Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

°¿.¿°¿.¿°¿.¿°¿.¿°Tammenterhojen tiistai°¿.¿°¿.¿°¿.¿°¿.¿°

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo yhden pitkän viestin, mutta mokasin ja hupsista se hävis. No, kirjoitan vielä jotain.

Supistelu on ollut myöskin minun ongelmani sekä ensimmäisen kohdalla, että nykyisessä raskaudessa. Jos se jatkuu ja ne on yhtään kipeitä niin ota yhteyttä neuvolaan, sieltä osaavat neuvoa kyllä. Mutta sen voin kertoa että joillakin vain on supistusherkkä kohtu ja siihen auttaa lepo. Minä ilmeisesti kuulun siihen joukkoon. Ensimmäiseltä oli n15 viikolta lähtien ja olin sitten välillä sairaalassakin, kun supisteli niin kovin. poika syntyi kuitenkin täysiaikaisena. Tältä toiselta supistelu alkoi jo vähän jälkeen 12 viikon. Yksi tulehdus on hoidettu pois, mutta nyt tuntuu, että supistelu alkoi uudelleen ja pitäisi lähteä lääkäriin tarkistuttamaan tilanne. Useimmilla supistelu ei saa mitään aikaan ja lapsi syntyy normaalisti. Minulla ensimmäisen kohdalla kohdunkaula hävisi ja rupesi aukenemaan, joten siksi olin sairaalassa. En halua pelotella, mutta kannattaa niideen supisteluiden syytä helposti selvitellä, ettei tule ongelmia. Todella harvalla lapsi syntyy etuajassa supistelun vuoksi, mutta supistelun kanssa ei tietääkseni ole leikkimistä.

Julkinen imetys on minusta ihan ok, jos sen hoitaa siististi. Itse olen aina etsinyt paikan, jossa saa rauhassa muiden katseilta imettää.

Kotona haluaisin olla niin kauan kun lapsi täyttää kolme vuotta ja samalla olisi haave lukea yliopiston opintoja kotoa käsin. Heh, kunhan ensin pääsisi sinne....:)

Nyt tulisi uutta gallupin poikasta. Minulla nimittäin raskaus sai aikaan hirvittävän aknen. Naama aivan täynnä näppyjä. Kysymys kuuluukin:

----Onko raskaus aiheuttanut muutosta ihon kuntoon? Millaista muutosta?------

Omaan napaan kuuluu supisteluja lukuunottamatta hyvää. Vauvan liikkeett tuntuu päivittäin ja voimistuvat vähitellen. Maha on pullahtanu viimeisen viikon aikana kunnolla, niin että mieskin eilen sanoi, että " näytät nyt kunnolla raskaalta" . Mitähän lienee tarkoittanut...:) Ilmeisesti erehtymisen mahdollisuutta ei enää ole. No, normaalit vaatteet oon saanukin heittää jo ajat sitten nurkkaan. Yks minkä olinkin jo ihan unohtanut edellisestä raskaudesta on tämä rintojen pikakasvu ja Paljon!! Kääks, hartiat on ihan jumissa ja rintalihakset myös. Kuppikoko on jo kahdella suurentunut ja ei näytä loppuvan...

----Toinen höpsö kysymys kuuluukin, että onko rinnat kasvaneet ja miten paljon?----

Tuisku ja kirppunen 15+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla