Tilasin tänään Nomo-farkut, siis ne mittatilausfarkut
Vihdoin - huippua! Harmi, että toimituksessa menee aika kauan (7 viikkoa).
Onko muilla kokemuksia näistä?
Kommentit (16)
Kesti luvattua kaemmin ja eivät istuneet lainkaan, hukkaan meni rahat.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 22:07"]
Valmistettiin tietääkseni Virossa.
Mä tilasin kanssa Nomot ja ne ovat nyt kuukauden verran olleet käytössä. Joku 2,5kk meni toimituksessa, pahoittelivat kun kesti niin kauan. Ovat nyt minulla päivittäisessä käytössä ja olen tyytyväinen.
Suosittelen kaikille tälläisille joiden kropan malli ei ole ihan standardin mukainen eli kaupasta on todella vaikeaa löytää sopivia farkkuja. Esimerkiksi itse olen tosi lyhyt (153cm) ja minulla on kapea vyötärö, kauhean iso persus ja paksut reidet.
Aika kalliit nuo olivat, mutta aion tilata vielä toisetkin, koska on ihanaa kerrankin saada suoraan sopivat farkut. En oikein tiedä ovatko nuo hintansa arvoiset sellaiselle joka löytää helposti kaupasta yhtä hyvät halvemmalla.
[/quote]
Komppailen! Koukussa ollaan. :)
Onko kellään tietoa miten #nomo -konkurssiasiat etenee? Terkuin nim. farkut jäi saamatta..
Millaiset kankaat niillä on? Onko kuinka paksua/napakkaa?
Mun mielestä se kangas tuntui farkuksi hyvälle, ei liian paksu ja sopiva napakka. Saa nähdä minkälaiset housut sitten loppujen lopuksi tulee...
Ap, mitä tollasille mittatilausfarkuille kertyy hintaa? Oon kanssa pähkäillyt niiden hankkimista, mutta edelleen emmin...
Onnea odotukseen. Varaudu siihen että saat farkut 6kk:n päästä ja silloinkin ne on ihan vinksallaan. Seuraavan version saat ehkä neljässä kuukaudessa. Ehkä.
Just kysyin tänään jumbossa. 169€ eli tyyristä
Mun miehellä on nyt toiset menossa. Ekoja käytti varmaan vuoden lähes päivittäin (piti illalla pestä ja aamulla taas jalkaan) kunnes olivat sen verran kuluneet ettei oikein tissä viitsinyt pitää. Tokat nyt työhousuina ekat kotona. Ovat kuulemma tosi hyvät. Kummatkaan eivät tosin ole tulleet 7 viikossa vaan on mennyt muistaakseni reilusti yli 2kk.
Tilasin joulukuun 2013 alussa farkut ja eivät ole vieläkään toimittaneet, nyt menossa siis 11 odotusviikko eivätkä NOMOlta ole vieläkään ilmoittaneet tarkkaa toimitusaikaa. Tilausvahvistukselle kehtaavat kuitenkin laittaa että toimitusaika noin 4-5 viikkoa. Ei varsin naurata....
Hirveen paljon joka puolella negatiivisia kokemuksia kun googletin..
Normihinta on 169 eur, nyt oli Jumbossa -15%, kun oli avattu uusi liike. Ei mun mielestä paha, kun merkkifarkut kuitenkin ton verran maksaa, vähintään.
Alussa kai tehtaalla oli vähän toimitusvaikeuksia, uskoisin että nyt jo toimii paremmin.
ap
minä petyin omiini, mutta se oli omaa syytäni, en osannut valita oikeanlaisia, valitsin liian tiukat ja "teinimäiset" (eivät tosin kelvanneet omalle teinilleni), en tahdo käyttää niitä ollenkaan. Mutta se ei ole farkkujen syy, en vaan osaa näkemättä ja kokeilematta sanoa, mitä tahdon, joten parempi minulle ostaa housut kaupasta
Työkaveri tilasi. Odotti n 3kk jonka jälkeen tuli aivan vääränkokoiset. Sitten odotettiin toiset 3kk ja ei kuulu ei näy. Monien viikkojen kinaamisen jälkeen sai rahat takaisin. Eli suositellaan kärsivällisyyttä, en usko, että tänävuonna pidät niitä jalassa.
Valmistettiin tietääkseni Virossa.
Mä tilasin kanssa Nomot ja ne ovat nyt kuukauden verran olleet käytössä. Joku 2,5kk meni toimituksessa, pahoittelivat kun kesti niin kauan. Ovat nyt minulla päivittäisessä käytössä ja olen tyytyväinen.
Suosittelen kaikille tälläisille joiden kropan malli ei ole ihan standardin mukainen eli kaupasta on todella vaikeaa löytää sopivia farkkuja. Esimerkiksi itse olen tosi lyhyt (153cm) ja minulla on kapea vyötärö, kauhean iso persus ja paksut reidet.
Aika kalliit nuo olivat, mutta aion tilata vielä toisetkin, koska on ihanaa kerrankin saada suoraan sopivat farkut. En oikein tiedä ovatko nuo hintansa arvoiset sellaiselle joka löytää helposti kaupasta yhtä hyvät halvemmalla.