa vain moikka ja kadota? Sinäkin olet aikuinen ihminen ja voit hyvin tehdä tällaisia päätöksiä keskenäsi. Miten se nyt on joillekin niin vaikeaa...?

Vierailija
37/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy?

Voin jo arvata miehen reaktion.

"Ai mistä sä nyt TAAS haluat puhua? Oonko mä taas tehnyt jotain väärää??? KUULE PITÄISKÖ SUN ETTIÄ TOINEN MIES JOS OON NIIN PSKA????!!!???"

..ja mies lähtee ovet paukkuen.

😂

YLE vois tehdä sketsisarjan näistä.

Niinpä ja nainen olisi se isoin idiootti jolle nauretaan ja pyöritellään silmiä. Miksi naisen pitäisi olla aina se nyhverö nyyssönen ja mateleva ruma mato? Ei sellaista kukaan kunnioita ja ei sellaisen kanssa kukaan voi tulevaisuutta edes ajatella. Jos nainen ei osaa seisoa selkä suorassa miehen edessä, niin hön ei tarvitse miestä, tukikepin, vaikka isänsä.

Vierailija
38/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt vieraissa?

Tolleen käyttäytyvä äijä on 98% varmuudella käynyt vieraissa.

Jos toinen on käynyt vieraissa niin se voi herättää juuri tuollaista ärtymystä.

Vierailija
39/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut tai ylirasittunut

Tämä. Minun mieheni oirehtii juuri näin omaa uupumustaan säännönmukaisesti joka kesä. Ei kuitenkaan ole vielä valmis elämänmuutokseen (=downshiftaamiseen) joten olen oppinut ignooraamaan mahdollisuuksien mukaan, kiukutelkoon rauhassa yksinään :D Lomien jälkeen rauhoittuu kun on saanut levätä.

Vierailija
40/95 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä voi olla adhd, tourette, asperger, mitä vaan neurologista häikkää, mitä ei vielä aikoinaan (eikä välttämättä tänä päivänäkään) diagnodoitu.

Tai sitten sen puoliso on käynyt vieraissa tai haukkuu sitä koko ajan. Välillä juttelee välissä kivoja. Ei näistä tiedä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän