Paljonko morsiuspukusi maksoi?
Kommentit (21)
Vuokrasin entisestä Maikkarin puvustamosta. Eli ei kovin paljon maksanut vuokra ja bensat Keravalle....
75€. Sisältäen postikulut. Uutena ostin. eBaystä.
Taisi olla postikuluineen noin 120 €. Uusi silkkipuku. Myöskin eBaystä (yhdysvaltalaisen morsiuspukuliikkeen alesta).
600 euroa -60% alennuksesta Tampereen Morsiusgalleriasta. Provoniaksen todella kaunis puku :)
[quote author="Elokuuntyttö " time="28.09.2013 klo 16:13"]
600 euroa -60% alennuksesta Tampereen Morsiusgalleriasta. Provoniaksen todella kaunis puku :)
[/quote]
Ostitko sen porvoosta :D
Materiaalit 1500mk. Vaatesuunnitelija ystävä teki ilmaiseksi.
400 euroa. Oli puoleen hintaan, kun oli sellainen vuokrapuku.
Reilut 600 euroa teetetty puku 9 vuotta sitten.
2400 euroa ja nyt on vintilla pakattuna. Kaunis puku mutta jalkikateen mietittyna turhan kallis. En kylla kadu koska se oli unelmieni haapuku :)
hääpuku 645 eur alan liikkeestä (helmaa lyhennettiin edestä hieman) vuosi 2005
Muistaakseni yli 20 mutta alle 30 euroa.
215 mk vuonna 1971 ja mahtuu muuten vielä päälleni ja kohta lapsenlapset voivat sen ottaa omakseen, jos tahtovat,
On ostettu silloisesta Kaunis morsian-nimisestä kaupasta.
Millähän tavalla vähän kalliimmat hääpuvut ovat pois alapeukuttajalta. Omani maksoi ehkä turhan paljon, mutta itsehän sen omilla rahoillani maksoin, joten turhaa peukuttelet. Kauniin ja omannäköisen hääpuvun voi löytää edullisestikin tai jopa ilmaiseksi. Minä en löytänyt, joten ostin sen omasta mielestäni ihanimman.
120e maksoi silkki ja muut materiaalit kun itse tein. Vuosi 2009.