Saako kotona olla alasti niin, että verhot on auki?
Asun keskustass, maan tasol. Tiskasi päiväl, nii ku katoi ulos, nii joku boomeri katso vihasest. :D Joku kyylä, ku kattoo muitte asuntoihi! Tuli vaa mielee, et voiko tuost tulla sakkoi, jos soittaa poliisil? :o
N20
Kommentit (70)
Suomen laki on ikävän epäselvä. Aina löytyy joku pahastuva, pahantahtoinen tai typerästi tulkitseva ihminen, jopa tuomari, joka haluaa kieltää normaalin alastomuuden ja rankaista siitä.
Olisipa alaston nainen täällä mun seurana nyt vapaa päivänä.
Mies tuomittiin, koska tämä oli kävellyt kotonaan alasti lukuisia kertoja tietoisena siitä, että hänen alastomuutensa näkyy ikkunoiden kautta myös kadulla kulkeville ihmisille.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-alastomana-trampoliinilla-hyppin…
0/5
Jokainen tuntemani parikymppinen osaa kirjoittaa. Ja jokainen tuntemani kotinakkeilija on keski-iässä.
Sinähän olet palstan uudehko provo-Jonne/Jonnetar. Sinut tunnistaa todella hyvin kieliopin rais-kauksesta ja huonosti viljelemistäsi latteuksista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on boomeri, mutta kyllä siitä voi poliisille soittaa, jos joku kyttää ikkunasi takana.
Boomer, eli baby boomer on sotien jälkeen syntyneisiin ns. suuriin ikäluokkiin kuuluva, eli noin 70-vuotias henkilö. Milleniaalien isovanhempia.
Jos asut katutasossa ja sun asuntosi sisään on suora näköyhteys, niin ei. Harvemmin tosin on kukaan sakottanut naishekilöitä siitä, miehiä lähinnä vaan. Jos asut pikkukaupungissa saat tosin tyrkyttelijän maineen.
Itse ainakin olen suuren osan ajasta kotona alasti. Verhot ovat auki ja erektiokin monesti päällä. Jos joku valittaa tai loukkaantuu niin se on heidän ongelmansa.
Tärkeimmät jääneet kysymättä, pituus, paino, tissien koko.
Meille voisi kanssa tulla tiskaamaan ja vaikka siivoamaan, saisit hyvän korvauksen.