Saako kotona olla alasti niin, että verhot on auki?
Asun keskustass, maan tasol. Tiskasi päiväl, nii ku katoi ulos, nii joku boomeri katso vihasest. :D Joku kyylä, ku kattoo muitte asuntoihi! Tuli vaa mielee, et voiko tuost tulla sakkoi, jos soittaa poliisil? :o
N20
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on boomeri, mutta kyllä siitä voi poliisille soittaa, jos joku kyttää ikkunasi takana.
Oli hirvee ahistavaa, kun en tiennyt, kuinka kauan se oli kyylännyt. Tiskates menee kuitenki jonki aikaa. Sit kauheen vihasen näkönen. Kamala ihminen.
N20
Vierailija kirjoitti:
Ootko harkinnut että hankkisit seuraavan asunnon ylemmistä kerroksista? Kun sinulla nyt on tällainen mieltymys, korkeammalla olisi ainakin vähemmän katselijoita. Ja sitten sellainen juttu... tässä maailmassa liikkuu todella sairaita ihmisiä. Kyllä minä vähän varoisin sinuna, yksinasuvana naisena. Voit saada jonkun stalkkerin perääsi jos joku on huomannut puuhasi.
En oo muuttamassa, kun muutin tähän tänä vuonna valmistuneeseen taloon. Jos vuokra nousee, niin sit ehkä. Joo, onha niitä kaiken maailman hulluja, mut en mie rupee nurkassa itkemää niitte takia. Nyrkillä ku humauttaa, niin loppuu stalkkaus. :D Mut iha oikeesti, poliisille meen, jos jotain huomaan. :)
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on boomeri, mutta kyllä siitä voi poliisille soittaa, jos joku kyttää ikkunasi takana.
Oli hirvee ahistavaa, kun en tiennyt, kuinka kauan se oli kyylännyt. Tiskates menee kuitenki jonki aikaa. Sit kauheen vihasen näkönen. Kamala ihminen.
N20
Joo ihme kyylä. Ois vaan jatkanu matkaa eikä jääny tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun kaa ois kiva tiskata.
Tänne vaan! :D Saat huuhdella astiat.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kaa ois kiva tiskata.
Tänne vaan! :D Saat huuhdella astiat.
N20
Se kyl passais. :)
tiskaisipa munkin akka alasti. lisää sinunlaisia naisia tähän maailmaan!
Vierailija kirjoitti:
tiskaisipa munkin akka alasti. lisää sinunlaisia naisia tähän maailmaan!
Kiitos! :3 Siun pitää ehottaa, et tiskais vähissä vaatteissa. Onnea matkaan! :)
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Meinaatko, että poliisit tulevat ikkunan eteen vartioimaan ettei kukan kurki tiskaushetkiäsi?
Normaali ihminen hommais verhot ja pitäisi ne kiinni, ettei muut kurki sisälle.
Miten 20vuotiaan kirjoitustyyli voi olla noin lapsellinen?
"siis voiks niinku tulla sakkoi silleen jos mä hillun alasti XD?? Onks toi sillee laitont? XD Joku boomer kyttäs mua tällee tuos ikkunas ja mä olin silleen et hei daah voiks lähtee kyttään siit XD"
Vierailija kirjoitti:
Miten 20vuotiaan kirjoitustyyli voi olla noin lapsellinen?
"siis voiks niinku tulla sakkoi silleen jos mä hillun alasti XD?? Onks toi sillee laitont? XD Joku boomer kyttäs mua tällee tuos ikkunas ja mä olin silleen et hei daah voiks lähtee kyttään siit XD"
Mee pois miun avauksest! :D
N20
Mä ostin kämpän kerrostalon toiseksi ylimmästä kerroksesta, jotta voin olla alasti kotona. Olen kyllä nakuillut miesystävien luonakin, mutta eivät oikein tykänneet kun naapurista oli suorat näköalat. Ei mua haittaa. Katsokoot jos haluavat. En ala rajoittaa itseäni kyylien tai mustasukkaisten miesten takia.
Tiukkapipot voivat katsoa vaikkapa cardi b:n wap -musiikkivideon :D
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin kämpän kerrostalon toiseksi ylimmästä kerroksesta, jotta voin olla alasti kotona. Olen kyllä nakuillut miesystävien luonakin, mutta eivät oikein tykänneet kun naapurista oli suorat näköalat. Ei mua haittaa. Katsokoot jos haluavat. En ala rajoittaa itseäni kyylien tai mustasukkaisten miesten takia.
Yläpeukku siulle! :) Iha hulluu, et pitäs rajottaa elämää muitte takii.
N20
Ap laita meiliossaa, ni tiskaillaan joku päivä yhes.
Vierailija kirjoitti:
Joko sulla jöpöttää😁
Vierailija kirjoitti:
No en mie uskalla tänne. :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sulla jöpöttää😁
Jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisesti tehty on tyypillisesti sellainen teko, jonka voi nähdä ennalta määräämätön joukko ihmisiä, vaikka teon tapahtumapaikka olisi esimerkiksi yksityisasunto. Näin ollen esimerkiksi itsensä paljastelu tai seksuaalinen kanssakäyminen asunnossa siten, että teko on kadulla kulkevien ihmisten esteettä katsottavissa, voi toteuttaa rikoksen tunnusmerkit.
Totta, mutta huomaa että alasti oleminen on eri asia kuin itsensä paljastelu. Olet alasti esimerkiksi siinä välissä kun laitat pyyhkeen naulaan ja pikkarit jalkaan. Paljastelet itseäsi esimerkiksi kun heiluttelet lerssiäsi ikkunassa siinä toivossa, että joku näkisi sinut. Normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää eron.
Totta! Tiskates esim. tulee pieni hiki, kun vesi on tulikuumaa, vaikka onki kumihanskat. Sen takii alasti. En mie ikkunassa oo alasti. Tabletil tai puhelimel oon alasti, eikä se oo esittelyy miust. :)
N20
No on sulla hlvetin huono kunto jos tiskatessa tulee hiki.
Ootko harkinnut että hankkisit seuraavan asunnon ylemmistä kerroksista? Kun sinulla nyt on tällainen mieltymys, korkeammalla olisi ainakin vähemmän katselijoita. Ja sitten sellainen juttu... tässä maailmassa liikkuu todella sairaita ihmisiä. Kyllä minä vähän varoisin sinuna, yksinasuvana naisena. Voit saada jonkun stalkkerin perääsi jos joku on huomannut puuhasi.